aluminio zei:Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet
MeejheM zei:aluminio zei:Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet
Hele goeie tip, op tijd stoppen. maar van die nieuwe benzo's raak je enkel knock-out, en dat heeft echt weinig te doen met slapen. het beste is al je zonder drank of medicijnen gewoon wacht tot je denkt te kunnen slapen.
ik houd mezelf er ook niet altijd aan, maar die medicijnen en/of drank verpesten je slaap zodanig dat je amper je bed uit kan komen als de wekker gaat. Zelf ervaren is het beste, maar ik slaap liever 4/5 uur au naturel, dan lang door middel van medicijnen of drank.
in het eerste geval gaat mijn wekker, en begin ik mijn dag, maar dan met duidelijk slaapgebrek. als ik alcohol of medicijnen ga gebruiken om te kunnen slapen heb ik vaak grote moeite op te staan, en slaap ik vaker door de wekker heen, om maar iets te noemen.
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :Plotske1984- zei:Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...Fool zei:Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :Plotske1984- zei:Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Psychedelibee zei:Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...Fool zei:Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :Plotske1984- zei:Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
lotske1984- zei:Ik deed vroegetr nogal eenis bier drinken en 4 i[buprofenbrufens nelmen of ibuprofenspidifens..ik sliep daarna wel even..
Nu toch al wel.?Psychedelibee zei:Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...Fool zei:Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :Plotske1984- zei:Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Voor 1 keer ofzo kan dat geen kwaad..en een halve dag niet eten..ik doe niks als eten op speed de laatste tijd..Fool zei:Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :Plotske1984- zei:Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Zowiezo ben je door het slaap- en eettekort al afgezwakt, dus slaat alles wat je dan neemt ook zwaarder in.Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Nu Fool het ontcijferd heeft snap ik wat er staat, maar ik vind het alleen nog steeds heel onlogisch dat brufens en spidifens allebei ibuprofen zou betekenen. 1 omdat het het allebei nogal anders geschreven is en 2 omdat je dan ibuprofen of ibuprofen gebruikt om te slapen, twee keer dus hetzelfde... Dat soort onlogische berichten kan ik weinig kaas van maken als hollander.lotske1984- zei:Nu toch al wel.?Psychedelibee zei:Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...lotske1984- zei:Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Oh ok, gewoon hetzelfde dus :PFool zei:Twee verschillende merknamen.![]()
Goe geraden..Fool zei:Azerty, de m van nemen zit naast de l van nelen én ze is een belg.
Oh?Yomabo zei:Ik weet wel dat temazepam en speed elkaars effect opheffen, zonder risico op ''extra'' schaden.
Yomabo zei:Zelf gebruik ik na speed temazepam.
Valium ben ik niet bekent mee. Ik weet wel dat temazepam en speed elkaars effect opheffen, zonder risico op ''extra'' schaden. Niet meer nemen dan 1 tablet en dan zou het goed moeten zijn.
Low risk & Decreased Effects
- Mushrooms
LSD
DMT
Mescaline
DOx
NBOMes
2C-x
2C-T-x
αMT
5-MeO-xxT
Cannabis
N2O
Amphetamines
MDMA
- Both can dull each other's effects, so if one wears off before the other it's possible to overdose due to the lack of counteraction
Cocaine
Caffeine
Tripsit heeft hier over de risico's op korte termijn en niet schade zoals jij had geinterpreteerd. Een voorbeeld die dat bevestigd is dat ze bij de combinatie van amfetamine en MDMA het volgende zeggen:Yomabo zei:Ik gebruik vaak http://drugs.tripsit.me/, de app of de website. Helemaal als ik even snel info nodig heb.
Amphetamines
- Both can dull each other's effects, so if one wears off before the other it's possible to overdose due to the lack of counteraction
Low risk & Increased Effects
MDMA
- Amphetamines increase the neurotoxic effects of MDMA
Ja oke, snap je punt. Interpretatie fout van mijn kant. Maar: ''low risk'', low risk op wat dan precies?Psychedelibee zei:Tripsit heeft hier over de risico's op korte termijn en niet schade zoals jij had geinterpreteerd. Een voorbeeld die dat bevestigd is dat ze bij de combinatie van amfetamine en MDMA het volgende zeggen:Yomabo zei:Ik gebruik vaak http://drugs.tripsit.me/, de app of de website. Helemaal als ik even snel info nodig heb.
Amphetamines
Low risk & Increased Effects
MDMA
- Amphetamines increase the neurotoxic effects of MDMA