Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Ik gebruikte dagelijks sos, nu heb ik 3CMC ontdekt.. eerste lijntje is even kut maar daarna geen last meer van mijn neus, dit spul is oprecht gevaarlijk voor mij. Maar vergeleken met sos zoveel malen goedkoper, maar ik heb het idee dat het bij mij nog verslavender werkt dan cocaïne.

Casrus

DF-koning
Moet aan methamphetamine denken als aan een meisje in een héél oubollig liefdesliedje uit het jaar nul.

Voel me nu zo goedkoop. En dat is al na drie keer gebruiken verdeeld over minstens een jaar.

Laatst bewerkt:

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Frustratie! Had vorige week zaterdag voor het laatst temazepam (5 stuks en 20mg) en oxazepam (10 stuks van 10mg) genomen om te slapen. Uiteindelijk sliep ik hier een kleine 6 uur op. Toen besloten ermee te stoppen. Sinds zondag slaap ik niet of maximaal 3 uur per nacht. Overdag ben ik niet extreem moe maar de dagen duren wel ontzettend bizar lang zo. En net precies een week later, ben ik toch weer zo een stomme kut om weer temazepam en oxazepam in te nemen omdat ik gewoon veel uur achter elkaar wil slapen. Omdat ik me nu al kut voel denk ik dat dit eenmalig was en dat ik nu echt niet meer ga nemen maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor je weer een “normaal” slaapritme hebt zonder oxa en temazepam. Iemand ervaring? Ik ben slecht in afbouwen, voor mij is het altijd alles of niets, slecht karakter zonder tussenwegen.

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Even een tegenslag en heb echt zin in amfetamine. Cravings duren meestal niet super lang gelukkig. Struggle sowieso behoorlijk met het idee om geen (hard) drugs meer te gaan gebruiken. Het is altijd al mijn enige uitweg geweest, nu moet ik andere dingen vinden. Maar ik wil het wel echt

Don Draper

Badass junkie
@Rat In deze fase van andere dingen zoeken wordt het heel interessant! Na de cravings komt de verveling en die moet je ook doorzetten! Gebruik je verveling om uit te zoeken wat je leuk vind in je leven. Zodra je wat dingen hebt gevonden zal de stap naar nuchterheid uiteindelijk eentje zijn waar je jezelf dankbaar voor zal zijn. :)

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
@Rat In deze fase van andere dingen zoeken wordt het heel interessant! Na de cravings komt de verveling en die moet je ook doorzetten! Gebruik je verveling om uit te zoeken wat je leuk vind in je leven. Zodra je wat dingen hebt gevonden zal de stap naar nuchterheid uiteindelijk eentje zijn waar je jezelf dankbaar voor zal zijn. :)
Zit te denken om aan abbonement te nemen op de sportschool, kan ik daar heen om de verveling en cravings tegen te gaan. Maar ben bang dat ik het doorzettingsvermogen niet heb :')

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Nog zo'n lastig dinge is als je altijd stims gebruikte tijdens de seks. Nu is het gewoon saai zonder. Heb ook geen fantasieën/kinks meer om uit te proberen, heb ik allemaal al gedaan onder invloed. En krijg ik cravings als ik eraan denk. Stims maken echt je seksleven kapot.

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Zit te denken om aan abbonement te nemen op de sportschool, kan ik daar heen om de verveling en cravings tegen te gaan. Maar ben bang dat ik het doorzettingsvermogen niet heb :')
Ga liever fietsen. Veel goedkoper.
Nog zo'n lastig dinge is als je altijd stims gebruikte tijdens de seks. Nu is het gewoon saai zonder. Heb ook geen fantasieën/kinks meer om uit te proberen, heb ik allemaal al gedaan onder invloed. En krijg ik cravings als ik eraan denk. Stims maken echt je seksleven kapot.
Leer het opnieuw. Gestopte meth gebruikers vertelden in een youtube filmpje dat goede seks uiteindelijk terugkomt.

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Ga liever fietsen. Veel goedkoper.

Leer het opnieuw. Gestopte meth gebruikers vertelden in een youtube filmpje dat goede seks uiteindelijk terugkomt.
I wish. Ik heb een fietsangst nadat ik bijna dood ben gereden 3 jaar geleden. Hardlopen kan ik sindsdien ook niet meer want had mn been helemaal door gebroken.🥲 De klap die mijn been dan steeds krijgt tijdens het hardlopen doet teveel pijn. Mijn rug was ook gebroken dus die is ook mega fragiel. Enige optie is heeel rustig aan gaan sporten denk ik.

Oef dus er is nog hoop, gelukkig😍

• Care
Waarderingen: N3K0

Casrus

DF-koning
I wish. Ik heb een fietsangst nadat ik bijna dood ben gereden 3 jaar geleden. Hardlopen kan ik sindsdien ook niet meer want had mn been helemaal door gebroken.🥲 De klap die mijn been dan steeds krijgt tijdens het hardlopen doet teveel pijn. Mijn rug was ook gebroken dus die is ook mega fragiel. Enige optie is heeel rustig aan gaan sporten denk ik.

Oef dus er is nog hoop, gelukkig😍
Wandelen? Sportschool abonnement behoort tot de nummer één miskopen voor normale mensen.

Had ook een fiets ongeluk een paar jaar terug en ben via Normandië langs de Normandische kust naar de Seine gefietst... konden ze me in ieder geval niet van rechts aanrijden met de auto!

Don Draper

Badass junkie
Deed een therapeutische douche en kreeg een craving om weer naar de coffeeshop te gaan en een voorgedraaide te halen en dan weer vanuit de metro smokend naar huis te lopen.

Het klinkt lekker. Misschien doe ik het. Maar vaak ook stap 1 naar problemen waar ik weer bovenop moet komen want ik hou er te veel van.

Ik weet het even niet.

Casrus

DF-koning
Deed een therapeutische douche en kreeg een craving om weer naar de coffeeshop te gaan en een voorgedraaide te halen en dan weer vanuit de metro smokend naar huis te lopen.

Het klinkt lekker. Misschien doe ik het. Maar vaak ook stap 1 naar problemen waar ik weer bovenop moet komen want ik hou er te veel van.

Ik weet het even niet.
Bij twijfel... doe het niet.

Raver

Badass junkie
Ik heb cravings naar GHB! K*T verslaving echt!!!

Als ik nog 1 keer aan de G ga word dat me dood gewoon.

Coffeecup2

Experimenterende gebruiker
Het lijkt alsof het in de lucht zit. Ik heb ze ook, cravings naar g. Deze zomer half litertje aangeschaft. Verstandig gebruikt (voor zover dat kan, eigenlijk nooit goed zeker gezien mijn verleden) de helft daarvan nog over en gisteren nog een dosis gehad. Nu 18 uur geleden en gelukkig nergens last van. Ik zorgde dat ik er niet op ging slapen en soms nam ik gewoon 1 portie. Met daar tussen in 24 uur niets. Soms met uitzondering in het weekend. Ben er nu ook weer klaar mee.

Reble

Newbie
Sinds 3 dagen clean van ghb en nu merk ik pijn. maandenlang onder invloed en dan voel je kleine lichamelijke dingetjes niet echt. Gisteren een booster gehaald en sindsdien lamlendig en doodmoe.
Ik wil weer ghb en 3mmc. Maar ik wil eigenlijk dat helemaal niet! Zeker geen ghb!

Cardboard

Wijs gebruiker
Mijn standaard biermerk is in mijn persoonlijke Appie Bonus beland. Hele week ging het wel, maar gisteren en vandaag is het moeilijk en wil ik écht een biertje (of tig).

Moet eens een nieuwe bonuskaart halen.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Ik laat die scooter vandaag niet langskomen, of misschien toch als het begint te schemeren? Wat moeten de buren wel niet denken, alhoewel het toch maar buren zijn. Shit is kut.

Lemmy

Badass junkie
Ik heb zo'n zin in een pilletje en een vrouwenlichaam dicht tegen het mijne.

Of een paar witte lijntjes die ik vanop d'r rug tot mij kan nemen.

Teddy88

Wijs gebruiker
Ik heb zin in een goede dikke lijn speed pfff maar ja gvd ik moet eerst even slapen en dan kan ik mijn lijn terug tot mij nemen. En dan vanzelfsprekend nog een paar lijnen en dan...poetskick en muziek luisteren ( muziek belangrijk voor me )

Don Draper

Badass junkie
Twijfel of ik bier neem.

Mijn maag kan er zelden goed tegen en ik wil dat me niet aandoen.

Maar wil ook gewoon bier.

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Twijfel of ik bier neem.

Mijn maag kan er zelden goed tegen en ik wil dat me niet aandoen.

Maar wil ook gewoon bier.
Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?

Bovenaan