JanDeBrandweerman
Bewuste gebruiker
Een vriend van mij is nogal erg koppig en wilt absoluut geen lachgas gebruiken (maar ketamine is geen probleem) omdat hij gelooft dat het te gevaarlijk is. Ik heb hem proberen te overtuigen door hem te vertellen dat sinds het legaa is het een zeer schone drug is met relatief weinig risico zolang je maar niet meer dan een paar patronen per maand gebruikt. Later die dag toonde hij mij de volgende artikelen:
en.wikipedia.org
Het eerste artikel vermeldt dat het gebruik van een doek rond de spuit het probleem oplost en de meeste mensen hier gebruiken volgens mij toch een cracker dus is dit niet bepaald een risico. Het wikipedia artikel spreekt over schade aan je DNA maar vermeldt later dat er pas echt schade optreedt bij gebruik van meer dan 200L in een sessie.
Hoe overtuig ik nou zo'n persoon dat lachgas zeer weinig risico meebrengt en veiliger is dan ketamine?
Erowid Nitrous Vault : N2Oily: Nitrous Oxide Chargers--Residue and Usage Surveys
N2Oily: Nitrous Oxide Chargers--Residue and Usage Surveys, by Fire & Earth Erowid.
erowid.org
Nitrous oxide - Wikipedia
Het eerste artikel vermeldt dat het gebruik van een doek rond de spuit het probleem oplost en de meeste mensen hier gebruiken volgens mij toch een cracker dus is dit niet bepaald een risico. Het wikipedia artikel spreekt over schade aan je DNA maar vermeldt later dat er pas echt schade optreedt bij gebruik van meer dan 200L in een sessie.
Hoe overtuig ik nou zo'n persoon dat lachgas zeer weinig risico meebrengt en veiliger is dan ketamine?