Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildoBolea zei:Lesbisch![]()
Solidius zei:Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildoBolea zei:Lesbisch![]()
![]()
Bolea zei:Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
,volgens mij ben jij 100% debiel.
Nee, mijn verstand niet, piemel welPak Suiker zei:Bolea zei:Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
Mwhuhaha, die zit Mindgamer!![]()
Good one Bolea. ^^
Mindgamer zei:Nee, mijn verstand niet, piemel welPak Suiker zei:Bolea zei:Gelieve met geen zulke flauwe grapjes afkomen hé mannen,Mindgamer ben jij een rascist ofzo?100% Arisch
Mwhuhaha, die zit Mindgamer!![]()
Good one Bolea. ^^![]()
nicolai zei:haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Pak Suiker zei:nicolai zei:haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Ik ben het er alleen niet zo mee eens.![]()
Zeepbel zei:Pak Suiker zei:nicolai zei:haha..geniale post die laatste. "zijn meestal wel vriendelijke mensen".
Ik ben het er alleen niet zo mee eens.![]()
Bwa.. meestal wel hoor..![]()
Hier op het forum valt het alleszinds meePak Suiker zei:Misschien alleen in belgië dan...Zeepbel zei:Bwa.. meestal wel hoor..![]()
![]()
Want hier zijn er wel redelijk veel homofoob. (misschien omdat wij meer last hebben van islamitisering hier?)
Solidius zei:Jaaaa ik ook, met aangeboren voorbind dildoBolea zei:Lesbisch![]()
![]()
met een voorbind dildo?

daddy-Oh zei:hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien.
En, heel raar, telkens als ik coke gesnoven heb wordt ik heel geil en krijg ik zin in sex met een man.
Nuchter heb ik die drang nooit, op XTC en weed ook zeker ni. Enkel bij coke heb ik die gedachten.
Mijn vrouw weet ervan, ze maakt er zich geen zorgen over. En ik heb een kameraad met hetzelfde probleem, of liever, hetzelfde voordeel. Vul zelf maar verder in... Niemand van ons maakt er een probleem van, we zijn oud genoeg om er fijn mee om te gaan...dusss iedereen content.
Toch zou ik 'ns willen weten of dit bij meer mensen het geval is.
zomertje39 zei:daddy-Oh zei:hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien.
En, heel raar, telkens als ik coke gesnoven heb wordt ik heel geil en krijg ik zin in sex met een man.
Nuchter heb ik die drang nooit, op XTC en weed ook zeker ni. Enkel bij coke heb ik die gedachten.
Mijn vrouw weet ervan, ze maakt er zich geen zorgen over. En ik heb een kameraad met hetzelfde probleem, of liever, hetzelfde voordeel. Vul zelf maar verder in... Niemand van ons maakt er een probleem van, we zijn oud genoeg om er fijn mee om te gaan...dusss iedereen content.
Ja.![]()
Drientje zei:zomertje39 zei:daddy-Oh zei:hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien.
Ja.![]()
![]()
ja dus. Had ooit een vriendje die altijd heel erg into mannen was als hij van de kaart was. Dus ja, het is niet abnormaal.

alainalain zei:Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
Lauu zei:alainalain zei:Geen probleem met mensen met andere voorkeur, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een echte flikker wel een beetje de rillingen krijg.
idd dat heb ik ook...ze kunnen zo overdrijven :P maarja dan schiet ik ook wel weer in de lach met dat soort figuren![]()
Pak Suiker zei:Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.
Lauu zei:Pak Suiker zei:Jongens, vindt een keurmerk uit voor ECHTE flikkers.
is er al...als ze een rondje hebben inplaats van een sterretje...

laan zei:Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :Pmushroompiet zei:ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Pak Suiker zei:Nogsteeds bi, alleen begin ik steeds meer teleurgesteld te raken in het mannelijk geslacht.
Jaja, ik weet dat je ze individueel moet beoordelen, maar soms lijkt het alsof ze allemaal hetzelfde zijn.![]()
mijn vader is ook zo :P erg irritant, herkent iemand dat soms?