Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Mindgamer

Badass junkie
Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
really really wanna be a goddamn HETERO!! :tearsofjoy:

Nee, ik BEN gewoon hetero. Als ik op mannen/bomen/auto's/moeder natuur/dieren/ enz. viel, had ik daar ook vrede mee gehad, maar ik moet jullie mannen, manwijven en lelijke mensen teleurstellen, want ik val op 100% Arische, blonde, knappe, lekkere, vrouwen die op zijn tijd eens een verdomd goed boek lezen!

Bolea

Belezen gebruiker
Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen :wink: ,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch :openmouth: ,volgens mij ben jij 100% debiel.

Zeepbel

Experimenterende gebruiker
homo, en heb me tot nu toe nog nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot het vrouwelijk geslacht onder invloed van drugs, evenals nuchter :grin:

kheb ook helemaal geen probleem met hetro's, zijn meestal wel vriendelijke mensen. :)

Peace !

Bolea

Belezen gebruiker
Solidius zei:
Bolea zei:
Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildo :hearteyes:

Denken hetero's werkelijk zo over mij als lesbienne?dat ik of mijn partner elkaar neuken :rolleyes: met een voorbind dildo? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Neen hoor :tearsofjoy: ,dan heb ik liever een man zijn penis :flushed: :wink:
Trouwens, ik ben geen aangeboren lesbienne(eerst 3 mannen en dan 2 vrouwen).
en ik knap volledig af op vrouwen met mannelijke manieren,het is al gek genoeg voor mij het lesbisch wereldje en ik neem er zoveel mogelijk afstand van.
Ik ben een rockmuziek liefhebber en vertoef veel liever in mannelijke gezelschap
:wink: :rock: :wave:

daddy-Oh

Newbie
hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien.
En, heel raar, telkens als ik coke gesnoven heb wordt ik heel geil en krijg ik zin in sex met een man.
Nuchter heb ik die drang nooit, op XTC en weed ook zeker ni. Enkel bij coke heb ik die gedachten.
Mijn vrouw weet ervan, ze maakt er zich geen zorgen over. En ik heb een kameraad met hetzelfde probleem, of liever, hetzelfde voordeel. Vul zelf maar verder in... Niemand van ons maakt er een probleem van, we zijn oud genoeg om er fijn mee om te gaan...dusss iedereen content.
Toch zou ik 'ns willen weten of dit bij meer mensen het geval is.

zomertje39

daddy-Oh zei:
hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien.
En, heel raar, telkens als ik coke gesnoven heb wordt ik heel geil en krijg ik zin in sex met een man.
Nuchter heb ik die drang nooit, op XTC en weed ook zeker ni. Enkel bij coke heb ik die gedachten.
Mijn vrouw weet ervan, ze maakt er zich geen zorgen over. En ik heb een kameraad met hetzelfde probleem, of liever, hetzelfde voordeel. Vul zelf maar verder in... Niemand van ons maakt er een probleem van, we zijn oud genoeg om er fijn mee om te gaan...dusss iedereen content.

Ja. :wink:

Drientje

DF-koning
zomertje39 zei:
daddy-Oh zei:

:tearsofjoy:

ja dus. Had ooit een vriendje die altijd heel erg into mannen was als hij van de kaart was. Dus ja, het is niet abnormaal.

Bolea

Belezen gebruiker
Drientje zei:
zomertje39 zei:
daddy-Oh zei:

:tearsofjoy:

ja dus. Had ooit een vriendje die altijd heel erg into mannen was als hij van de kaart was. Dus ja, het is niet abnormaal.

Vind ik toch wat vreemd,ergens moet je toch wel een soort van gevoelens hebben voor het andere geslacht...alleen durf je er niet voor uitkomen ofzo.
Zonder drugs kan ik ook wel gevoelens hebben voor mannen.
Dat is een persoonlijke mening hoor :wink: :wave:

Drientje

DF-koning
Ik denk dat hij het nuchter gewoon weg stopte. En dat je sommige grenzen gewoon wegveegt als je drugs neemt is natuurlijk geen verassing.

Ik heb sowieso gevoelens voor vrouwen(fysieke aantrekkingkracht)en met drugs is dat alleen maar erger. Dus ja, ik denk dat mannen die 'ineens' gevoelens voor het zelfde geslacht hebben als ze drugs op hebben die nuchter gewoon weg drukken.

Bolea

Belezen gebruiker
^ja denk ik ook,zelfs onder invloed van het legale drug alcohol durven mensen toegeven dat ze ook gevoelens hebben voor het andere geslacht.

Lauu

Badass junkie
2x een triootje gedaan met 1 andere jongen en 1 meisje...een jongen gezoend...ben geen bi verder...experimenteren kan je het noemen denk ik

Vigilante

Wijs gebruiker
Hetero.

Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.

Lauu

Badass junkie
alainalain zei:
Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.

idd dat heb ik ook...ze kunnen zo overdrijven :P maarja dan schiet ik ook wel weer in de lach met dat soort figuren :tearsofjoy:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Lauu zei:
alainalain zei:

idd dat heb ik ook...ze kunnen zo overdrijven :P maarja dan schiet ik ook wel weer in de lach met dat soort figuren :tearsofjoy:

Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers. :wink:
"Deze flikker is goedgekeurd door het COC, dan heb je de échte." :grin:

Ontopic: biseksueel.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Pak Suiker zei:
Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.

is er al...als ze een rondje hebben inplaats van een sterretje...

Biseksueele jongens en vrouwen die van anale seks houden kunnen dat ook hebben. :openmouth:
Maar dat zul jij vast het beste weten, jij weet zo te horen namelijk al hoe dat keurmerk eruit ziet. :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Nogsteeds bi, alleen begin ik steeds meer teleurgesteld te raken in het mannelijk geslacht.:rolleyes:
Jaja, ik weet dat je ze individueel moet beoordelen, maar soms lijkt het alsof ze allemaal hetzelfde zijn. :(

MDMA<3

Belezen gebruiker
Hetero
Pas in Nijmegen geweest met de zomerfeesten.
En heb verder niks tege homo's of lesbo's ofzo
Maar oh my god wat hebben wij last gehad van zon irritante zatte homo die de hele tijd met zn dikke reet tege de jongens van onze vriendegroep aan zat te rijden... Bah!
we hadden er al een paar keer iets van gezegd en hij bleef maar doorgaan.
de 3e keer hebben we hem gezegd dat ie maar iemand anders in z'n kont moet pakke en toen is die gelukkig weggegaan.

DanceHall_Drug

Re: Re:

laan zei:
mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P

Ben hetero, maar heb nix tegen homo's, lesbi's of bi's.
Maar ik vind het tog maar een vieze bedoeling bij homo's...elkaar vanachter nemen...
Het zijn wel altijd hele lieve mensen maar tog... gewoon het gedacht.... :rolleyes:

Als homo's een jongetje hebben als kind is het nog niet zo erg,
maar als het een meisje kunnen ze als ze in de puberteit is niet veel advies enzo geven... qua verzorgingen en wat meisjes dan allemaal nodig hebben en hoe ze zichzelf moeten verzorgen vb. smincken, kleden,scheren of epileren al zulke dingen.. Als je een moeder hebt toont zij dat allemaal en legt alles goed uit omdat zij weet hoe en wat. En kdenk als ze vragen hebben over seks enzo dat ze tog rapper naar hun moeder gaan, omdat zij het best weten hoe het is enzo. Ik vind dat je als meisje tog wel een moederfiguur nodig heeft. waar je met alles bij terecht kan.

DanceHall_Drug

Pak Suiker zei:
Nogsteeds bi, alleen begin ik steeds meer teleurgesteld te raken in het mannelijk geslacht.:rolleyes:
Jaja, ik weet dat je ze individueel moet beoordelen, maar soms lijkt het alsof ze allemaal hetzelfde zijn. :(

qua karakter dan? van hetero mannen of homo's.. want kweet niet egt wat je nu juist bedoelt met mannelijk geslacht? of is het beiden waar je het over hebt?

De ene man heeft het meer dan de andere qua stoer willen over komen en emoties uiten.
mannen maken hun om nix druk. En wij meiden om de kleinste dingetjes :P
Of wnr ze aandachtig naar een film aan het kijken zijn en je wilt met hun praten krijg je als enige antwoord "ja" of "uhu" zonder dat ze geluistert hebben naar wat je zij. das soms egt om gek te komen hé, je bent dan net tegen de muren aan het praten. :openmouth: had dat altijd met me ex :rolleyes: mijn vader is ook zo :P erg irritant, herkent iemand dat soms?

De interesses tussen meiden en jongens zijn totaal anders, bij meiden gaat het meestal om tijdschriften, make-up, haar-style, jongens, liefde seks en relaties, roddels, emoties uiten, uiterlijk en horoscoop. Meisjes hebben vaak interesses waar meer gezelligheid bij komt kijken dan actie. Meisjes tonen hun interesses ook heel vaak aan hun vriendinnen, veel dingen doen ze meestal samen:
Elkaar hun grootste geheimen vertellen en wie op wie verliefd is enz. enz.
Meiden besteden ook veel meer tijd en aandacht aan hun uiterlijk dan jongens. Vaak voor de spiegel staan, make-up, haren etc.
Bij jongens zit er wat meer actie in, een goeie film kijken of voetballen op straat. Jongens hebben vaak dezelfde interesses zoals: Voetbal, Computeren (games), Msn-en, Vrienden, Films kijken, Meiden, Scooters,Zwemmen, Vissen. Jongens hebben vaak dezelfde interesses omdat ze bij een groep horen die die dingen doen. En ze willen ook stoer overkomen, daarom uiten ze hun emoties bijna niet als er iemand bij is.

Het karakter tussen meiden en jongens is ook verschillend.
Meiden houden van “zachte” dingen en jongens meer van actie etc.
Meiden giechelen meer over onnozele dingen waar jongens bijna nooit over praten.

Echt wel Grote verschillen tussen man en vrouw :grin: (wel algemene verschillen, want je hebt natuurlijk terug uitzonderingen)
Persoonlijk mag een man tog wel een beetje emoties tonen hoor, maar ook niet teveel natuurlijk! want als je vb. een kleine ruzie ofzo met heb hebt dat hij niet in huilen losbarst, das dan ook weer niet aantrekkelijk dan :P haha

Bovenaan