Super Mariokes.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik heb voor de derde keer in 2 jaar enkele xtc pilletjes gekocht daarnet. De verkoper zegt dat hij ze zelf genomen heeft en dat ze goed zijn. De vorige 2 keer echter heb ik helemaal niets gevoeld. Zou seroquel er voor iets kunnen tussen zitten?

Laatst bewerkt:

Kordie

DF-koning
Ik heb voor de derde keer in 2 jaar enkele xtc pilletjes daarnet gekocht. De verkoper zegt dat hij ze zelf heeft genomen en dat ze goed zijn. De vorige 2 keer had ik echter helemaal niets gevoeld. Dat waren slechte pillen of een ander probleem. Zou er iets tussen zitten? En zijn goede die paarse Super Mariokes bekend als pilletjes?

Testen kan alleen zekerheid geven over de kwaliteit

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb voor de derde keer in 2 jaar enkele xtc pilletjes gekocht daarnet. De verkoper zegt dat hij ze zelf genomen heeft en dat ze goed zijn. De vorige 2 keer echter heb ik helemaal niets gevoeld. Dat waren ofwel slechte pillen of een ander probleem. Zou seroquel er voor iets kunnen tussen zitten? En zijn die paarse Super Mariokes gekend als goede pilletjes?
Speculeren over de kwaliteit of inhoud van je pillen is niet toegestaan, zie forumregels.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Zeker, maar in België kan dat niet. Of je moet een apotheker vinden die dat voor u wilt doen. Voor de apotheker is het in elk geval veiliger om je een beetje amfetamine te geven voor de lange nachten. Dikwijls geven ze u Alprazolam! Gemeen verslavend spul. Dank u dokter!

Manu76

Badass junkie
Zou seroquel er voor iets kunnen tussen zitten?
Volgens mij moet jij echt geen xtc proberen.
Je was toch een jaar geleden in een lastige situatie?
Was jij niet de persoon die na een gebeuren 20 pilletjes naar binnen werkte en er niets van merkte, maar wel flink in de mentale problemen is gekomen in die periode?

Bovenaan