19hyperdrive80
Experimenterende gebruiker
Had iemand anders die het slikte ook
last van hun armen en benen?
schokken,gewoon onrust,tintelende vingers?

Had iemand anders die het slikte ook
Ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik slik sinds een weekje het middel Seroquel in een lage dosis (50 mg per dag) vanwege psychoses, manische-depressie, slaapproblemen, bi-perale stoornis en paranoïde/achtervolginswanen enz.
Ik slaap heerlijk sinds ik het slik, op een aantal sterke nachtmerries na.
Overdag heb ik een heel leeg gevoel in mijn hoofd, alsof niet alleen mijn lichaam maar ook mijn gedachten verdoofd en versufd zijn. Ik voel me eerder dood dan levend. Gelukkig zijn de irreële angsten wel iets verminderd en raak ik minder in paniek wanneer ik hier iets van waarneem. Wel sta ik telkens op het punt om flauw te vallen en af en toe wordt alles wazig of zwart, gaat mijn hart tekeer en hoor ik niets meer. Ondanks de sufheid heb ik gemerkt dat ik er ontzettend agressief en geagiteerd van wordt, is dit voor iemand herkenbaar? V doordat ik het middel slikte had ik al dagelijks last van paniek- en agressie aanvallen, maar nu lijkt de agressie veel heftiger en ongecontroleerder. Het is alsof mijn grenzen ook langzaam 'versufd' worden waardoor mijn zelfbeheersing ook minder wordt. Wel moet ik toegeven dat ik er, sinds ik het slik, elke keer veel bij gedronken heb. Het vreemde is dat ik daar helemaal niet suffer of slaperiger (energieker zelfs) van wordt terwijl dat normaal wél het geval is wanneer ik veel alchohol drink. Dit terwijl ik in de bijsluiter lees dat alchohol de werking versterkt, waardoor je na een tijdje toch in slaap zou moeten vallen of iets dergelijks.
Kan iemand mij iets vertellen over de werking van Seroquel in combinatie met alcohol en wat de risico's daarvan zijn?
Daarnaast zou ik willen vragen of mijn verhaal herkenbaar klinkt voor iemand.
1 keer 50 mg genomen, en lekker in een warm bad gaan zitten.19hyperdrive80 zei:Had iemand anders die het slikte ook
![]()
![]()
![]()
edblok2 zei:Ik had acute slaap problemen veroorzaakt door een soort randpsychotische/adhd/manische fase voorafgaand aan mijn depressies.
Mijn arts stelde mij dus voor om een lage dosis seroquel te nemen.
De eerste avond, uur of 10, ik stond te stuiteren alsof ik aan de speed zat, en dacht nou laat ik m maar droppen dan.
En toen was het ineens 13.00 de volgende dag. Heb nog nooit zo diep en vast geslapen. Ik ben gewoon keihard knockout gegaan door dat spul, zelfs de fase dat ik wat slaperig werd is aan me voorbij gegaan. Met mn kleren aan, op mn deken, rare houding, je kent het wel.
Het eerste uurtje wakker was wel grappig, mijn zintuigen waren compleet gestopt met bestaan. Ik voelde, hoorde, rook, en zag eigenlijk niets. Ik bestond, en dat was het.
Het jammere was dat het niet afnam.
Koffie zuipen en sigaretten roken als een motherfucker had geen zin.
Ik probeerde mezelf naar de douche te slepen en eindelijk was ik uitgekleed en keek in de spiegel en dacht: wie is dat?
En toen sloeg de angst keihard in. Verschrikkelijk. De lucht leek dikker, alsof ik door een moeras liep, alles wat ik aanraakte liet ik vallen omdat ik moeite had het te voelen. En het was alleen maar geestelijke angst, lichamelijk voelde ik niets, waardoor ik me compleet opgesloten voelde in mijn hoofd, een ware nachtmerrie. Ook was ik echt kenkerdom. Als je me vroeg hoeveel 1+1 was zou ik je vragen wat een ''1' is en wat je bedoelt. ZO DOM.
Uur of 7 savonds, heel langzaam leek het minder te worden, begon langzaam terug te keren. Eindelijk wat eten in me, vaatwasser uitpakken> half uur op de bank omdat mijn kracht op was> weer opstaan, stofzuigen> half uur op de bak liggen> is het alweer bedtijd? Kakken lukte niet, mijn maag was helemaal opgeblazen en pijnlijk.
Ik had twee strips voor iets van twee weken, en werd al onpasselijk bij het idee, en ja, de
bijwerkingen zouden waarschijnlijk minder worden, dit was alleen tijdelijk bladadiebla. Ik overwoog serieus om met een honbalknuppel langs mijn arts te gaan en zijn hoofd wat aan te passen, ik [waanideemodus] 'wist opeens zeker dat dit een complot was van mijn arts en mijn ouders om mij krankzinnig te maken zodat ze mij gedwongen zouden opnemen en zo mijn kamer te kunnen verhuren of er een wietkwekerij in te realiseren of polen te laten slapen '[/waanideemodus].
Ik heb die troep door de plee gespoelt, nooit meer. Echt.
Ik ben eens 3 dagen compleet kapot geweest door een OD mirtazapine, heb terror katers gehad van een ineensachterover geklapte fles whiskey > psychotisch van wiet en paddo's. Het longonsteking gehad met 42 graden koorts, mijn duim uit de kom gehad etc..
dat is een verademing vergeleken met serokwelgeest.
als je arts dit je voorstelt, vraag eerst: HEBBIE OOK WAT ANDERS VOOR ME?
serieus!
groetjes
maar bang ben om die pil daarna te nemen omdat ik niet weet wat het effect is. Iemand ervaring ??
gerookt en daarna die pil genomen,en niet eens gekke
dingen gedaan dus de Sero bevalt tot nu nog goed.
ga krijgen als van de pipamperon maar dat moet ik nog even afwachten.

Nou ja mij schreven ze het voor omdat ik in die periode redelijk verbaal agressief was en meer ook niet , dat was hun verklaring. Ze gebruikten het eigenlijk als middel om iemand z'n gedachtengang deels te onderdrukken en dat vind ik regelrechte kutzooi en naaierij maar goed , ik neem het uiteraard al làng niet meer en raad het aan iedereen af deze rotzooi.edblok2 zei:moet je nagaan hoe erg je eraan toe bent als je dit middel nodig hebt...
carpe diem zei:van seroquel kan je ook flink aankomen.

Masmas zei:ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !

edblok2 zei:Masmas zei:ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
dude...![]()
trippykees zei:ben je beetje para?Arjan zei:Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...Carina zei:Iemand ervaring met seroquel?
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.HoneyC zei:Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
Psychedelibee zei:Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.HoneyC zei:Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.

Ik vind het schandalig dat dit word voorgeschreven bij slaapproblemen, daarom dat de helft vd gebruikers denkt dat dit een slaapmiddel is, bijsluiter mensen! Het is troep, als ze beginnen met 50 mg. Merk je het niet en voor je het weet neem je 250 mg en 3 maand later ben je al 10 kg opgeblazen. Dat staat zelfs niet in de bijsluiter denk ik, ze hadden waarschijnlijk geen plaats meer. Sommigen zeggen fris wakker te worden, ik kan zelfs niet verstaanbaar praten.FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.
Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.
Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
Als je het neemt na speed best even wachten en ondien mogelijk een of meerdere dia- of bromazepam, anders zou je wel s een dag of 2 'afwezig' kunnen zijn.man...gisteren voor de eerste keer die seroquel
Had het gekregen van men dealer die maar al te graag een sample gaf in ruil voor toekomstige deals...
had al wat speed op en toen ik later in men bed ging liggen dacht ik nog: ...pff waarschijnlijk het zoveelste waar ik uiteindelijk toch niet van ga kunnen slapen op speed.
Neem ik eerst nog een roche diazepam 10mg en halfuurtje later die seroquel (quetiapine) 200 mg
Ik had opgezocht wat het juist was en ik stond versteld dat de dosis per pil redelijk groot is...
anyhow..nog een halfuurtje ofzo zalig liggen zweven in bed en toen in slaap gevallen van 4u 'snachts tot 13u 'smiddags OP SPEED en ZONDER wakker worden..
(btw die valium heeft er niet zo veel mee te maken aangezien ik die meestal in veel grotere hoeveelheden neem alsk amfetamines genomen heb)
en nu vandaag had ik effectief 4 lijntjes speed terug nodig om niet meer te wankelen en me suf te voelen (NU..20u ong dus) is het zowat voorbij
..mss vanavond opnieuw...
heavy shit dude.....soms ook
![]()