Pure thc???

Bewild

Bewuste gebruiker
Is het mogenlijk om de thc uit de weed te extractheren en dan zo thckristallen over the houden??.

Ik heb zo gedacht dat het wel mogenlijk moet zijn gewoon de weed goed te laten trekken in zo puur mogenlijke alcohol en deze alcohol nadien te laten verdampen en als residu dan thc over te houden, of ben ik nu gewoon helemaal verkeerd en heb ik vanalles over het hoofd gezien?

In ieder geval bedankt.

tom

Newbie
Bewild zei:
Is het mogenlijk om de thc uit de weed te extractheren en dan zo thckristallen over the houden??.

Ik heb zo gedacht dat het wel mogenlijk moet zijn gewoon de weed goed te laten trekken in zo puur mogenlijke alcohol en deze alcohol nadien te laten verdampen en als residu dan thc over te houden, of ben ik nu gewoon helemaal verkeerd en heb ik vanalles over het hoofd gezien?

In ieder geval bedankt.

bij mij in de buurt in de shop kun je "skuff" krijgen, ik heb me laten vertellen dat dat pure thc is. Ziet er net zo uit als hash, alleen smaakt heel anders. Is ook duurder

Shroomie

Bewuste gebruiker
Skuff zijn thc-kristallen.
Thc-kristallen zijn kristallen die onder andere thc bevatten.

thc-kristallen > thc

azgaza

Badass junkie
Er zijn hier de buurt ook coffeeshops die skuff verkopen. Vraag maar eens aan de coffeeshop verkopers of ze weten doe had gemaakt wordt.

Ik zou niet zo maar uit het niets met je wiet gaan kloten, want je moet nog maar zien waar het het bset in oplost en alles. Je wil denk ik niet riskeren je wiet te verpesten. (zonde van het geld!)

Bewild

Bewuste gebruiker
Maar thc lost toch goed op in alcohol, en verdampt toch pas bij hoge temperatuur, dus lijkt het mij toch da mijn manier ook wel moet lukken :tongueout:, of zouden jullie het toch niet proberen?

The Used

Bewuste gebruiker
Je hoeft niet de moeilijke scheikunde kant op te gaan denken , wat trouwens ook niet eens werkt! Maar je moet je wiet gewoon zeven en dan houd je pollum over dat doe je in de pers en klaar is je harsj , ZO SIMPEL IS HET! :grin:

Happydude

Belezen gebruiker
google maar eens op BHO :wink: dat is extraheren met aanstekergas ..

maar dan nog krijg je alle trichromes uit de plant dus ook cannabinidol en thc en weet ik het wat al niet meer ... met nog wat labglas werk kun je dan verder scheiden .. want scheiden kan altijd maar jah .. tegen welke prijs ???

bho maken ga ik zeker een keertje doen !! het schijn 100 x sterker als skuf te zijn :stoned: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Jpilot

Experimenterende gebruiker
wat je daaruit krijgt is THC olie. Nog steeds verreweg van zuiver :wink:

Daarnaast enorm brandbaar. Want wat je doet is een dikke buis vullen met wiet of afval. De buis is van onderen afgesloten met een geperforeerde deksel. De bovenkant bevat een dop met een aansteker ventiel. Door deze buis laat je dan 1 of 2 busjes aanstekergas van een bepaald merk stromen. Dit gas is extreem koud, vloeibaar, en heeft een kookpunt ver onder kamer temperatuur. Dus je residu wat je opvangt begint meteen te koken/verdampen. De kamer is dan in no time gevuld met een brandbaar gas. Dus altijd buiten doen.

Voor labglaswerk kan je me mailen, heb nagenoeg alles in huis, of kan het bestellen :)

Jpilot

Hehe valt wel mee hoor :)

Ik verkoop growkits en van alles om paddenstoelen te kweken. Hierbij wordt veel laboratorium glaswerk gebruikt. Bijvoorbeeld om vloeibare culturen te maken. En als bedrijf heb je nou eenmaal meer toegang tot dit soort spullen dan een particulier :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Jpilot zei:
wat je daaruit krijgt is THC olie. Nog steeds verreweg van zuiver :wink:

Daarnaast enorm brandbaar. Want wat je doet is een dikke buis vullen met wiet of afval. De buis is van onderen afgesloten met een geperforeerde deksel. De bovenkant bevat een dop met een aansteker ventiel. Door deze buis laat je dan 1 of 2 busjes aanstekergas van een bepaald merk stromen. Dit gas is extreem koud, vloeibaar, en heeft een kookpunt ver onder kamer temperatuur. Dus je residu wat je opvangt begint meteen te koken/verdampen. De kamer is dan in no time gevuld met een brandbaar gas. Dus altijd buiten doen.

Voor labglaswerk kan je me mailen, heb nagenoeg alles in huis, of kan het bestellen :)
hierop kan je dan wel weer een extractie uitvoeren, maar thc kan je tegenwoordig ook in vorm van een pil krijgen, ter behandeling van bv spasmen bij MS en andere...

Jpilot

In principe kom je met ontvetten al een heel eind denk ik.

Pillen extraheren is makkelijker denk ik. Want daar hoef je alleen addictieven en bindmindelen te verwijderen.

jasper

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Jeller zei:
zijn er niet nog andere stoffen nodig zoals CBD om wiet te doen werken?

Geloof dat de THC beter werkt als je er ook CBD bij gebruikt maar he tkan ook wel zonder geloof ik.

ik dacht altijd dat de thc ervoor zorgde dat je high werd
en die CBD voor het slome, stoned gevoel

Bewild

Bewuste gebruiker
Jpilot zei:
In principe kom je met ontvetten al een heel eind denk ik.

Pillen extraheren is makkelijker denk ik. Want daar hoef je alleen addictieven en bindmindelen te verwijderen.

Maarja, dan moet je wel eerst al aan die pillen zien te geraken he :P .

pepito

Bewuste gebruiker
Shroomie zei:
Skuff zijn thc-kristallen.
Thc-kristallen zijn kristallen die onder andere thc bevatten.

thc-kristallen > thc

Skuff zijn THC kristallen?? LOL!! :mrgreen: Skuff is gewoon Neder hash, oftewel hash van Nederwiet. En is hash dan hetzelfde als THC kristallen?? Nee!!! Hash is de hars van cannabis plant welke o.a. THC bevat..... :mrgreen:

Bewild

Bewuste gebruiker
barry zei:
matthijs zei:
Jeller zei:
zijn er niet nog andere stoffen nodig zoals CBD om wiet te doen werken?

Geloof dat de THC beter werkt als je er ook CBD bij gebruikt maar he tkan ook wel zonder geloof ik.

ik dacht altijd dat de thc ervoor zorgde dat je high werd
en die CBD voor het slome, stoned gevoel

Maar ik dacht wel dat thc ook zorgde voor het paranoia gevoel van weed (dat iedereen waarschijnlijk al wel is heeft ervaren), dus misschien is pure thc wel gelijk aan een vreselijke paranoïde ervaring.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Er bestaat ook "chrystalhasj" volgens mij is dat hasj die, in elk geval voor een groot deel, bestaat uit thc kristallen... hoe dan ook het is donders lekker spul:grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Skuff maak je met een aantal zeven zonder water en ijs.

Ico lator maak je ook met zeven maar dan met water en ijs .....

Icolator is Bubblator een gewassen hasj poeder.

Oftewel Skuff poeder is de meest verontreinigde nederhasj.

Hasjolie maak je met een extractie methode of met alcohol of met butaangas.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik had laatst een bonkje hasj gewonnen uit THC houdende algen ...

gekker moet het niet worden !!

:mrgreen:

djpopol

tom zei:
Bewild zei:

In ieder geval bedankt.

bij mij in de buurt in de shop kun je "skuff" krijgen, ik heb me laten vertellen dat dat pure thc is. Ziet er net zo uit als hash, alleen smaakt heel anders. Is ook duurder
buiten dat wat jij bedoeld ziet groen en niet bruin :d want heb dat ook al gedaan diene skuff en is niet zo denderend hoor...

RASCAL

Newbie
tom zei:

weed boven een zeefje houden en deze polen die eruit komen zijn skuff

aaaight

RASCAL

Newbie
djpopol zei:
tom zei:
Bewild zei:

In ieder geval bedankt.

buiten dat wat jij bedoeld ziet groen en niet bruin :d want heb dat ook al gedaan diene skuff en is niet zo denderend hoor...

mijn skuff is wit man

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dan noemt men het al eerder nederhasj

wiite skuff maken is ook niet moeilijk, wel kostbaar.

ok maak is een goede kleuren foto close up met daglicht ?

:hearteyes:

RASCAL

Newbie
lysergine25 zei:
dan noemt men het al eerder nederhasj

wiite skuff maken is ook niet moeilijk, wel kostbaar.

ok maak is een goede kleuren foto close up met daglicht ?

ik doe het gewoon met mn blad afval en de minder ontwikkelde kroppen en daarna doe ik ze in een cake want ik maak de cake enkel voor de smaak en ik smoor voor de roes

btw heb geen kamera , is gwn wit poeder :grin:

cheers RASCAL

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
goed he .....

ik geloof er ook geen reet van, ze testen geen thc houdende producten op de test plekken.
Ik kan het dus niet laten testen het zag er uit als skuff. ....
Rook ook als skuff .... ik rook die troep niet

Maar ik vrees dat het een hoax is meer niet.

Groet

Stonie

Bovenaan