roken van paddo's/truffels

123spacer

Experimenterende gebruiker
Yo,
wij willen met ene groepje binnekort paddo's of truffels proberen. Maar om niet al te zwaar te beginne wille we ze eerst eens een keer roken. Als je ze rookt kan je dan het beste paddo's of truffels gebruike? en wat is het verschil in effect met smoke en eten?

En is er mss ergens een uitleg hoe je een "paddojoint" moet maken dus de hoeveelheid en welk deel etc.?

greetz
smoker!

A

Anonymous

Gast
De psychoactieve stof wordt vernietigt als je het probeert te roken.

Als je 'rustig' aan wilt beginnen neem je 1/3 of 1/2 van de normale dosis.

Een paddoreep komt hier goed van pas denk ik, ik weet niet met hoeveel mensen jullie gaan maar een reep is geschikt voor 2 mensen.

123spacer

okay ik za twat te rond te kijken maar kon niet egt het effect van de "paddo reep " vinden.. kan je een beetje vertellen hoe lang het duurt en wat voor effect??

fun

Bewuste gebruiker
Een reep heeft ongeveer hetzelfde effect als een portie verse of gedroogde paddo's.

Op een reep zitten meestal 5 blokjes, om mee te beginnen zijn 2 blokjes per persoon ruim voldoende.
De een is er gevoeliger voor dan de ander, dus je kunt ook wat minder pakken om je gevoeligheid te testen.
Ervaren gebruikers nemen meestal tussen de 2 en 3 blokjes...

De smaak is beter dan van verse paddos, je zult een visuele trip hebben, lachkicks etc.
Ook een badtrip is mogelijk, verdiep je daarin.
Die badtrip kan je met alle soorten (vers, gedroogd, reep) overkomen.

Meestal nemen beginners de eerste keer Psilocybe Cubensis <Mexican> of inderdaad de truffels, Phil. Stones.
Die zijn over het algemeen wat milder van trip.

Je zult binnen 15 min. tot 45 min. een effect voelen opkomen, dit kan in het begin als onplezierig worden ervaren; misselijk, onrustig.
Goed kauwen kan dit voorkomen.
Na 1,5 uur tot 2 uur zul je je piek hebben, die een uur of langer aanhoud.
Erna ben je nog steeds aan het trippen, maar meestal niet meer zo heftig als in je piek, een uurtje of 2
Als je weer nuchter word dan wordt je weer heel chill en het is lekker bijkomen :wink:

In totaal duurt een trip dus 4-6 uur (algemeen)

Neem niet meteen teveel, je zult merken dat het een behoorlijk krachtig effect kan hebben dat kleine wonderpaddestoeltje!
Als je voor verse gaat: 0,5 portie, maximaal 2/3
Chocola: 2 blokjes

Dit zijn de dossisen om best goed te kunnen trippen voor een gemiddeld persoon de 1e keer.
Wil je wat milder, stem je portie daarop af. Harder zou ik niet doen de 1e keer.

Freaky high

Bewuste gebruiker
123spacer zei:
Yo,
wij willen met ene groepje binnekort paddo's of truffels proberen. Maar om niet al te zwaar te beginne wille we ze eerst eens een keer roken. Als je ze rookt kan je dan het beste paddo's of truffels gebruike? en wat is het verschil in effect met smoke en eten?

En is er mss ergens een uitleg hoe je een "paddojoint" moet maken dus de hoeveelheid en welk deel etc.?

greetz
smoker!
paddos roken kan niet dat weet iedereen toch?

123spacer

hmm hoeveel gram is 1 zo'n blokje ongeveer? want ik eb iets andere chocolade vulling dingen (ik heb geen 5 reepjes, omdat ik hem zel fgaa maken waarschijnlijk)

Freaky high

Bewuste gebruiker
123spacer zei:
hmm hoeveel gram is 1 zo'n blokje ongeveer? want ik eb iets andere chocolade vulling dingen (ik heb geen 5 reepjes, omdat ik hem zel fgaa maken waarschijnlijk)
zoek maar goed op internet hoe je dit moet maken want als je al denkt dat je paddos kan roken zal het niet goed aflopen denk ik

123spacer

nou ik zelf had altidj al gedacht dat je paddo's niet kon roken.. maar een meisje uit me klas zei dat ze dit al een keer had gedaan en zei dat het wel eralxt was maar niet egt raar gng doen., dus leek me wel goed om te beginne.. ik zelf had zelf ook nog nooit gehoord van paddos roken :confused: vandaar dat ik het hier maar fftjes vroeg :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
123spacer zei:
Yo,

greetz
smoker!
paddos roken kan niet dat weet iedereen toch?

hehehe lijkt me inderdaat een beetje moeilijk ja.... misschien als je gedroogde paddo's helemaal kapot slaat :P en vergruist... :stoned: :smoke:

Bovenaan