LucidLucy
Verslaafde in herstel
Heeft hij geen hobbies ofzo
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷♂️
Heeft hij geen hobbies ofzo
Neehoor! Vlak naast zijn huis werd het naaktstrad open gehouden zelfs, wat vrij toegankelijk was buiten de poorten van Psy-Fi.Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷♂️
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷♂️
Oké ik had het misschien anders moeten formuleren:Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi![]()
Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.
Psy-Fi Festival 2024
We are thrilled to share some incredibly joyful news with you!
After a hiatus of 4 years without a Psy-Fi festival (time truly does fly), and a search spanning 8 years,we are bursting with excitement to announce that Psy-Fi has discovered its new home. But it’s not just any home; it’s an exquisitely splendid one. For the time being, we’ll keep the location of our new haven a secret. Picture in your mind vast serene lakes, picturesque islands, lush forests, sandy beaches—essentially, an amplified version of all the wonders we’ve known so far, yet even more resplendent.
Our new sanctuary boasts ample room to accommodate 25,000 eager souls and comes with remarkable enhancements, including on-site parking and camping facilities, rendering shuttle buses a thing of the past. In the upcoming weeks, we’ll unveil all the details, so be sure to stay tuned for further revelations.
Embarking on this new chapter provides our organization with an extraordinary opportunity to reimagine our festival, elevating it to unprecedented heights. Brace yourselves for Psy-Fi 2.0 and take the first step by pre-registering for your tickets on our website www.psy-fi.nl
Once again, we extend our heartfelt gratitude for your unwavering support. We’ve navigated through challenges with your steadfast backing, and our determination has never been more resolute. We pledge to deliver nothing short of excellence!
Stay connected for more updates.
Ik ook!Ik ben héél erg benieuwd waar het plaats gaat vinden!
Hopelijk kan het de intimiteit en de rustigheid bewaren dan! Was chill dat je vorige keer gelijk wanneer naar gelijk welke dansvloer kon gaan, of even in een hangmat kon gaan liggen vlakbij de mainstage of in het gras en toch nog in de muziek zitten. Echt benieuwd.
Hebben ze echt zo lang gezocht achter een locatie? Dacht pas sinds vorig jaar.Ze hebben er 8 jaar (!) Over gedaan om een nieuwe locatie te vinden.
Hebben ze echt zo lang gezocht achter een locatie? Dacht pas sinds vorig jaar.
Goed nieuws! Erg benieuwd waar het gaat plaatsvinden. Zoals ze het omschrijven klinkt het of er niet veel plekken in Nederland zijn waar je deze mix van ingrediënten hebt. Nog even wachten tot ze het naar buiten brengen.
Ik ben echt zo benieuwd!
Denk zelf aan:
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Het Rutbeek, Enschede
E3 Strand, Eersel
slechts 1 persoon heeft een klacht ingedient + rechtzaak? en ook nog gewonnen?
sinds dat ik mij kan herinneren elk jaar een festival op het rutbeek.Ik ben echt zo benieuwd!
Denk zelf aan:
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Het Rutbeek, Enschede
E3 Strand, Eersel
tja amsterdam is amsterdam ook niet meer. dan krijg je dat als links het voor het zeggen heeft.Vraag me af hoe dat werkt, en in hoeverre 'er hebben mensen geklaagd' een smoes is van bestuurders om festivals/clubs/discotheken weg te krijgen.
Als j́íj́ ergens over klaagt heb je nooit gelijk en kan er niks aan gedaan worden.
Dit gezegd hebbende ik werk daar niet dus er kan best van alles mee aan de hand zijn waar ik dus niks van weet.
Máár discotheek FUXXX (de voormalige Cockring) in de Warmoesstraat moest sluiten omdat de bovenburen zouden hebben geklaagd.
(Even voor buitenstaanders, de Warmoesstraat is semi het begin van de Wallen, de grootste, wereldberoemde hoerenbuurt van Amsterdam).
Raar verhaal.
Was Amsterdam niet altijd een PvdA-stad... behalve toen mensen uit pure wanhoop maar VVD zijn gaan stemmen?tja amsterdam is amsterdam ook niet meer. dan krijg je dat als links het voor het zeggen heeft.
sinds femke kotsema er zit (groen-links aka CPN) is het daar zwaar achteruit gegaan.Was Amsterdam niet altijd een PvdA-stad... behalve toen mensen uit pure wanhoop maar VVD zijn gaan stemmen?
sinds femke kotsema er zit (groen-links aka CPN) is het daar zwaar achteruit gegaan.
www.instagram.com
een andere locatie waar wèl de muziek door mocht gaan en waar kamperen en parkeren ook mooi bij elkaar kan.
Ja dan moet je gewoon naar Finland. Maar daar mag je weer geen smartshop op het terrein.Maar zo'n locatie vinden met die faciliteiten in een mooi gebied met meren was blijkbaar een hele grote uitdaging.
sinds dat ik mij kan herinneren elk jaar een festival op het rutbeek.
en sinds een jaar of 5 (de plandemie niet meegerekend) een stuk of 4 per jaar.
sws in enschede per jaar een stuk of 20 festivals.
enschede doet niet zo achterlijk om 1 of andere fascist of een klein foutje voor een vergunning.
er is nog NOOIT hier iets afgelast.
Ziet er geweldig uitNiet het Rutbeek, wel Twente.
Wat een locatie zeg!
![]()
Psy-Fi Festival Official on Instagram: "Today, we are thrilled to share some incredibly exciting news with you. After an extensive search for the perfect venue, we are delighted to finally share with you a glimpse into our majestic new festival groun
2,272 likes, 194 comments - psyfifestivalofficial on September 7, 2023: "Today, we are thrilled to share some incredibly exciting news with you. After an extensive search for the perfect venue, we are delighted to finally share with you a glimpse into our majestic new festival grounds. Nestled...www.instagram.com
Opzich beslissen bestuurders niet over een rechtszaakVraag me af hoe dat werkt, en in hoeverre 'er hebben mensen geklaagd' een smoes is van bestuurders om festivals/clubs/discotheken weg te krijgen.
van horen zeggenzouden hebben
Want amsterdam had had hiervoor een rechts bestuur… en rechtse bestuurders stimuleren drugsfeestjes? 🤔tja amsterdam is amsterdam ook niet meer. dan krijg je dat als links het voor het zeggen heeft.
Jewel jewel jeweeeeelWas Amsterdam niet altijd een PvdA-stad...
😍😍😍Niet het Rutbeek, wel Twente.
Wat een locatie zeg!
![]()
Psy-Fi Festival Official on Instagram: "Today, we are thrilled to share some incredibly exciting news with you. After an extensive search for the perfect venue, we are delighted to finally share with you a glimpse into our majestic new festival groun
2,272 likes, 194 comments - psyfifestivalofficial on September 7, 2023: "Today, we are thrilled to share some incredibly exciting news with you. After an extensive search for the perfect venue, we are delighted to finally share with you a glimpse into our majestic new festival grounds. Nestled...www.instagram.com
De ledergemeenschap in Amsterdam is klein de lijntjes zijn héél erg kort. Maar er wordt wel vreselijk (onwaar) geroddeld en de reden kan gewoon verzonnen zijn, zoals helaas bij ons maar al te vaak gebeurt.van horen zeggen