Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

nicolai

Wijs gebruiker
sjah...als je mij in een hokje in zou moeten delen zou dat bij hetero zijn.
maar ik durf best toe te geven dat ik mannen zeker wel echt mooi kan vinden en dat ik op een bepaalde manier misschien ook best bepaalde gevoelens voor een man zou kunnen krijgen.

alleen ik ben niet biseksueel (helaas voor de dames schijnt?), want daarvoor moet er een seksuele aantrekkingskracht zijn, en die mis ik bij mannen

Boogie!

Experimenterende gebruiker
ik ben 100% hetero, zoals iemand anders al zei.. ik heb niks tegen homo's, maar ook zeker niks met homo's

wat ik wel vreemd vind is de gayparade. Volgens mij is dat een beetje opgestart om te laten zien dat het niet erg is om homo te zijn en te laten zien dat homo's ook hele normale mensen zijn. Maar dan gaan ze gekleed in string, zebrahoed en voorbindlul de straat op...

Overigens ben ik ook van mening dat homoseksualiteit niet aangeboren is, dit op basis van meerdere artikelen over eeneiige tweelingen waarvan er 1 homo wordt en 1 niet. Ik denk dat het heel veel te maken heeft met de omgeving waarin je opgroeit en de personen waar je waarde aan hecht. Opvallend in deze artikelen is vaak dat bij tweelingen van gescheiden ouders, waar er dus 1 bij de moeder opgroeit en 1 bij de vader, degene die bij de vader opgroeit ''de meeste kans heeft'', om het zo maar even te zeggen, om homo te worden. Je zou dus kunnen stellen dat jongens die alleen met een vaderfiguur opgroeien zich op latere leeftijd dus sterker aangetrokken voelen tot een mannelijk figuur in hun leven.
Over vrouwen heb ik nog niets hierover gelezen, maar naar mijn eigen mening is het meer dat (jonge) meisjes weten dat jongens het over het algemeen wel leuk vinden als 2 meisjes zoenen of iets dergelijks, en zo dus aan het experimenteren gaan met meisjes.

Ik zal eens kijken of ik wat van die artikelen terug kan vinden, misschien dat sommigen het interessant vinden

Rokertje

Belezen gebruiker
Hetero....
Hoewel misschien een beetje een bi..??
Moet er niet aan denken om met een vrouw een relatie te hebben, maar af en toe een triootje of een beetje zoenen met een andere vrouw, why not :hearteyes:

:wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Hetero, ik heb niks tegen homo's of biseksuelen. Er is echter wel een maar: Ik heb echt een probleem met biseksuelen die hun seksualiteit gebruiken als excuus voor polygamie. Bijv. een bi vrouw die een vriendin en een vriend heeft, tegelijkertijd, en vindt dat dat kan en het geen vreemdgaan is. En nee ik heb het niet over losse sexcontacten (Als je trios wil hebben en beide partijen vinden het goed, geniet ervan), maar echt meerdere relaties tegelijkertijd. Noem me ouderwets maar dat vind ik zielig en kansloos.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Hetero, ik heb niks tegen homo's of biseksuelen. Er is echter wel een maar: Ik heb echt een probleem met biseksuelen die hun seksualiteit gebruiken als excuus voor polygamie. Bijv. een bi vrouw die een vriendin en een vriend heeft, tegelijkertijd, en vindt dat dat kan en het geen vreemdgaan is. En nee ik heb het niet over losse sexcontacten (Als je trios wil hebben en beide partijen vinden het goed, geniet ervan), maar echt meerdere relaties tegelijkertijd. Noem me ouderwets maar dat vind ik zielig en kansloos.

Dan moet jij je eens verdiepen in polyamoureuze relaties, die gebaseert zijn op liefde en respect voor elkaar en eerlijkheid. Ze zijn niet allemaar 'voor de neuk' zoals de meeste mensen denken. :)

Angramar Temenos

Badass junkie
vode zei:
Angramar Temenos zei:

Dan moet jij je eens verdiepen in polyamoureuze relaties, die gebaseert zijn op liefde en respect voor elkaar en eerlijkheid. Ze zijn niet allemaar 'voor de neuk' zoals de meeste mensen denken. :)

Het kan me geen zak bommen waar ze voor zijn, ik vind niet-monogame relaties gewoon fout behalve als het pure seksrelaties zijn. Ja, zeg maar dat ik bekrompen/ouderwets/close minded ben. Niet echt, het is gewoon een mening dat onze gevoelens niet zo bedoeld zijn, het heeft niks met puriteinisme of wat voor vage reden dan ook te maken.

Marinus

Ik ben vrijwel 100% homo. Ik ben op mijn 15e in bed beland met een meisje om het zeker te weten, en hoewel het handwerk nog wel te verdragen was ben ik daarna wel afgehaakt. Het leek me gewoon niet beleefd om haar vlamoes vol te kotsen. Ik vind vrouwen overigens wel mooier dan mannen, maar dat is puur esthetisch gezien dan. Gek genoeg word ik ook nog wel eens verliefd op een vrouw, maar seksueel gezien kan ik er niets mee....

Marinus

Tripper zei:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van mijn kont afblijven.

Een nogal overbodige opmerking. Ik ben opgevoed met bepaalde normen en waarden. Een van de belangrijkste waarden die ik heb meegekregen is dat je nooit zonder uitdrukkelijke toestemming aan een ander moet komen. Of die ander nu man, vrouw, ho, he of bi is. Als je dit wel doet is het volgens die norm aanranding of erger nl: verkrachting.
Als je te stom bent om te snappen dat dat voor ho's niet anders is als voor he's dan is dat eigenlijk alleen jouw probleem.

deadlock

Badass junkie
Marinus zei:
Tripper zei:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van mijn kont afblijven.

Een nogal overbodige opmerking. Ik ben opgevoed met bepaalde normen en waarden. Een van de belangrijkste waarden die ik heb meegekregen is dat je nooit zonder uitdrukkelijke toestemming aan een ander moet komen. Of die ander nu man, vrouw, ho, he of bi is. Als je dit wel doet is het volgens die norm aanranding of erger nl: verkrachting.
Als je te stom bent om te snappen dat dat voor ho's niet anders is als voor he's dan is dat eigenlijk alleen jouw probleem.
_O_ +5

Marinus

Drientje zei:
Marinus zei:
Het leek me gewoon niet beleefd om haar vlamoes vol te kotsen.
Een anus vol kosten heb je geen moeite mee? :grin:

Hoewel ik geen kontenbonker avant le lettre ben heb ik minder moeite met een anus dan een vagina...

Zal wel een kwestie van smaak zijn...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb ook geen moeite met anussen... Anale seks kan gruwelijk lekker zijn, maarrrrrr: zodra en per ongeluk toch nog geurtjes ed. bij vrijkomen is de geilheid wel weer meteen ver bij mij te zoeken hoor!

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
Heb ook geen moeite met anussen... Anale seks kan gruwelijk lekker zijn, maarrrrrr: zodra en per ongeluk toch nog geurtjes ed. bij vrijkomen is de geilheid wel weer meteen ver bij mij te zoeken hoor!
+1 :openmouth:

Marinus

Marla Singer zei:

Tja uiteindelijk komt het toch neer op creatief in de stront roeren heh? Ik zou het nooit zonder condoom doen en idd als er wat gas vrijkomt is de zin bij mij ook over... :kots:

gamezz

Bewuste gebruiker
hetero
heb niks tegen homoseksuele mensen
heb zelf lesbische vriendin,en ken bi jonge leuke mense :)

las hier ergens eerder in het topic dat homoseksueel zijn nog niet zo heel lang normaal is en dit klopt vroeger stond homoseksualiteit op de lijst met psychische-aandoeningen ,schandelijk gewoon!

deadlock

Badass junkie
Snap ik. Alhoewel ik eerst wel een soort Jack idee bij je kreeg na het woord onnatuurlijk :grin:

Ik heb de geneugte dat alles wat voorbij komt in principe doebaar is :wink:

Drientje

DF-koning
deadlock zei:
Snap ik. Alhoewel ik eerst wel een soort Jack idee bij je kreeg na het woord onnatuurlijk :grin:

Ik heb de geneugte dat alles wat voorbij komt in principe doebaar is :wink:
Zo als jij mogen er meer zijn... :hearteyes:

deadlock

Badass junkie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Marinus zei:
Marla Singer zei:

Tja uiteindelijk komt het toch neer op creatief in de stront roeren heh? Ik zou het nooit zonder condoom doen en idd als er wat gas vrijkomt is de zin bij mij ook over... :kots:

Als je goed spoelt (bij de seksshop verkopen ze speciale klisma's die daarvoor bedoeld zijn), hoef je niet perse meer in de stront te roeren. Met die dingen kun je alle restjes weg krijgen, mits je het grondig doet natuurlijk. Kan het echt aanraden, ik voel me er iig een stuk zekerder door!

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik word niet echt seksueel opgewonden behalve als ik het echt goed met een meisje kan vinden - mischien heel "Wijverig", maar het is voor mij een puur emotionele/gevoelszaak. Als ik gewoon klaar wil komen ga ik gewoon fappen.

En helaas is een meisje dat bij mij past zo ongeveer niet te vinden. Opervlakkige stoephoeren, 90% van het vrouwvolk dat ik ken, en de rest is al bezet :). En zowiezo, ik kan niet tegen domme mensen. Als ik het zit te doen met een meisje van gemiddelde intelligentie is relatief met mij zo'n verschil dat het voelt alsof ik met een dier zit te neuken. En bestialiteit, no thanks. :mrgreen:

Santatrip

Belezen gebruiker
nicolai zei:
sjah...als je mij in een hokje in zou moeten delen zou dat bij hetero zijn.
maar ik durf best toe te geven dat ik mannen zeker wel echt mooi kan vinden en dat ik op een bepaalde manier misschien ook best bepaalde gevoelens voor een man zou kunnen krijgen.

alleen ik ben niet biseksueel (helaas voor de dames schijnt?), want daarvoor moet er een seksuele aantrekkingskracht zijn, en die mis ik bij mannen

Ik heb t vroeger best ooit geprobeerd met een man en flink getwijfeld over wat ik nu was. Volgens mij was het meer een seksuele ontdekkingsreis en kan ik nu met zekerheid stellen dat ik heteroseksueel ben. Maar wat nicolai schrijft dat heb ik dus ook...(maar zeg nooit nooit :wink: )

nicolai

Wijs gebruiker
ik wil trouwens even zeggen dat bij sommige mensen hun geaardheid wel is aangeboren...als embryo ben je namelijk altijd vrouwelijk (genetisch). tijdens het man-worden-worden-proces kunnen er - zoals bij elk natuurlijk proces - veel dingen misgaan of anders lopen.

nou wil ik niet zeggen dat dit bij alle homoseksuele mensen het geval is, maar het kan een (natuurlijke) verklaring zijn.

vergelijk het met andere natuurlijke processen die anders lopen dan eigenlijk zou moeten...

deadlock

Badass junkie
nicolai zei:
ik wil trouwens even zeggen dat bij sommige mensen hun geaardheid wel is aangeboren...als embryo ben je namelijk altijd vrouwelijk (genetisch). tijdens het man-worden-worden-proces kunnen er - zoals bij elk natuurlijk proces - veel dingen misgaan of anders lopen.

nou wil ik niet zeggen dat dit bij alle homoseksuele mensen het geval is, maar het kan een (natuurlijke) verklaring zijn.

vergelijk het met andere natuurlijke processen die anders lopen dan eigenlijk zou moeten...
Ik heb ooit gelezen dat het gedeeltelijk genetisch en gedeeltelijk sociaal is. Ze kunnen fruitvliegjes op commando homo laten worden door genen aan te passen, dat vind ik wel het mooiste bewijs eigenlijk :grin:

Marinus

Marla Singer zei:
Als je goed spoelt (bij de seksshop verkopen ze speciale klisma's die daarvoor bedoeld zijn), hoef je niet perse meer in de stront te roeren. Met die dingen kun je alle restjes weg krijgen, mits je het grondig doet natuurlijk. Kan het echt aanraden, ik voel me er iig een stuk zekerder door!

Schat, uiteindelijk komt er ttoch altijd een keer stront aan de knikker als ge begrijpt wat ik bedoel. Ik neem voorzorgsmaatrgelen en laat ze ook nemen maar op een gegeven moment gaat het altijd wel een keer mis

dfssdfde

Badass junkie
nicolai zei:
ik wil trouwens even zeggen dat bij sommige mensen hun geaardheid wel is aangeboren...als embryo ben je namelijk altijd vrouwelijk (genetisch).
Fout :)
Genetisch is het al bepaald, op foto's kun je alleen nog niet zien of het een clitoris of penis is, dus kan de dokter nog niks zeggen. Maar genetisch is het al bepaald vanaf het moment dat de zaadcel de eicel binnengaat :)

deadlock

Badass junkie
Ivoos zei:
nicolai zei:
ik wil trouwens even zeggen dat bij sommige mensen hun geaardheid wel is aangeboren...als embryo ben je namelijk altijd vrouwelijk (genetisch).
Genetisch is het al bepaald, op foto's kun je alleen nog niet zien of het een clitoris of penis is, dus kan de dokter nog niks zeggen. Maar genetisch is het al bepaald vanaf het moment dat de zaadcel de eicel binnengaat :)
Mag ik daar meer info over? :openmouth:

Mindgamer

Badass junkie
deadlock zei:
Ivoos zei:
nicolai zei:
Mag ik daar meer info over? :openmouth:
+1!!

dfssdfde

Badass junkie
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwa ... eisje.html

Even moeten zoeken, maar dit is de beste tekst die ik vond :)

en:
Even though a child's ultimate sex is determined at conception, an embryo doesn't start
developing into a boy or girl until about 6 weeks of pregnancy. If the child inherited a
Y chromosome from his father, a gene on the Y called the SRY gene turns on. This gene is
kind of a master switch that turns on all the other genes necessary to become a boy. If
this gene is not present, the embryo develops as a girl.
van http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/m ... e00494.htm

nicolai

Wijs gebruiker
Ivoos zei:
nicolai zei:

oke...ik dacht altijd dat het anders zat. ik heb het trouwens zo geleerd van een arts, maar wat jij zegt klopt.

dat neemt natuurlijk niet weg dat er dan nog veel mis kan gaan, of in ieder geval anders dan bedoeld.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Marinus zei:
Marla Singer zei:

Schat, uiteindelijk komt er ttoch altijd een keer stront aan de knikker als ge begrijpt wat ik bedoel. Ik neem voorzorgsmaatrgelen en laat ze ook nemen maar op een gegeven moment gaat het altijd wel een keer mis

Nou, bij mij en mijn lief zelden. Gewoon na een tijdje weer opnieuw spoelen. Speed gebruiken en dus een tijdje niks eten, doet ook wonderen.... :rolleyes:

Bovenaan