Don Draper
Badass junkie
Inderdaad spijt ervan lol.Misschien morgen spijt lol.
OT: Cravings om nu nog flink aan de caffeine te gaan. Energy of espresso. Ik drink wel een cola'tje in plaats ervan.
Inderdaad spijt ervan lol.Misschien morgen spijt lol.
Begint vaak bij een persoon he die offtopic gaat (kuch) (kuch)Wow hoezo ik dit topic niet eerder ontdekt heb man. Durf te wedden dat dit topic volgespamd was met mijn endeloze gebrabbel
Kuch kuch, auwBegint vaak bij een persoon he die offtopic gaat (kuch) (kuch)
Ja zeker, ben benieuwd naar je inputKuch kuch, auw
Cravings zou ik boekwerken over kunnen schrijven, sterker nog; heb ik nog gedaan ook. If anyone’s interested?
Pffft! Coke!Coke is op 😵💫
Zou ik die frenchcore even overslaan. Hoewel, werkt voor mij wel rustgevend vaak...Tijd voor bed en nog wat muziek.
Te laat man!Zou ik die frenchcore even overslaan. Hoewel, werkt voor mij wel rustgevend vaak...
Precies! Als je een beetje een fatsoenlijke headset hebt is dat idd heerlijk. Helemaal in meegesleurd worden.Doet me er wel aan herinneren dat ik ook gewoon af en toe eens op de bank kan gaan zitten, koptelefoon op en nieuwe muziek uitzoeken.
Was zó rusteloos vanavond. Maar muziek blijft toch een passie. Mood sturen op een gezonde manier.
Haha oepsTe laat man!
Als het bureau niemand wakker trilt hoef ik het niet te horen.Precies! Als je een beetje een fatsoenlijke headset hebt is dat idd heerlijk. Helemaal in meegesleurd worden.
Aaaahh!
Ik voel me kut dus wil weer een benzo nemen. Maar ik ben het verdoven van mezelf even zat dus zit ik maar met dit kut gevoel hier!
Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit!
ik heb er helemaaaaal geen problemen mee als een intercity me overrijd vandaagAaaahh!
Ik voel me kut dus wil weer een benzo nemen. Maar ik ben het verdoven van mezelf even zat dus zit ik maar met dit kut gevoel hier!
Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit!
Heb je een tuin of balkon met wat ruimte? Koop bij de Action een springtouw en ga even een paar minuten touwtje springen! Helpt mij bij zulke cravings.Elke keer zeg ik tegen mezelf het is het niet waard, en toch vergeet je dat zo tot je weer op dit verschrikkelijke punt zit.
Het word met de keer erger, hysterie, paniek, angst. Heb al 300x al mijn laaddes, tasjes, kasten en noem maar op overhoop gegooid want ‘ ik heb toch nog wel IETS thuis, toe nou, verdorie iets’. Elke keer dat ik zoek en niks vind word de angst en paniek groter. Godverdomme. Wat was hier nou leuk aan. Waarom ‘vergeet’ ik dit altijd, waarom denk ik steeds ‘ zal nu wel mee vallen’
Ga je dan niet knock-out? Word al licht in m’n hoofd als ik te snel op sta of de trap op loop.Heb je een tuin of balkon met wat ruimte? Koop bij de Action een springtouw en ga even een paar minuten touwtje springen! Helpt mij bij zulke cravings.
Ga even paar keer springen op en neer. Komt op hetzelfde neer.Ga je dan niet knock-out? Word al licht in m’n hoofd als ik te snel op sta of de trap op loop.
Maar ik heb een tuin, ik ga het proberen!
Dat heb ik nou bijna altijd met drugs. Heb ik een kater/down dan wil ik geen drugs meer.Ik voel me goed en toch wil ik benzo's
Nee fuck it. Ik ga toch een lorazepam nemen.Ik ben fokking onrustig nu. Stress me als een malle. Wil elke paar minuten een peuk roken terwijl ik ziek ben van het roken.
Maar geen wiet, CBD/CBG olie of extreem kettingroken voor mij! Ik ga vandaag mezelf zijn! Extreem ijsberen, druk zijn, stressen. Vandaag ben ik mezelf! Ik ga me laten gaan! Fuck mezelf onderdrukken. Niet nu! Niet vanavond!
wiet is voor losers heb alleen mensen gezien die hun leven hebben verziekt die aan die troep zaten.... de zogenaamde softdrug cannabis.. Dat gedrag ook van die mensen.,, en dan heb ik het over de excuus zoekende figuren die permanent stoned zijn, en dan klagen als ze weer als een aanrijding hebben met iemandNee fuck it. Ik ga toch een lorazepam nemen.