Of overzetten naar volgend jaar zoals TML deed..Hoe ze in godsnaam die kaartjes gaan terugbetalen is me een raadsel, ik denk dat daar nog wel een jaar over heen gaat.
Geranium-oma die om de hoek woont neukt een paar duizend man de moeder
Kan Psi-Fy niet de betreffende authoriteiten aanklagen?Echt heeel erg sad dit.Drie jaar op gewacht.
Kreeg trouwens wel even een halve TIA van de lengte en opbouw van de volgende zin, lol:
‘De omgevingsvergunning is vernietigd omdat de voorgeschreven zienswijzeprocedure niet goed is toegepast omdat het college van burgemeester en wethouders het ontwerpbesluit niet opnieuw ter inzage hebben gelegd nadat het ingrijpend was gewijzigd en ook een groot aantal belangrijke stukken die aan die wijzing ten grondslag lagen, niet ter inzage heeft gelegd.’
Nu verder huilen.![]()
Het stomme is dat ik veel muurbloempjes daar heb gezien die het festival prachtig vinden. Het schijnt echt letterlijk één specifieke bewoner te zijn die al jaren moeilijk doet.Geranium-oma die om de hoek woont neukt een paar duizend man de moeder
Seriously? Dit zijn toch dingen die je vantevoren even goed voorbereid lijkt me.En dan kan het feest niet doorgaan door een soort vormfout in de aanvraag van vergunningen als ik het goed begrijp?
Echt heel jammer dit...
Betwijfel het, maar dat zal niets oplossen voor de huidige editie die al over minder dan een maand was.Kan Psi-Fy niet de betreffende authoriteiten aanklagen?
Ja, diezelfde waardoor het feest vorige keer om middernacht moest stoppen denk ik. Is toen een soort protest-meditatie geweest ofzo onder het zeil van de mainstage, ik was daar ook, al was er niet veel volk want naar het schijnt was er veel man gaan protesteren voor het huis van die bewoner zelf.Het stomme is dat ik veel muurbloempjes daar heb gezien die het festival prachtig vinden. Het schijnt echt letterlijk één specifieke bewoner te zijn die al jaren moeilijk doet.
Laat Dunne die maar niet lezen, dan zijn de - spreekwoordelijke - rapen gaar.Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
Ja dat klopt. Als ik het zo goed begreep komt het ook door fouten die de gemeente heeft gemaakt. Niet de festivalorganisatie. O.a. het verkeerd opvoeren van de geluidsbelasting.Seriously? Dit zijn toch dingen die je vantevoren even goed voorbereid lijkt me.
De GGZ is al overbelast genoeg op het moment; niet waar?Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden
En vanwege privébelangen want de voorman van De Groene Ster Duurzaam is omwonende van het festivalterrein en nu kan hij lekker 3 weken langer zwemmen op steenworpafstand van zijn dikke koophuis.Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Hij heeft er trouwens ook mede voor gezorgd dat de muziek 's nachts uit moest, dat je met de auto aan de andere kant van de stad moest parkeren en dan een shuttlebus pakken van 10 euro en dat de camping ineens 5 kilometer verderop lag. Je kan hem zeker de aanhouder noemen want hij is sinds dag 1 Psy-Fi non-stop aan het procederen tegen alles wat hij kan bedenken.En vanwege privébelangen want de voorman van De Groene Ster Duurzaam is omwonende van het festivalterrein en nu kan hij lekker 3 weken langer zwemmen op steenworpafstand van zijn dikke koophuis.
Hij zou zo'n festival goed kunnen gebruiken dus....Hij heeft er trouwens ook mede voor gezorgd dat de muziek 's nachts uit moest, dat je met de auto aan de andere kant van de stad moest parkeren en dan een shuttlebus pakken van 10 euro en dat de camping ineens 5 kilometer verderop lag. Je kan hem zeker de aanhouder noemen want hij is sinds dag 1 Psy-Fi non-stop aan het procederen tegen alles wat hij kan bedenken.
Er is plaats zat in BE om Psy Fi te organiseren 😜🤩Hij zou zo'n festival goed kunnen gebruiken dus....
Jammer dat ie er niet voor open staat.
Wat dat betreft zijn dit soort festivals erg lastig in zo'n dichtbevolkt land 😅
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturenHij zou zo'n festival goed kunnen gebruiken dus....
Jammer dat ie er niet voor open staat.
Wat dat betreft zijn dit soort festivals erg lastig in zo'n dichtbevolkt land 😅
Ik stuur wel een zegeltje op de post naar de rechter.Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
🥰😜Friesland is best leuk hoor, maar dit is balen, ken al wat boze bezoekers, balen dus..Godverdomme.
Drie jaar na elkaar zal het einde van het festival zijn.
Kut Friesland.
Ik heb geen kaartjes en toch vind ik dit maar erg kut nieuws en dan ook nog zo kort dag. Vooral erg jammer voor de mensen die kaartjes hadden en er zo naar uit aan het kijken waren. Hier een dikke knuffel voor jullie......
Maar echt wat een prutsers hoor... zo kort van te voren afzeggen echt ongelofelijk!
Oh ik zou er een tweede kaartje voor kopen als dat is wat er nodig is.Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Ik leef met je mee... ik snap dat je zeer gefrustreerd bent door deze teleurstellingj....voel af en toe nog even een agressievlaag naar boven komen hierover.
Hehe voelt net als raven in corona tijd!Dus je koopt een kaartje terwijl je weet dat het misschien gecanceld wordt? Ik zou dat nooit kunnen. Die spanning! Ik zou binnen drie dagen al mijn plinten kapot gekauwd hebben, puur van de zenuwen.
Ik had inderdaad in coronatijd een donatie van 150 euro gedaan omdat ik Psy-Fi nog graag zag terugkeren.Oh ik zou er een tweede kaartje voor kopen als dat is wat er nodig is.
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn. Als de festival goden psyfi dan wél goedgezind zijn.
En dan nog was er niets aan de hand geweest als de stichting de groene ster de vergunning niet had aangevochten. Die stichting vind omwille van natuurbelangen dat gebied niet geschikt voor festivals. (Zit wat in tho)
Ik denk dat iedere psy-fi bezoeker best 1 euro wil doneren om dat soort types ff op vakantie te sturen
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.Nee, zit niets in, het is gewoon een zuur persoon die plezier van andere mensen haat. Het is hem niet écht om natuurbelangen te doen.
Same here! Het is echt by far de mooiste gathering die ik ooit gezien heb. Dus ik zie het ook heel graag wél doorgaan volgend jaar.Ik had inderdaad in coronatijd een donatie van 150 euro gedaan omdat ik Psy-Fi nog graag zag terugkeren.
Hij is inderdaad echt heel creatief met het bedenken van legitieme bezwaren. Maar de natuur is niet de reden waarom Psy-Fi gecancelled is. Het is omdat de gemeente na de verplaatsing de plannen niet ter inzage heeft aangeboden waardoor er voor dezelfde meneer Van Gelder geen tijd was om nog meer bezwaar te maken. En daar heeft 'ie nu handig gebruik van gemaakt want hij maakt tegen alles bezwaar waartegen bezwaar valt te maken.Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.
Er zit wel wat in. Psyfi heeft niet voor niets het festival verplaatst buiten het broedseizoen. De natuur heeft echt wel eventjes last van zo'n verstoring. Wat die gevolgen precies zijn, weet ik niet en zijn denk ik ook erg lastig in kaart te brengen.
Dat die persoon misschien zuur is en de reden met twijfelachtige intenties aandraagt, maakt niet de gehele stelling lariekoek.
Gewoon een kwestie van de rommel naderhand goed opruimen lijkt me en de natuur waar nodig beschermen met afzettingen of weet ik veel.Heeft Psy-Fi niet het festival verplaatst omdat dat een van de talloze argumenten was die die Van Gelder gooide in zijn rechtzaken? Eerder dan dat het écht daarom verplaatst is. Maar als je niet weet wat de gevolgen zijn, hoe kun je dan claimen dat de natuur er last van heeft? Gaat de Groene Ster erop achteruit jaar naar jaar door Psy-Fi? Ik betwijfel het.
Ja, zo gebeurt het nu al, je ziet amper tor geen afval. Ik zie op Psy-Fi niet overal vertrappeld gras als op andere festivals (al zou ik dat niet echt schade noemen, dat groeit direct terug), en omheiningen rond struiken en bomen zijn er eerlijk gezegd amper omdat er niemand op Psy-Fi de maniak gaat uithangen door dom te doen en op die struiken te springen ofzo.Gewoon een kwestie van de rommel naderhand goed opruimen lijkt me en de natuur waar nodig beschermen met afzettingen of weet ik veel.
Nee inderdaad, het zijn ook meer peace loving hippies dan dronken idioten.Ja, zo gebeurt het nu al, je ziet amper tor geen afval. Ik zie op Psy-Fi niet overal vertrappeld gras als op andere festivals (al zou ik dat niet echt schade noemen, dat groeit direct terug), en omheiningen rond struiken en bomen zijn er eerlijk gezegd amper omdat er niemand op Psy-Fi de maniak gaat uithangen door dom te doen en om die struiken te springen ofzo.
Hoeft niet. Jij bent een individu, en niet verantwoordelijk voor de acties van een ander, zelfs al was dat "iedere andere Fries ter wereld". Maar het is hier één specifieke, al is de bijval die hij krijgt wel enorm verwonderlijk. Ik ken het specifieke van die zaak niet, maar ik denk dat als Psy-Fi echt geliefd was door de stad en enzo, dat zij het festival wel konden gered hebben van die pestkop. Maar dat soort mensen zijn zelfs niet typisch Fries denk ik, maak je geen zorgen, ik heb ook hier via via weet van zo iemand, hij procedeert tegen alles wat maar kan, draagt zelfs zelf de rechtzaken voor, zonder advocaat, het is precies een soort hobby om te procederen. Een vriendin van mij is maandenlang in ziekteverlof moeten gaan door hem door alle opgeleverde stress, zo'n types kunnen extreem veel schade aanrichten, rechtstreeks én onrechtstreeks want zij had een soort maatschappelijk werker functie waar veel mensen met mentale problemen afhankelijk van waren.Ik kan er niet bij en schaam me er als Fries zelfs wat voor