Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

tomz0r

Badass junkie
Mindgamer zei:
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!

Reageer dan ook niet op haar posts, dat zie ik je ook wel eens doen. :)
Zoals je zelf zegt, begin met jezelf.

Mindgamer

Badass junkie
tomz0r zei:
Mindgamer zei:
vode zei:
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!

Reageer dan ook niet op haar posts, dat zie ik je ook wel eens doen. :)
Zoals je zelf zegt, begin met jezelf.
:rolleyes:

Probeer jij de koning onder uit te schoffelen? Dat is niet zo moeilijk hoor, let maar eens op de hoeveelheid schrijf fouten die ik maak :stoned:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
vode zei:

Hmmm dit was een forum toch? Als jij zo graag je bullshit hierop post, dan mag ik daar evengoed terug op reageren.

Mindgamer

Badass junkie
vode zei:
Mindgamer zei:
vode zei:

Hmmm dit was een forum toch? Als jij zo graag je bullshit hierop post, dan mag ik daar evengoed terug op reageren.
Dat mag, maar als jij je zelf zo slim vind, waarom zou jij je energie steken in zoiets? Omdat er voor de rest geen ene fuck te doen is op dit forum? Bijt kikkerballen af van een kikker :rock:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
Dat mag, maar als jij je zelf zo slim vind, waarom zou jij je energie steken in zoiets? Omdat er voor de rest geen ene fuck te doen is op dit forum? Bijt kikkerballen af van een kikker :rock:

Staat nergens dat ik mezelf zo slim vind, bedankt voor het compliment zonnetje.

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
vode zei:
Mindgamer zei:

Ow
Mindgamer, ik zei toch: We houden van je! Dikke knuffel voor jou en je geknakte ego! Hoop dat na vrijdag alles beter gaat mannetje! Echt....

Mindgamer

Badass junkie
Drientje zei:
Ow
Mindgamer, ik zei toch: We houden van je! Dikke knuffel voor jou en je geknakte ego! Hoop dat na vrijdag alles beter gaat mannetje! Echt....
Ja, dat hoop ik ook!
Jij bent nog vrouwelijker dan didie dildo!
:rock:

Mindgamer

Badass junkie
Nee, jullie abnormale, domme feedbacks, dwingen mij om een andere rol te verzorgen hier op het forum :(
Want de haren gaan overeind staan, als ik bepaalde reacties op mijn provocaties zie.. :kots: :smoke:

:sunglasses:

Drientje

DF-koning
Aanvulling op het topic, ik ben

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
hodgepodge zei:
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

100% niet waar.

Het is een natuurlijk proces wat de overbevolking van een bepaalde groep dieren tegengaat. 1 op de 10 vogels is bijv homosexueel, ga maar nazoeken. Dus als het zwaar overbevolkt is op aarde zijn er aardig wat homosexuele mensen, wat dus ook klopt (10% ongeveer).

Hier link voor wie t niet gelooft. http://vogels.nieuwslog.nl/article/vogels_47164/Homoseksueel_gedrag_doodnormaal_in_dierenrijk.html

nicolai

Wijs gebruiker
ik denk eigenlijk dat ik ook bi ben...heb er lang over nagedacht en ben er al een tijd mee bezig. maar ik kan niet tot een andere conclusie komen dat dit. ik val op mensen niet op geslacht. heb nog nooit seks met een man gehad, maar zou het opzich wel willen proberen.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Dan weet ik toch weer hoe 100% hetero ik ben als jij al twijfelt terwijl je er aan kan denken hoe het is iemands pik te zuigen zonder kippenvel te krijgen van afschuw.

Maar ieder zo zijn eigen fantasiën. :wink:

Drientje

DF-koning
hodgepodge zei:
Dan weet ik toch weer hoe 100% hetero ik ben als jij al twijfelt terwijl je er aan kan denken hoe het is iemands pik te zuigen zonder kippenvel te krijgen van afschuw.

Je weet niet wat je mist....

:grin:

tomz0r

Badass junkie
hodgepodge zei:

Inderdaad. :P

nicolai

Wijs gebruiker
hodgepodge zei:

ik zeg niet dat het een fantasie is...ik sta er alleen wel voor open. en ja, mij lijkt het ook niet fijn, maar kan er nu niet echt over oordelen.

uit een kut wordt gepist, komt oud vies bloed uit, heeft afscheiding en er wordt langs gescheten...klinkt ook best ranzig he.

Aking

Wijs gebruiker
Waar is de random gelegenheidsbi keuze dan? :openmouth: (en nee mensen, don't worry onze Aking! is geen bi geworden maar t vrouwke waar hij nu ...... wel :P) :stoned:

Aking

Wijs gebruiker
neeeeee dat zeg ik net XD
Aram is lief braaf en onschuldig en vooral nog maagd...en hetero :grin:
Me is gelegenheidbi :grin:

(misschien zou het handig zijn ook eens een account aan te maken XD)

Bovenaan