Psy-fi gecanceld

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik verdenk hem er nog steeds van dat ie graag naaktzwemt in de groene ster. Al die festivals belemmeren natuurlijk deze hobby 🤷‍♂️

Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi :)

Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Niet echt, genoeg mensen die naaktzwemmen op Psy-Fi :)
Oké ik had het misschien anders moeten formuleren:

"Privé naaktzwemmen in 'zijn' achtertuin zonder 15.000 pottenkijkers of te willen uitwijken naar het nabijgelegen naaktstrand."

Ik ga dit jaar naar Space Safari. Ziet er gelijkaardig uit aan Psy-Fi, maar ik vermoed net iets minder aangekleed maar dat zal ik dan wel zien.

Hmm de line-up ziet er best goed uit tbh.
Ik kom 2 september net terug van vakantie. Nu ga ik straks twijfelen om toch even te komen kijken daar 😂

Cerberus

Wijs gebruiker
Let wel dat er enkel weekendtickets zijn. Maar als je natuurlijk met je auto rechtstreeks vanuit je vakantieplek naar daar rijdt kan het wel :grin:

Cerberus

Wijs gebruiker
Psy-Fi Festival 2024

We are thrilled to share some incredibly joyful news with you!
After a hiatus of 4 years without a Psy-Fi festival (time truly does fly), and a search spanning 8 years,we are bursting with excitement to announce that Psy-Fi has discovered its new home. But it’s not just any home; it’s an exquisitely splendid one. For the time being, we’ll keep the location of our new haven a secret. Picture in your mind vast serene lakes, picturesque islands, lush forests, sandy beaches—essentially, an amplified version of all the wonders we’ve known so far, yet even more resplendent.

Our new sanctuary boasts ample room to accommodate 25,000 eager souls and comes with remarkable enhancements, including on-site parking and camping facilities, rendering shuttle buses a thing of the past. In the upcoming weeks, we’ll unveil all the details, so be sure to stay tuned for further revelations.

Embarking on this new chapter provides our organization with an extraordinary opportunity to reimagine our festival, elevating it to unprecedented heights. Brace yourselves for Psy-Fi 2.0 and take the first step by pre-registering for your tickets on our website www.psy-fi.nl

Once again, we extend our heartfelt gratitude for your unwavering support. We’ve navigated through challenges with your steadfast backing, and our determination has never been more resolute. We pledge to deliver nothing short of excellence!

Stay connected for more updates.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Psy-Fi Festival 2024

We are thrilled to share some incredibly joyful news with you!
After a hiatus of 4 years without a Psy-Fi festival (time truly does fly), and a search spanning 8 years,we are bursting with excitement to announce that Psy-Fi has discovered its new home. But it’s not just any home; it’s an exquisitely splendid one. For the time being, we’ll keep the location of our new haven a secret. Picture in your mind vast serene lakes, picturesque islands, lush forests, sandy beaches—essentially, an amplified version of all the wonders we’ve known so far, yet even more resplendent.

Our new sanctuary boasts ample room to accommodate 25,000 eager souls and comes with remarkable enhancements, including on-site parking and camping facilities, rendering shuttle buses a thing of the past. In the upcoming weeks, we’ll unveil all the details, so be sure to stay tuned for further revelations.

Embarking on this new chapter provides our organization with an extraordinary opportunity to reimagine our festival, elevating it to unprecedented heights. Brace yourselves for Psy-Fi 2.0 and take the first step by pre-registering for your tickets on our website www.psy-fi.nl

Once again, we extend our heartfelt gratitude for your unwavering support. We’ve navigated through challenges with your steadfast backing, and our determination has never been more resolute. We pledge to deliver nothing short of excellence!

Stay connected for more updates.

Ah je was me voor haha

Ik ben héél erg benieuwd waar het plaats gaat vinden!

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Klopt! Vorige editie was het rond de 15k inderdaad. Flinke uitbreiding. Als het uitverkoopt is het meteen het derde grootste psytrance festival van Europa, na Boom en Ozora.

Cerberus

Wijs gebruiker
Hopelijk kan het de intimiteit en de rustigheid bewaren dan! Was chill dat je vorige keer gelijk wanneer naar gelijk welke dansvloer kon gaan, of even in een hangmat kon gaan liggen vlakbij de mainstage of in het gras en toch nog in de muziek zitten. Echt benieuwd.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hopelijk kan het de intimiteit en de rustigheid bewaren dan! Was chill dat je vorige keer gelijk wanneer naar gelijk welke dansvloer kon gaan, of even in een hangmat kon gaan liggen vlakbij de mainstage of in het gras en toch nog in de muziek zitten. Echt benieuwd.

Heel eerlijk, psy-fi was gewoon erg goed geregeld met de mogelijkheden die ze hadden. Het werd ze erg moeilijk gemaakt en vele wensen mochten niet doorgaan (on camp parken, on-site kamperen, muziek 24/7).

En toch, die mooie sfeer, die beleving, die konden ze wel behouden.

Ze hebben er 8 jaar (!) Over gedaan om een nieuwe locatie te vinden. Dat zegt mij dat je je eisen en wensen ook hoog hebt liggen. Ik verwacht niet dat ze grote consessies hebben gedaan.
Of ze moeten gezwicht zijn voor een soort gevoel van, het is nu of nooit. Anders is psy-fi einde verhaal.

Maar toch, ik ben heel erg benieuwd en heb er eigenlijk wel vertrouwen in.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hebben ze echt zo lang gezocht achter een locatie? Dacht pas sinds vorig jaar.

Ja, al ver voor corona waren er al geluiden dat ze op zoek waren naar een andere locatie waar wèl de muziek door mocht gaan en waar kamperen en parkeren ook mooi bij elkaar kan.

(Eigenlijk sinds de eerste klachten en limitaties op het festival dus)

Maar zo'n locatie vinden met die faciliteiten in een mooi gebied met meren was blijkbaar een hele grote uitdaging.

Cerberus

Wijs gebruiker
Dan hoop ik op 24/7 muziek op niet-gedempt volume en lasers die overal in het rond vliegen (want dat mocht ook al niet meer dankzij die goede buur die slechter is dan een verre vriend heb ik onlangs gehoord)

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Goed nieuws! Erg benieuwd waar het gaat plaatsvinden. Zoals ze het omschrijven klinkt het of er niet veel plekken in Nederland zijn waar je deze mix van ingrediënten hebt. Nog even wachten tot ze het naar buiten brengen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik ben echt zo benieuwd!

Denk zelf aan:
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Het Rutbeek, Enschede
E3 Strand, Eersel

Beekse Bergen lijkt me té voor de hand liggend eigenlijk. Die zoektocht zou toch geen 8 jaar hebben geduurd? Zijn best veel festivals volgens mij.

Ben er zelf nooit naar een festival geweest. Ben weleens benieuwd van de mensen die daar wèl zijn geweest hoe de faciliteiten kunnen zijn mbt kamperen en parkeren.

Want verder zou het voor een psytrance festival een top locatie zijn denk ik.

De andere locaties die je noemt ken ik zo gauw niet.

the dose it the poison

Experimenterende gebruiker
slechts 1 persoon heeft een klacht ingedient + rechtzaak? en ook nog gewonnen?

de groene ster:confused: die gene mag wel een rode ster krijgen en een maand niet kunnen zitten van de pijn. dan mag je van mij klagen

Casrus

DF-koning
slechts 1 persoon heeft een klacht ingedient + rechtzaak? en ook nog gewonnen?

Vraag me af hoe dat werkt, en in hoeverre 'er hebben mensen geklaagd' een smoes is van bestuurders om festivals/clubs/discotheken weg te krijgen.

Als j́íj́ ergens over klaagt heb je nooit gelijk en kan er niks aan gedaan worden.

Dit gezegd hebbende ik werk daar niet dus er kan best van alles mee aan de hand zijn waar ik dus niks van weet.

Máár discotheek FUXXX (de voormalige Cockring) in de Warmoesstraat moest sluiten omdat de bovenburen zouden hebben geklaagd.
(Even voor buitenstaanders, de Warmoesstraat is semi het begin van de Wallen, de grootste, wereldberoemde, hoerenbuurt van Amsterdam).

Raar verhaal.

Laatst bewerkt:

the dose it the poison

Ik ben echt zo benieuwd!

Denk zelf aan:
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Het Rutbeek, Enschede
E3 Strand, Eersel
sinds dat ik mij kan herinneren elk jaar een festival op het rutbeek.
en sinds een jaar of 5 (de plandemie niet meegerekend) een stuk of 4 per jaar.
sws in enschede per jaar een stuk of 20 festivals.
enschede doet niet zo achterlijk om 1 of andere fascist of een klein foutje voor een vergunning.
er is nog NOOIT hier iets afgelast.

the dose it the poison

Vraag me af hoe dat werkt, en in hoeverre 'er hebben mensen geklaagd' een smoes is van bestuurders om festivals/clubs/discotheken weg te krijgen.

Als j́íj́ ergens over klaagt heb je nooit gelijk en kan er niks aan gedaan worden.

Dit gezegd hebbende ik werk daar niet dus er kan best van alles mee aan de hand zijn waar ik dus niks van weet.

Máár discotheek FUXXX (de voormalige Cockring) in de Warmoesstraat moest sluiten omdat de bovenburen zouden hebben geklaagd.
(Even voor buitenstaanders, de Warmoesstraat is semi het begin van de Wallen, de grootste, wereldberoemde hoerenbuurt van Amsterdam).

Raar verhaal.
tja amsterdam is amsterdam ook niet meer. dan krijg je dat als links het voor het zeggen heeft.

• Haha
Waarderingen: ljuv

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Niet het Rutbeek, wel Twente.
Wat een locatie zeg!

Neo-Shulginist

Badass junkie
een andere locatie waar wèl de muziek door mocht gaan en waar kamperen en parkeren ook mooi bij elkaar kan.
Maar zo'n locatie vinden met die faciliteiten in een mooi gebied met meren was blijkbaar een hele grote uitdaging.
Ja dan moet je gewoon naar Finland. Maar daar mag je weer geen smartshop op het terrein.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
sinds dat ik mij kan herinneren elk jaar een festival op het rutbeek.
en sinds een jaar of 5 (de plandemie niet meegerekend) een stuk of 4 per jaar.
sws in enschede per jaar een stuk of 20 festivals.
enschede doet niet zo achterlijk om 1 of andere fascist of een klein foutje voor een vergunning.
er is nog NOOIT hier iets afgelast.

Daar had de gemeente helemaal niets meer over te zeggen.... Dat krijg je als iets voor de rechter verschijnt. Die kan dan een vergunning intrekken. Het is dan aan de gemeente om regelgeving aan te passen zodat het wél weer kan. Leeuwarden en de meeste omwonenden hielden graag Psy-Fi en de andere twee festivals in de Groene Ster. Daar ligt het niet aan.

Wat een locatie zeg!

Ziet er geweldig uit :hearteyes:

Ik maak het graag weer op locatie mee. Pre-registratie al gedaan, al is het niet meer dan een mailing list volgens mij haha

ljuv

DF-koningin
Opzich beslissen bestuurders niet over een rechtszaak

zouden hebben
van horen zeggen

tja amsterdam is amsterdam ook niet meer. dan krijg je dat als links het voor het zeggen heeft.
Want amsterdam had had hiervoor een rechts bestuur… en rechtse bestuurders stimuleren drugsfeestjes? 🤔

Was Amsterdam niet altijd een PvdA-stad...
Jewel jewel jeweeeeel

Wat een locatie zeg!

😍😍😍
Spannieeeeee

Casrus

DF-koning
van horen zeggen
De ledergemeenschap in Amsterdam is klein de lijntjes zijn héél erg kort. Maar er wordt wel vreselijk (onwaar) geroddeld en de reden kan gewoon verzonnen zijn, zoals helaas bij ons maar al te vaak gebeurt.

Bovenaan