Snuif je?

Snuif je? (of heb je wel is gesnoven?)

• Ja

Stemmen: 30 83,3%
  • Nee

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36

1337

Experimenterende gebruiker
Snuiven ga ik nooit doen, ook tegen mijn principes

Vind het geen leuk idee om iets door mijn neus te halen

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik snap trouwens niet waarom iedereen hier die nasmaak van coke of speed, de restjes die in je keel vallen en het branden zo onaangenaam vinden. De 2 eerste keren dat ik het deed vond ik dat mss ook, maar nu vind ik echt alles aan snuiven aangenaam inclusief de nasmaak, de restjes en het branden :grin: . Waarschijnlijk omdat ik het direct associeer met het gevoel dat niet veel langer erna gaat opkomen.

acidboy

Badass junkie
Beseme zei:
Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen.

Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!

Moet je ff coke snuiven, zeker dat je je neus niet meer voelt na dat kwartiertje.

En ja, ik heb wel wat gesnoven so far, maar voorlopig niet meer. Tis te lekker.

Fractal

Belezen gebruiker
Hangt er allemaal van af welke drugs. In feite is het een opnamemanier als een andere, enkel wordt het vaak geassocieerd met cocaïne...
Ik heb twee keer iets gesnoven, namelijk ketamine. Als je dat oraal wil doen heb je er veel meer van nodig en je kan de effecten niet inschatten. Ketamine snuiven voel je bijna niet in je neus (smaakt en ruikt het wel een beetje, maar dat kan nu eenmaal niet anders) en bij elk lijntje voel je na enkele minuten hoe ver je staat.
Ik stond er eerst ook wat weigerachtig tegenover, maar als je het gedaan hebt snap je wel dat het de beste manier is. Behalve misschien IM injectie, maar daar ga ik niet aan beginnen :) Geen kennis noch materiaal, en ben geen fan van naalden.

inferno33

Bewuste gebruiker
Als je dan toch met de spuit aan de slag gaat...

En ja ik snuif, vind het maar raar dat er mensen tegen snuiven zijn, het snuiven van coke, ok, of speed, maar de opnamemanier opzich...

Fractal

Belezen gebruiker
acidboy zei:
Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus :)

Ik had het over ketamine, en als je dat intraveneus val je halsoverkop in een k-hole terwijl de naald nog in je arm zit :wink:
Ik weet geen andere middelen die je zou injecteren, behalve de échte rommel zoals heroïne ofzo, en daar begin ik al zeker niet aan.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
het eerste lijntje

Een kwartje coke gedaan, het ritueel erbij vond ik leuker dan het effect achteraf.(gaf wel een kick, dus dubbel fun) :grin:

spiegeltje pakken, scheermesje erbij, rolletje maken van 5je, een ritueel van 5 minuten... verdeelt in twee lijntjes (kameraad van me begon ineens te kwijlen) en te wiebelen. Dat zegt al genoeg volgens mij.

Ik had, eerst een adrealine rush, van de spanning over wat er ging komen. Nooit meer geëvenaard.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Fractal zei:
acidboy zei:

Ik had het over ketamine, en als je dat intraveneus val je halsoverkop in een k-hole terwijl de naald nog in je arm zit :wink:
Ik weet geen andere middelen die je zou injecteren, behalve de échte rommel zoals heroïne ofzo, en daar begin ik al zeker niet aan.

even de band wat strakker, en pas los als de naald op tafel ligt. dan bezeer je jezelf ook niet.

-spaceman-

Badass junkie
inferno33 zei:
En ja ik snuif, vind het maar raar dat er mensen tegen snuiven zijn, het snuiven van coke, ok, of speed, maar de opnamemanier opzich...

Ik ben er niet tegen ofzo, ga lekker je gang!

Kijk weet je wat het is; ik zal vast nog wel een keer gaan snuiven... het lijkt me alleen beter dat ik dat lekker uitstel...

acidboy

Badass junkie
Fractal zei:
acidboy zei:

I was just kidding :)

inferno33

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
inferno33 zei:

Ik ben er niet tegen ofzo, ga lekker je gang!

Kijk weet je wat het is; ik zal vast nog wel een keer gaan snuiven... het lijkt me alleen beter dat ik dat lekker uitstel...

Was niet tegen jou persoonlijk hoor :wink: alleen ik merk steeds vaker dat mensen zeggen ik snuif niet, wat ik dus apart vind..:P

Maargoed, ieder zijn ding toch :beer: .

takala

Bewuste gebruiker
niet dat vb MDMA en zeker pep slikken zo goed is, MDMA is zurig door de HCl en speed kan bij dagelijks gebruik je neus leeghalen, dus in je maag...
En roken...ooit al eens DMT, salvia,... gerookt... Vaporizen is de boodschap

takala

Bewuste gebruiker
eigenlijk zou je alles (ook alcohol en sigarette) bij af en toe gebruik moeten houden, om je lichaam (en geest na een trip) de kans te geven alles te verwerken.

jcutter

Badass junkie
takala zei:
eigenlijk zou je alles (ook alcohol en sigarette) bij af en toe gebruik moeten houden, om je lichaam (en geest na een trip) de kans te geven alles te verwerken.

Tussen tijd veel hardlopen, vis eten en veel boeken lezen en posten op forums.

Hislordship

Wijs gebruiker
ik heb om eerlijk te zijn maar 1 keer in me leven gesoven en dat was cocaine gewoon om het te proberen maar ben er nooit mee door gegaan vond er ook eigelijk niks aan kreeg alleen maar energie en ik dacht ff dat ik heel de wereld aan kon :beer:

Northawke

Wijs gebruiker
Tot zover heb ik alleen speed gesnoven en daar wil ik het eigenlijk ook bij laten. Ik heb geen behoefte aan andere snuifbare drugs en zelfs speed trekt me minder en minder.

teonanacatl

Belezen gebruiker
Hillbilly bastard zei:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen hier die nasmaak van coke of speed, de restjes die in je keel vallen en het branden zo onaangenaam vinden. De 2 eerste keren dat ik het deed vond ik dat mss ook, maar nu vind ik echt alles aan snuiven aangenaam inclusief de nasmaak, de restjes en het branden :grin: . Waarschijnlijk omdat ik het direct associeer met het gevoel dat niet veel langer erna gaat opkomen.

:grin: true

Moon

Bewuste gebruiker
Ik snuif het liefste speed maar op het moment alleen af en toe flink wat sos maar dat is toch niet zo lekker. Ach ja bij gebrek aan beter kan het er mee door. Heb liever speed :hearteyes:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
snuifen is juist het leuke aan drugs, vind ik dan toch
jah ik weet niet gewoon het lijntje neer leggen en dan het snuifbuisje erbij effe minuutje wachten en dan lekker opsnuiven heerlijk gewoon

Dr. Tommy

Badass junkie
ik ben ook een snuiver, het gedoe eromheen is ook gewoon leuk :)

de nasmaAk van speed heeft ook wel iets :P

alleen van keta wil ik nog wel eens een beetje misselijk worden

jcutter

Badass junkie
Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.

Anne

Belezen gebruiker
jcutter123 zei:
Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.

dat heb ik ook zo vaak!
laatst met gedichtendag moesten we op school elkaar een gedichtje geven (beetje lame, maar toch :hearteyes: )
nu, een meisje uit mijn klas had voor iemand een gedicht over spiegelbeelden of zoiets gekozen, en dat op een spiegeltje geplakt. presies dezelfde spiegel die we soms gebruiken om van te snuiven. en ik met men domme kop: wow dat ziet er kei drugsachtig uit :rolleyes:

soms wou ik dat ik mijn bek meer hield :tongueout:

Anne

Belezen gebruiker

mdma snuiven :confused:[/quote]

ja dat was is een keertje
het deed me denken aan toen ik klein was en mijn neef me plaagde door peper onder mijn neus te wrijven (ik haat hem nog steeds :tongueout:)

kortom: doen we niet meer :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
mja, wel een paar keer gedaan, maar het trekt me niet echt. Vooral met speed die chemische bagger snot die later langzaam in je keel druipt.. bah :openmouth:

lucide

Experimenterende gebruiker
Nee nog nooit gesnoven. En ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen gewoon omdat de middelen die je moet snuiven me niet heel erg interesseren.

shokora

Wijs gebruiker
Ik interesseer me niet echt voor uppers/downers en dat zijn toch vaak de meest... snuifbare drugs, nee dus :)

Het enige wat ik misschien ooit eens zou snuiven is yopo.

Bovenaan