Seroquel

de recreatieve waarde hiervan snap ik ook niet echt?

Ik heb dagelijks 400 mg seroquel en concerta 54mg en anafranil, en oxazepam
de echte ik is allang uit mijn lichaam weg, ik voel mezelf
emotieloos helemaal leeg, zwaar depressief geen psychoses meer, maar wel last van dwanghandelingen en stemmen en nachtmerries, en freaky dromen.

Trek er je conclusie maar uit.

(het enige voordeel is als je keihard gezopen hebt ,met name whiskey dan heb ik de tijd van mijn leven) icm met de andere pillen)

erichos

Newbie
Had iemand anders die het slikte ook
last van hun armen en benen?

schokken,gewoon onrust,tintelende vingers?

Ja heb ik gehad. Enorme inwendige kietelingen in mijn bilspieren. Armen en benen die lijken te slapen, het gevoel dat men krijgt als het bloed een tijdje niet stroomt in de ledematen. Vooral in mijn armen en handen (daar waar ik mijn gevoel normaliter heel bewust ervaar) een of focus of verstrooid gevoel/ Lijkt wel of er crosstalk plaatsvindt in mijn zenuwen aldaar

Ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik slik sinds een weekje het middel Seroquel in een lage dosis (50 mg per dag) vanwege psychoses, manische-depressie, slaapproblemen, bi-perale stoornis en paranoïde/achtervolginswanen enz.
Ik slaap heerlijk sinds ik het slik, op een aantal sterke nachtmerries na.
Overdag heb ik een heel leeg gevoel in mijn hoofd, alsof niet alleen mijn lichaam maar ook mijn gedachten verdoofd en versufd zijn. Ik voel me eerder dood dan levend. Gelukkig zijn de irreële angsten wel iets verminderd en raak ik minder in paniek wanneer ik hier iets van waarneem. Wel sta ik telkens op het punt om flauw te vallen en af en toe wordt alles wazig of zwart, gaat mijn hart tekeer en hoor ik niets meer. Ondanks de sufheid heb ik gemerkt dat ik er ontzettend agressief en geagiteerd van wordt, is dit voor iemand herkenbaar? V doordat ik het middel slikte had ik al dagelijks last van paniek- en agressie aanvallen, maar nu lijkt de agressie veel heftiger en ongecontroleerder. Het is alsof mijn grenzen ook langzaam 'versufd' worden waardoor mijn zelfbeheersing ook minder wordt. Wel moet ik toegeven dat ik er, sinds ik het slik, elke keer veel bij gedronken heb. Het vreemde is dat ik daar helemaal niet suffer of slaperiger (energieker zelfs) van wordt terwijl dat normaal wél het geval is wanneer ik veel alchohol drink. Dit terwijl ik in de bijsluiter lees dat alchohol de werking versterkt, waardoor je na een tijdje toch in slaap zou moeten vallen of iets dergelijks.
Kan iemand mij iets vertellen over de werking van Seroquel in combinatie met alcohol en wat de risico's daarvan zijn?
Daarnaast zou ik willen vragen of mijn verhaal herkenbaar klinkt voor iemand.

Die agitatie is voor mij wel herkenbaar. Alsof ik helemaal niet uitgeslapen ben en daarom sjagarijnig ben. Vooral smorgens ben ik dan bruut. Met de verkeerde been uit bed gestapt dus

25mg vond ik nog verdraagzaam en voor slaapproblemen en boosheid meer dan genoeg. Daarboven voel ik me kut en raakt mijn dag/nacht ritme verstoord

gia79

Experimenterende gebruiker
Ik slik 6 jaar seroquel, nu 800mg per dag. Deze dosering omdat ik een drugspsychose heb gehad van 4a5 maanden. Ik vervloek mn sero's vaak. Voel me met regelmaat afgesneden van de realiteit en wil veeeel slapen. Afbouwen hoop ik binnenkort. Dit onder goede begeleiding. Ga in behandeling van een kliniek dubbele diagnose. Hoop dan mn adhd en verslavingsgevoeligheid beter te leren handelen. Seroquel mn redmiddel en mn vijand.

edblok2

Bewuste gebruiker
Ik had acute slaap problemen veroorzaakt door een soort randpsychotische/adhd/manische fase voorafgaand aan mijn depressies.
Mijn arts stelde mij dus voor om een lage dosis seroquel te nemen.
De eerste avond, uur of 10, ik stond te stuiteren alsof ik aan de speed zat, en dacht nou laat ik m maar droppen dan.
En toen was het ineens 13.00 de volgende dag. Heb nog nooit zo diep en vast geslapen. Ik ben gewoon keihard knockout gegaan door dat spul, zelfs de fase dat ik wat slaperig werd is aan me voorbij gegaan. Met mn kleren aan, op mn deken, rare houding, je kent het wel.

Het eerste uurtje wakker was wel grappig, mijn zintuigen waren compleet gestopt met bestaan. Ik voelde, hoorde, rook, en zag eigenlijk niets. Ik bestond, en dat was het.
Het jammere was dat het niet afnam.
Koffie zuipen en sigaretten roken als een motherfucker had geen zin.
Ik probeerde mezelf naar de douche te slepen en eindelijk was ik uitgekleed en keek in de spiegel en dacht: wie is dat?

En toen sloeg de angst keihard in. Verschrikkelijk. De lucht leek dikker, alsof ik door een moeras liep, alles wat ik aanraakte liet ik vallen omdat ik moeite had het te voelen. En het was alleen maar geestelijke angst, lichamelijk voelde ik niets, waardoor ik me compleet opgesloten voelde in mijn hoofd, een ware nachtmerrie. Ook was ik echt kenkerdom. Als je me vroeg hoeveel 1+1 was zou ik je vragen wat een ''1' is en wat je bedoelt. ZO DOM.

Uur of 7 savonds, heel langzaam leek het minder te worden, begon langzaam terug te keren. Eindelijk wat eten in me, vaatwasser uitpakken> half uur op de bank omdat mijn kracht op was> weer opstaan, stofzuigen> half uur op de bak liggen> is het alweer bedtijd? Kakken lukte niet, mijn maag was helemaal opgeblazen en pijnlijk.

Ik had twee strips voor iets van twee weken, en werd al onpasselijk bij het idee, en ja, de
bijwerkingen zouden waarschijnlijk minder worden, dit was alleen tijdelijk bladadiebla. Ik overwoog serieus om met een honbalknuppel langs mijn arts te gaan en zijn hoofd wat aan te passen, ik [waanideemodus] 'wist opeens zeker dat dit een complot was van mijn arts en mijn ouders om mij krankzinnig te maken zodat ze mij gedwongen zouden opnemen en zo mijn kamer te kunnen verhuren of er een wietkwekerij in te realiseren of polen te laten slapen '[/waanideemodus].

Ik heb die troep door de plee gespoelt, nooit meer. Echt.

Ik ben eens 3 dagen compleet kapot geweest door een OD mirtazapine, heb terror katers gehad van een ineensachterover geklapte fles whiskey > psychotisch van wiet en paddo's. Het longonsteking gehad met 42 graden koorts, mijn duim uit de kom gehad etc..

dat is een verademing vergeleken met serokwelgeest.

als je arts dit je voorstelt, vraag eerst: HEBBIE OOK WAT ANDERS VOOR ME?
serieus!
groetjes

drugs are bad!

19hyperdrive80 zei:
Had iemand anders die het slikte ook
last van hun armen en benen?

schokken,gewoon onrust,tintelende vingers?
:cry: :cry: :cry:
1 keer 50 mg genomen, en lekker in een warm bad gaan zitten.
knocky binnen 1o minuten.
tot het water mijn neus insstroomde en ik bijna verdronk.
uit bad gegaan en de hele nacht niet kunnen slapen door de bovengenoemde bijwerkingen. :angry:

en dat terwijl mijn vrouw 800 mg per dag slikte... :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

mijn mening: NOOOOOOOOIT MEEEER!!!!!!!!
ook al is er nix anders in huis!

troela

Newbie
:grin: Ik heb na het lezen van dit bericht werkelijk in een deuk gelegen, zo vol humor geschreven. Heerlijk om te ontdekken dat, ik zeg het maar amicaal, WE in ieder geval ons verstand nog hebben, met al het andere "lijkt" het wat minder te gaan.
Ook ik heb al verschillende meds gebruikt om zo min mogelijk last te hebben van een behoorlijke depressie die nu al enkele jaren aanhoudt. Gisteren was ik helemaal uitgeput, en in een diep, diep gat gezonken. In twee maanden afgekickt van Sertraline en 14 dgn. Valdoxan geprobeerd. Een vrij nieuw middel dat zou helpen te kunnen slapen, voor mij werkte het dus niet.Werd enorm hyper, hoe moe ik ook was, het was niet te stoppen. En slapen??? Weet bijna niet meer hoe dat aanvoelt, dus psiech gebeld, moest acuut stoppen en voor het éérst Seroquel 25 mg. ingenomen, je moet toch wat! Ik heb zo enorm heerlijk geslapen, werkelijk geslapen in één ruk, mens wat voel je je dan een stuk beter de volgende dag, oké iets suffig, maar was dat al gewend van vorig med. Ik ga het daalijk weer innemen, hoop werkelijk dat ik weer slaap. Ik was/ben wanhopig dat ik al jaren niet meer echt kon slapen, dus voor mij is dit middel nu even een verademing, eindelijk rust, in m'n hoofd en in m'n lijf, en inderdaad het "kakken"ging wat moeilijker dan normaal, so what, een eitje vergeleken totaal uitgeput zijn, enorm depressief, geen uitweg meer zien. Ik zeg voor nu HALELUJA en wat ik ook nog kwijt wil, wat herkenbaar deze verhalen, voel me gelijk thuis. Kan ik in ieder geval hier m'n ei "uitkakken" Garoeten.
edblok2 zei:
Ik had acute slaap problemen veroorzaakt door een soort randpsychotische/adhd/manische fase voorafgaand aan mijn depressies.
Mijn arts stelde mij dus voor om een lage dosis seroquel te nemen.
De eerste avond, uur of 10, ik stond te stuiteren alsof ik aan de speed zat, en dacht nou laat ik m maar droppen dan.
En toen was het ineens 13.00 de volgende dag. Heb nog nooit zo diep en vast geslapen. Ik ben gewoon keihard knockout gegaan door dat spul, zelfs de fase dat ik wat slaperig werd is aan me voorbij gegaan. Met mn kleren aan, op mn deken, rare houding, je kent het wel.

Het eerste uurtje wakker was wel grappig, mijn zintuigen waren compleet gestopt met bestaan. Ik voelde, hoorde, rook, en zag eigenlijk niets. Ik bestond, en dat was het.
Het jammere was dat het niet afnam.
Koffie zuipen en sigaretten roken als een motherfucker had geen zin.
Ik probeerde mezelf naar de douche te slepen en eindelijk was ik uitgekleed en keek in de spiegel en dacht: wie is dat?

En toen sloeg de angst keihard in. Verschrikkelijk. De lucht leek dikker, alsof ik door een moeras liep, alles wat ik aanraakte liet ik vallen omdat ik moeite had het te voelen. En het was alleen maar geestelijke angst, lichamelijk voelde ik niets, waardoor ik me compleet opgesloten voelde in mijn hoofd, een ware nachtmerrie. Ook was ik echt kenkerdom. Als je me vroeg hoeveel 1+1 was zou ik je vragen wat een ''1' is en wat je bedoelt. ZO DOM.

Uur of 7 savonds, heel langzaam leek het minder te worden, begon langzaam terug te keren. Eindelijk wat eten in me, vaatwasser uitpakken> half uur op de bank omdat mijn kracht op was> weer opstaan, stofzuigen> half uur op de bak liggen> is het alweer bedtijd? Kakken lukte niet, mijn maag was helemaal opgeblazen en pijnlijk.

Ik had twee strips voor iets van twee weken, en werd al onpasselijk bij het idee, en ja, de
bijwerkingen zouden waarschijnlijk minder worden, dit was alleen tijdelijk bladadiebla. Ik overwoog serieus om met een honbalknuppel langs mijn arts te gaan en zijn hoofd wat aan te passen, ik [waanideemodus] 'wist opeens zeker dat dit een complot was van mijn arts en mijn ouders om mij krankzinnig te maken zodat ze mij gedwongen zouden opnemen en zo mijn kamer te kunnen verhuren of er een wietkwekerij in te realiseren of polen te laten slapen '[/waanideemodus].

Ik heb die troep door de plee gespoelt, nooit meer. Echt.

Ik ben eens 3 dagen compleet kapot geweest door een OD mirtazapine, heb terror katers gehad van een ineensachterover geklapte fles whiskey > psychotisch van wiet en paddo's. Het longonsteking gehad met 42 graden koorts, mijn duim uit de kom gehad etc..

dat is een verademing vergeleken met serokwelgeest.

als je arts dit je voorstelt, vraag eerst: HEBBIE OOK WAT ANDERS VOOR ME?
serieus!
groetjes

keetje

Newbie
Ik ga vanavond starten met seroquel 25 mg (stemmingsstoornissen) om makkelijker te kunnen slapen. Weet iemand wat het effect is als ik (voorgedraaide joint) erbij blow ? De trek om te blowen is nog zo sterk aanwezig dat ik wel ga blowen :stoned: maar bang ben om die pil daarna te nemen omdat ik niet weet wat het effect is. Iemand ervaring ??

Groet Keetje :wave:

edblok2

Bewuste gebruiker
@keetje

neem eerst die pil, wacht een uur en bepaal dan of je er eentje op steekt. Ik gok dat je na 30/45 minuten al lekker ligt te slapen :)

keetje

Newbie
Dank je Edblok2 ik heb het overleefd en lekker geslapen!!
Ik heb wel eerst 2 jointjes :stoned: gerookt en daarna die pil genomen,en niet eens gekke :rolleyes: dingen gedaan dus de Sero bevalt tot nu nog goed.
Ik hoop dat ik niet zo een last van de bijwerkingen :kots: ga krijgen als van de pipamperon maar dat moet ik nog even afwachten.
Dus jullie horen later nog van mij.

Groet Keetje :wave: :wave: :wave:

Mesa

Newbie
Ik heb de afgelopen dagen ook seroquel ingenomen van 100mg. Ik heb echt super lekker geslapen en super goed gedroomd.

Overigens vind ik de beste medicijn die ik ooit heb ingenomen, beter dan XTC of wat dan ook.

Alleen jammer dat het moeilijk verkrijgbaar is anders had ik er een heel doosje van gekocht.

Groetjes.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Seroquel is één van de redenen waarom psyhiatrie een vergeetput is voor veel mensen. (samen met etumine en traxène vooral)

Aub doe het niet, sommige mensen krijgen er ook een erg hoge hartslag van.

Doe het alleen als je echt niet anders kan en bouw zo snel mogelijk af, want als je eraan vast hangt wordt je nooit meer als voorheen.

Maddog

Bewuste gebruiker
Ze dachten dat ik een psychose had, dus kreeg ik dit spul. Ik zou er bijna een psychose van krijgen met moordneigingen. ben er mee gestopt ondanks zwaar voorschrift dat niet te doen. en ik was weer helemaal happy.

Willen de dokters soms dat iemand echt gek word?

edblok2

Bewuste gebruiker
technisch gezien natuurlijk is antipsychotica dan ook een middel dat in een feite een psychose opwekt.

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Heb hier een jaar geleden 2 maanden 600 mg van toegediend gekregen en het is regelrechte kutzooi die seroquel. Je wordt er retesuf van , een halfuur na het innemen ken je niet eens meer wakker blijven , het remt je gedachtengang af en als je niet oplet ken je er wel tot 's middags mee in je bed blijven liggen , hoe vroeg je ook gaat slapen.
Je bent er gewoon heel de dag moe van en snap dus niet waarom mensen dit 'recreatief' gaan gebruiken zelfs niet als puur slaapmiddel want na het slapen ben je zeer suf.

Plus toen ik er van dag op dag mee stopte kon ik zeer moeilijk inslapen , weinig eetlust en ook een serieuze maaggriep aan overgehouden na het stoppen van het innemen van deze rotzooi die ik verplicht moest innemen in de instelling waar ik toen verbleef.

Conclusie : pure tyfuszooi is het , men zou beter dit soort dingen illegaal gaan maken want ik ben er zeker van dat als je dit een jaar dagelijks inneemt dat je dan gaat leven als een plant....

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
edblok2 zei:
moet je nagaan hoe erg je eraan toe bent als je dit middel nodig hebt...
Nou ja mij schreven ze het voor omdat ik in die periode redelijk verbaal agressief was en meer ook niet , dat was hun verklaring. Ze gebruikten het eigenlijk als middel om iemand z'n gedachtengang deels te onderdrukken en dat vind ik regelrechte kutzooi en naaierij maar goed , ik neem het uiteraard al làng niet meer en raad het aan iedereen af deze rotzooi.

lunafaye

ik heb dit een tijd lang gekregen om te slapen begonnen met 25 mg en opgebouwd tot 300mg per dag.

slapen kon ik wel maar veel zweten en rare dromen. de hele dag erna duf zijn.

Ik kreeg het uitsluitend om te kunnen slapen, het zou mijn nachtmerries verminderen maar bij de hogere dosering kwamen die juist weer terug.
verder stabiliseerd het mijn stemmingswisselingen daar werkte het wel goed voor.

nu ben ik weer afgebouwd tot 50 mg al 1,5 jaar ofzo...in deze dosis helpt het me wel om te kunnen slapen,en stabiliseerd het de stemmingswisselingen.

kazoe81

Newbie
Ik gebruik sinds drie dagen seroquel 25 mg. Slapen is geen probleem meer maar zelfs met deze lage dosering is opstaan zwaar, alsof je lood aan je benen hebt!

Ik heb last van angstaanvallen en slaap daarom slecht, overdag ben ik een bonk emotie en hoop ik dat het mij een tijdje helpt samen met de therapie die ik heb van mijn angsten af te komen en mijn emoties wat stabiliseert. Maar als ik me voor moet stellen dit goedje in hogere dosering te nemen dan vraag ik me idd af of dit op lange termijn geen vreselijke schade aanricht.
Verder denk ik dat het in lagere vorm niet zo heel veel schade aan kan richten en scheelt het natuurlijk ook of je erbij drinkt, blowt ed. Gister had ik een paar wijntjes op en ik moest s'nachts naar de wc, alles draaide en voelde me erg wankel. Nu ben ik hier wel redelijk gevoelig voor.

Op de bijsluiter staat dat seroquel in combinatie met medicijnen waarbij je een verhoogde hartslag krijgt, wordt afgeraden. Is het dan ook schadelijk als je een keertje naar een feestje gaat en wat speed gebruikt? iemand ervaring mee?

K-rbo

Seroquel kreeg ik in de gevangenis, in die bepaalde gevangenis in Belgie is het zelfs standaard bij slaapklachten, sommigen namen tot 800mg.Mijn celgenoot kreeg het ook 300 mg en deelde het met me.ik nam al risperdal etumine.wel ten eerste je slaapt er goed van(behalve mijn benen die vanzelf begonnen dansen, soort spasmen voor ik insliep), je verzwaart er enorm van, ik ben 23kg bijgekomen in 3 maand,en je hebt minder last van je omgeving.Ik heb veel liever andere medicijnen, maar het was toch welkom.

Flavour

Newbie
Ik neem hier 400 mg/dag van.
Ik ben begonnen met 800.
Eerst gaven ze me benzo's,alprazolam,tranxene maar daar werd ik agressief van(ik was dat al in die periode) maar ipv mij te kalmeren maakte die mij nog wilder.

Dan kwamen ze af met dipiperon.Ik liep daarvan gelijk een zombie,echt met mijn armen vooruit.
Dat kalmeerde mij wel een tijdje maar kon niet verhinderen dat af en toe nog impulsief gedrag vertoonde.

Ze verhoogden de dosis maar en dat hielp maar op een gegeven moment begon ik terug zombieachtig te worden en ik kon dat middel niet meer verdragen,daarbovenop gav dat middel mij ook een onbehaaglijk gevoel.

Dan kwamen ze af met seroquel,dat nam snel dat dipiperongevoel wag en ik werd snel beter.
Eerst 800 mg maar thuis ontdekt ik dat 200 's avonds genoeg was.

In de dag had ik nog moeilijke momenten dus ben ik 's morgends xr gaan nemen voor tijdens de dag en 200 mg gewone 's avonds en ben nu al meer dan een jaar vrij van klachten als slapeloosheid,emotioneel stabiel wat ook de agitatie en agressie onderdrukt tot op normaal niveau.

Voor mij is dat een wondermiddel.

En ivm neveneffecten,awel 's morgends spring ik uit mijn bed.Ik heb meer energie dan ooit en ik wordt helemaal niet dikker.Het lijkt wel of dat speciaal voor mij gemaakt is.

:rockband:

Ik gebuik elke avond 600mg seroquel xr. De hoogte zegt niet zoveel. Het word namelijk opgebouwd aan de hand van de spiegel in je bloed. Ik heb het tegen stemmingswisselingen. Anti depressieva werkte bij mij niet. Seroquel daar in tegen werkt super goed. Slik het nu 2 jaar

:wave:

foxy

Newbie
LEKKER

Ik neem het wel eens als ik flink speed gebruikt heb. Ik neem dan zo'n 100mg en na een half uur weet ik soms niet goed meer wie ik ben (een keer dacht ik zelfs dat ik m'n zusje was) en ben ik superlam. Mijn hele gedachten werken in kronkels en alles is vaag.
Daarna kan ik lekker slapen en de volgende dag is het alsof er niks gebeurd is.
Prima spul als je wil slapen op speed, maar voor de rest zou ik er toch maar afblijven.

Ik gebruik 25 mg voor het slapen en om wat rustiger overdag te worden. Blow er soms bij, maar vind dat vooral 's ochtends zwaar. Krijg de laatste paar maanden, na 1,5 jaar 25mg gebruik, soms "zweetnachten" (eeeew) en hartkloppingen. En ik weet zeker dat dit iets met je mimiek / uitstraling doet. Minder energie. Ook de prikkels van buitenaf, alles wordt doffer, minder hard. Ofzo. Dus ik ga er mee stoppen denk ik. Het blijft chemische teringzooi imo. Ik vertrouw de combi met blowen niet echt. Dus ik moet er 1 afschaffen :(

En da´s kut want echt....je slaapt er zo lekker op.

da_pj

Belezen gebruiker
Ahja Seroquel...Zombiedrug voor mij, super medicijn voor anderen. Heb het vroeger eens gehad tegen angstaanvallen en moeilijk slapen enzo. Was zo een doos met 60 stuks in dacht ik en het waren dikke witte bolle pillen van 200mg. De 1ste keer dat ik zo 1 pil slikte was op een ochtend voor het ontbijt in een afkick centrum de 2de dag. Ik nam de methadone 1st en dan de Sero.
Toen naar beneden om helpen de tafels te dekken voor het ontbijt. toen het begon te werken had ik (gelukkig) al een boterham gesmeerd en begon ineens moe te worden en mijn armen wogen zwaar en op de duur begon ik met een dubbele tong te praten als een gedrogeerde. Dus ik naar een staflid samen met een medepatient en ik mocht op mijn bed gaan liggen. Bleek dat de dokter een fout had gemaakt en dat ik de Seroquel in de avond moest krijgen omdat ik na de 1ste nacht gemeld had van angstaanvallen en bijna niet geslapen enzo.Ineens werd ik gewekt door een staflid of het al beter was en zin had om mee te sporten buiten. Ben opgestaan en voelde mij precies een zombie die zomaar vooruit zat te staren naar een plek op de muur ofzo. Ik mocht mij dan op kant zetten in het gras terwijl de anderen aan het basketten waren. Na de sport de verplichte douche, dat heeft mij opgebeurd en was weer terug normaal om mee te helpen koken achter de praatgroep sessie.
In de avond weer bij de dokter en toen was het 19u00 en achter men meta (daar krijg je de meet in 2delen verpreid over de dag), toen hij me de Sero gaf vroeg ik hem of ik niet als laatste mocht komen voor dat in te nemen. Dus om 20u25 de Sero genomen en na een uurtje begon het effect terug, om 21u00 ongeveer naar men bed geweest en was meteen in dromenland, je mag daar opblijven tot 22u00 en om 07u00 opstaan. Ben opgestaan en was redelijk suf en dat gevoel heeft zo nog zeker 4 uren aangesleept maar kon het verbergen. Pas na de 4de dag was mijn lichaam het gewoon. Tijdens het opstaan geen last meer van sufheid ofzo. MAAAR...nu komt het :) !!! Ik was afgebouwd met de meet op minder dan een maand en toen begon ik af te bouwen met de Sero. Man de 1ste nacht zonder was afschuwelijk!! Nachtmerries, precies dingen horen en zien die er niet zijn, angstig gevoel,etc...Dat heeft zo een 10 tal dagen geduurd, hoe komt dat??? Is dat een afkick van de Seroquel????? :openmouth: :openmouth: Ik weet dat het wordt gebruikt in de psychiatrie, maar die 10 dagen (afkick) tja dan was ik in de nacht precies klaar voor naar zo een afdeling te gaan. Iemand een verklaring?? Of dezelfde ervaringen??? Laat aub iets weten.
Greeettttzzz :wave:

Miumi

Newbie
Ik krijg seroquel als slaapmedicatie en grbuik het dus alleen als ik niet kan slapen.
nou was ik afgelopen weekend bij een after die nogal lang duurde (begon de nacht van vrijdag op zaterdag om een uurtje of half 6 en eindigde de nacht van zon op maandag om half 2) en heb daar tussendoor ff geslapen met serquel nou had ik ook keta, g, coke en van die slaappilletjes van de kruidvat op maar ik werd er echt suoer vaag van (niet onprettig hoor) ik kon niet echt goed bij mijn verhalen blijven en was af en toe net een klein kind maar wel prima geslapen ondanks de muziek en aanwezigheid van andere mensen.

Masmas

Newbie
Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat ik teveel snap! (100 mg) & mijn gedachten nooit stoppen waardoor ik amper kan slapen.
Maar sinds ik die SHIT gebruik kan ik heel goed slapen maar snap ik nog veel meer dat het niet meer leuk =, ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben, daarnaast heb ik ook nergens meer zin in sinds ik die SHIT gebruik en mijn leven is naar de klote!

Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben & ben 3/4 uur later op mijn bed neergeploft & kon mij niet meer bewegen, ben toen zeker een uur of 2 in een mega hoger bewustzijn gekomen wat verschrikkelijk is (want die heb ik van nature al) maar dan niet zo erg, en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!

Heb het spul 3 dagen niet meer geslikt, maar lag daarna nachten wakker, dus heb ik toch maar weer stiekem 50 mg gepakt, want een doosje 25 mg had ik nog liggen!

Conclussie; Ik ga kappen met die shit! (afbouwen i.v.m. slapen)
PS: Recreatieve drugs?
PS2: Zonder Seroquel had ik altijd al veel emoties, nu ben ik een rekenmachine of word opeens emotioneel, maar ik zit nogal in de shit dus daar kan het ook aan liggen!

Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !
Dus ik weet genoeg!

edblok2

Bewuste gebruiker
Masmas zei:
ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !

dude... :rolleyes:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
edblok2 zei:
Masmas zei:
ik ben er ook idd. achter gekomen dak een pc ben (...) Dus heb ik van de week een testje gedaan en in 1× 1.000 mg achterover gegooid om te kijken wat voor rotzooi ik aan het vreten ben (...), en ben toen de volgende dag 's middag's wakker geworden met mijn kleren aan met daarbij een flinke kater van 2 dagen!
(...)Maar voor Seroquel zat ik MINDER in de SHIT !

dude... :rolleyes:

:tearsofjoy:

HoneyC

Belezen gebruiker
trippykees zei:
Arjan zei:
Carina zei:
Iemand ervaring met seroquel?
Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...
ben je beetje para?

Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
HoneyC zei:
Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'.
Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden.
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.

tim29tim

Newbie
Hallo ik ben 29 jaar en heb in mijn jeugd veel drugs gebruikt veel wiet gerookt, xtc soms speed , coke etc. de laatste jaren was ik hooguit een gelegenheids gebruiker toch kreeg ik op een bewuste avond zin in speed en ben uiteindelijk 4 dagen wakker geweest dit resulteerde dat ik in een soort psychose ik hoorde of zag gelukkig geen rare dingen.
Ik voelde mij wel angstig en had last van derealisatie . Ben in overleg met psychiater begonnen met lexapro (inmiddels 15mg) en seroquel (inmiddels 100mg xr) gelukkig voel ik mij intussen een stuk beter en ben na eigen zeggen 80 tot 90% beter, echter heb ik sinds de laatste tijd last van een soort waas die over me ligt een soort warrigheid als of je hard met je hoofd schud en die paar milisecondes daarna dat je hersens zich zelf weer ff moeten herpakken en bijzinnen moet komen een soort van lichte duizeligheid ik functioneer vrijwel normaal .MAAR DIE VERDOMDE WAAS. toen ik nog aan het zoeken was naar de juiste dosis serquel heb ik dus een paar keer geschommeld met 50 en 100mg xr heb heel even 150 mg gebruikt maar daar voelde ik me slechter door als ik weer terug ging naar 100 mg werd ik weer 100% goed echter epte dit weer weg naar 1 dag, ik ben er dus heilig van overtuigd dat mij probleem puur een chemisch inballans is maar hoe los ik dit op

Jixx

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
HoneyC zei:
Het is de farmaceutische industrie die er rijk van wordt, niet de overheid. Was het maar de overheid dan kwam het geld tenminste weer terug bij het volk.

Kaart dat maar eens binnen de psychiatrie aan? :rolleyes:

Plopzak

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb adhd en mcdd (autisme spectrum) en slik al ruim 9 jaar seroquel (als het niet langer is) ik heb nu een dagelijkse dosis van 300mg, laatste jaren gaat het steeds beter met me en heb daarom ook al afgebouwd, ik heb ook dosisen gehad van rond de 500mg. Ik was zeer benieuwd wat een "normaal" persoon zou voelen/ervaren als die seroquel zou nemen, ik slik het elke dag en voel me 100% normaal, kan me als het moet goed focussen voel me helemaal niet high, stoned of suf. Ik heb ook een keer dosis laten verlagen omdat met name mijn handen begonnen te trillen, sinds die dosis verlaging heb ik nergens last meer van gehad, als ik ze vergeet in te nemen krijg ik ongecontroleerde spiertrekkingen ook heb ik zeer vaak een droge mond. En moe of suf word ik er niet van, ik moet 's avonds voor ik mijn bed in duik niet gaan gamen of iets want dan blijven mijn gedachten doorgaan en duurt het lang voordat ik in slaap val. Dat mijn gedachten niet stil te krijgen zitten m in het stukje adhd en mcdd, ik heb op een droge mond na geen negatieve bijeffecten. Als ik drugs neem heb ik nog steeds vizuele effecten ik heb laatst bij goede wiet met mijn ogen dicht en muziek aan vizueel zitten trippen, draaiende beelden met zeer mooie heldere en diepe kleuren die ik zelf kon laten opkomen en doen verdwijnen. ik hoop dat ik bij lsd de gewenste vizuele effecten krijg, dit omdat ik truffels tegen vond vallen. Wanneer ik ergens naar staarde bewoog het maar als ik rond liep zag alles er normaal uit, zal dat komen door de seroquel of zijn truffels idd niet zo sterk?

Groet plopzak

ceroqua

Newbie
FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem.

Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname.

Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van.
Ik vind het schandalig dat dit word voorgeschreven bij slaapproblemen, daarom dat de helft vd gebruikers denkt dat dit een slaapmiddel is, bijsluiter mensen! Het is troep, als ze beginnen met 50 mg. Merk je het niet en voor je het weet neem je 250 mg en 3 maand later ben je al 10 kg opgeblazen. Dat staat zelfs niet in de bijsluiter denk ik, ze hadden waarschijnlijk geen plaats meer. Sommigen zeggen fris wakker te worden, ik kan zelfs niet verstaanbaar praten.

ceroqua

Newbie
Ik zou echt niet aanraden om seroquel te combineren met lsd.
Ik heb ooit s na net speed gebruikt te hebben 2 seroquel 150 genomen en wat ik toen heb meegemaakt kan ik niet catalogeren, ik heb op de maan gezeten met Bruce Lee, Magic Johnson, een ex en nog 2 mensen + ik was in een stripverhaal? En nog enkele opmerkelijke ondernemingen. Stel je voor dat ik zou moeten werken hebben.
Hoe lang ik in deze toestand heb gezeten weet ik niet, geen flauw benul, maar het was zo echt voor mij dat, wanneer het bijna uitgewerkt was ik een sms wou sturen naar mn ex, of ze het gsm nummer van Bruce Lee even kon doorzenden. Dit kan ik geen trip noemen omdat je die kunt controleren en toch nog enig onderscheid kan maken tussen real en trip. Hier was ik along for the ride. Don't try this at home!

ceroqua

Newbie
man...gisteren voor de eerste keer die seroquel
Had het gekregen van men dealer die maar al te graag een sample gaf in ruil voor toekomstige deals...

had al wat speed op en toen ik later in men bed ging liggen dacht ik nog: ...pff waarschijnlijk het zoveelste waar ik uiteindelijk toch niet van ga kunnen slapen op speed.
Neem ik eerst nog een roche diazepam 10mg en halfuurtje later die seroquel (quetiapine) 200 mg
Ik had opgezocht wat het juist was en ik stond versteld dat de dosis per pil redelijk groot is...

anyhow..nog een halfuurtje ofzo zalig liggen zweven in bed en toen in slaap gevallen van 4u 'snachts tot 13u 'smiddags OP SPEED en ZONDER wakker worden..
(btw die valium heeft er niet zo veel mee te maken aangezien ik die meestal in veel grotere hoeveelheden neem alsk amfetamines genomen heb)

en nu vandaag had ik effectief 4 lijntjes speed terug nodig om niet meer te wankelen en me suf te voelen (NU..20u ong dus) is het zowat voorbij

..mss vanavond opnieuw... :smilingimp:

heavy shit dude.. :hearteyes: ...soms ook :angry:
Als je het neemt na speed best even wachten en ondien mogelijk een of meerdere dia- of bromazepam, anders zou je wel s een dag of 2 'afwezig' kunnen zijn.

Bovenaan