Slapen na speed

Kimi100

Newbie
In het begin, toen ik pas speed gebruikte, was het voor mij echt onmogelijk om te kunnen slapen. Dat verbeterde wel met de tijd. Ofwel werd de speed slechter en slechter natuurlijk.

aluminio

Newbie
Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet

MeejheM

Badass junkie
aluminio zei:
Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet

Hele goeie tip, op tijd stoppen. maar van die nieuwe benzo's raak je enkel knock-out, en dat heeft echt weinig te doen met slapen. het beste is al je zonder drank of medicijnen gewoon wacht tot je denkt te kunnen slapen.

ik houd mezelf er ook niet altijd aan, maar die medicijnen en/of drank verpesten je slaap zodanig dat je amper je bed uit kan komen als de wekker gaat. Zelf ervaren is het beste, maar ik slaap liever 4/5 uur au naturel, dan lang door middel van medicijnen of drank.

in het eerste geval gaat mijn wekker, en begin ik mijn dag, maar dan met duidelijk slaapgebrek. als ik alcohol of medicijnen ga gebruiken om te kunnen slapen heb ik vaak grote moeite op te staan, en slaap ik vaker door de wekker heen, om maar iets te noemen.

Bobsacamano

Badass junkie
Ben het hier niet helemaal mee eens. Slaap zonder een benzo is echt beter dat geloof ik meteen en zal ik nooit ontkennen. Maar afgelopen zaterdag heb ik pep gebruikt en ik kwam om 8:00 sochtends thuis en was alles behalve moe maar had rond 19:00 wel weer eters en moest voor ze koken. Ook moest ik maandag weer werken dus ik moest slapen.

Ik heb toen Etizolam genomen. Ik viel binnen een half uur in slaap en heb tot 17:00 geslapen. Ik was de rest van de avond fit ben toen rond een uur of 12 naar bed gegaan prima geslapen en vandaag vol energie gewerkt.

Ik doe het ook liever niet. Het liefst laat ik de pep gewoon helemaal uitwerken maar soms komt het gewoon niet zo uit en heb ik even hulp nodig. De slaap is van andere kwaliteit maar het is beter dan naar naar het plafond staren.

MeejheM zei:
aluminio zei:

Hele goeie tip, op tijd stoppen. maar van die nieuwe benzo's raak je enkel knock-out, en dat heeft echt weinig te doen met slapen. het beste is al je zonder drank of medicijnen gewoon wacht tot je denkt te kunnen slapen.

ik houd mezelf er ook niet altijd aan, maar die medicijnen en/of drank verpesten je slaap zodanig dat je amper je bed uit kan komen als de wekker gaat. Zelf ervaren is het beste, maar ik slaap liever 4/5 uur au naturel, dan lang door middel van medicijnen of drank.

in het eerste geval gaat mijn wekker, en begin ik mijn dag, maar dan met duidelijk slaapgebrek. als ik alcohol of medicijnen ga gebruiken om te kunnen slapen heb ik vaak grote moeite op te staan, en slaap ik vaker door de wekker heen, om maar iets te noemen.

Fool

Badass junkie
Maar Bob, als je alles behalve moe bent en gaat slapen met een benzo verbaasd het me ook niets weer wakker wordt zodra het effect van de amfetamine weer zwaarder weegt dan je benzo, een paar biertjes en eventuele vermoeidheid.

Ben je wel eens in een soortgelijke situatie gewoon op bed gaan liggen en er pas 6 uur later weer uitstappen, zonder benzo's, maar ook zonder het uit te laten werken op de bank oid? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan ook vaak vrij wakker ben, mits ik tussendoor fatsoenlijk gegeten heb.

Fool

Badass junkie
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
lotske1984- zei:
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...
lotske1984- zei:
Ik deed vroegetr nogal eenis bier drinken en 4 i[buprofenbrufens nelmen of ibuprofenspidifens..ik sliep daarna wel even..

Ik heb (basis-)cryptografie gehad, sommige opdrachten hadden hier wel iets van weg. :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
@bob, mijn verhaaltje was vooral gericht op mensen die erg regelmatig(ja, vaak...) speed gebruiken, bij verantwoord gebruik kan het niet zoveel kwaad.

@fool, Cryptografie is de kunst algoritmen of andere herhaalde patronen herkennen in ogenschijnlijk willekeurige informatiebronnen. daar is hier geen sprake van denk ik.

Sommige documenten zijn bijvoorbeeld al jaren, decennia of eeuwen onderzocht, en als niemand er iets van kan maken gaat men er vaak van uit dat de kans aanwezig is dat de informatie uit onzin bestaat groter is dan de kans dat er enige vorm van crytographie toegepast is.

dat zijn natuurlijk superinteressante documenten, maar daar is weer een ander forum voor.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Fool zei:
lotske1984- zei:
Nu toch al wel.?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
lotske1984- zei:
Voor 1 keer ofzo kan dat geen kwaad..en een halve dag niet eten..ik doe niks als eten op speed de laatste tijd..

aluminio

Newbie
Zowiezo ben je door het slaap- en eettekort al afgezwakt, dus slaat alles wat je dan neemt ook zwaarder in.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Nu toch al wel.?
Nu Fool het ontcijferd heeft snap ik wat er staat, maar ik vind het alleen nog steeds heel onlogisch dat brufens en spidifens allebei ibuprofen zou betekenen. 1 omdat het het allebei nogal anders geschreven is en 2 omdat je dan ibuprofen of ibuprofen gebruikt om te slapen, twee keer dus hetzelfde... Dat soort onlogische berichten kan ik weinig kaas van maken als hollander.

Yomabo

Experimenterende gebruiker
Zelf gebruik ik na speed temazepam.
Valium ben ik niet bekent mee. Ik weet wel dat temazepam en speed elkaars effect opheffen, zonder risico op ''extra'' schaden. Niet meer nemen dan 1 tablet en dan zou het goed moeten zijn.

Bobsacamano

Badass junkie
Klinkt alsof iemand jou lariekoek heeft verkocht. :wink:

Yomabo zei:
Zelf gebruik ik na speed temazepam.
Valium ben ik niet bekent mee. Ik weet wel dat temazepam en speed elkaars effect opheffen, zonder risico op ''extra'' schaden. Niet meer nemen dan 1 tablet en dan zou het goed moeten zijn.

Yomabo

Ik gebruik vaak http://drugs.tripsit.me/, de app of de website. Helemaal als ik even snel info nodig heb.
Dit gaat over Temazepam combineren met andere middelen en dan alleen het kopje Low risk & Decreased Effects om ruimte te besparen.
Low risk & Decreased Effects
  • Mushrooms
    LSD
    DMT
    Mescaline
    DOx
    NBOMes
    2C-x
    2C-T-x
    αMT
    5-MeO-xxT
    Cannabis
    N2O
    Amphetamines
    • Both can dull each other's effects, so if one wears off before the other it's possible to overdose due to the lack of counteraction
    MDMA
    Cocaine
    Caffeine
Ook heb ik deze afbeelding op mijn mobiel staan van de zelfde website:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Met speed heb ik vaak dat ik niet wil slapen, dus ga ik maar andere dingen doen de hele nacht :tearsofjoy: . Maar als ik echt wil slapen lukt dat vaak wel. Gewoon even wat eten als je thuis komt, lekker onder de douche, en in bed gaan liggen. Ogen dicht en zo min mogelijk bewegen. Na een uurtje of anderhalf/2 val je wel in slaap. Vaak niet lang, maar alle beetje helpen he :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yomabo zei:
Ik gebruik vaak http://drugs.tripsit.me/, de app of de website. Helemaal als ik even snel info nodig heb.
Amphetamines
  • Both can dull each other's effects, so if one wears off before the other it's possible to overdose due to the lack of counteraction
Tripsit heeft hier over de risico's op korte termijn en niet schade zoals jij had geinterpreteerd. Een voorbeeld die dat bevestigd is dat ze bij de combinatie van amfetamine en MDMA het volgende zeggen:
Low risk & Increased Effects
MDMA
  • Amphetamines increase the neurotoxic effects of MDMA

Yomabo

Psychedelibee zei:
Yomabo zei:
Amphetamines
Tripsit heeft hier over de risico's op korte termijn en niet schade zoals jij had geinterpreteerd. Een voorbeeld die dat bevestigd is dat ze bij de combinatie van amfetamine en MDMA het volgende zeggen:
Low risk & Increased Effects
MDMA
  • Amphetamines increase the neurotoxic effects of MDMA
Ja oke, snap je punt. Interpretatie fout van mijn kant. Maar: ''low risk'', low risk op wat dan precies?

Bovenaan