Prijzen van xtc...

Mijn dealer...

• Is te duur

Stemmen: 1 3,8%
  • Valt wel mee

Stemmen: 10 38,5%
  • Goedkoop, en goed gerief !

Stemmen: 15 57,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fishhead07

Wijs gebruiker
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:

hehe intressante theorie maar het klopt wel. hoor het van meer hoor onder invloed van drugs rijd je beter dan onder invloed van alco. en je word er niet op getest. tja aanklachen die overheid :P

:wave:

KataStrofe

Belezen gebruiker
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:

Ghehehe, als we toen waren gecrashed hadden we die aanklacht gedropt gek!! :grin:

^_^

Bewuste gebruiker
KataStrofe zei:
^_^ zei:

Ghehehe, als we toen waren gecrashed hadden we die aanklacht gedropt gek!! :grin:

Ja we waren bijna aangereden door zo een malloot die dronken was gaan rijden :wink: :P

Giow

Experimenterende gebruiker
Ik koop niet in het groot aan, dat laat ik aan mijn broer over.
Maar een degelijke Jodenster betaal ik 2,50. Net zoals Armanis.

Jeller

Badass junkie
^_^ zei:
Jeller zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:

Je brengt het in ieder geval leuk :smoke:
Persoonlijk vind ik alcohol dan ook leuker dan xtc, ik vindt het leuker om op alcohol te dansen, want op xtc klinkt alle muziek zo zacht :confused:

bovendien is het ook grappiger vind ik, van xtc krijg ik nooit nooit lachkiks..

maar de ultieme uitgaansdrug blijft toch LSD, daar zijn zowel xtc als alcohol niets tegen (nu ja da vind ik, als gij da nie vind heb ik daar gen probleem mee hoor)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Jeller zei:
^_^ zei:
Jeller zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:

Je brengt het in ieder geval leuk :smoke:
Persoonlijk vind ik alcohol dan ook leuker dan xtc, ik vindt het leuker om op alcohol te dansen, want op xtc klinkt alle muziek zo zacht :confused:

bovendien is het ook grappiger vind ik, van xtc krijg ik nooit nooit lachkiks..

maar de ultieme uitgaansdrug blijft toch LSD, daar zijn zowel xtc als alcohol niets tegen (nu ja da vind ik, als gij da nie vind heb ik daar gen probleem mee hoor)

hehe nou ik heb liever xtc dan alcohol :grin: maarja wat maakt het uit als je maar geniet :grin: of je dat nou met alcohol doet of met drugs on nuchter maakt niet uit :wink: ja toch :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Alcohol leuker dan mdma om op te dansen :confused: :confused: :openmouth: :openmouth: :( :( :rolleyes: :rolleyes:
Ik betaal 10 euro per gram mdma kristallen, en 2 € per pil
Edit: ik neem wel altijd kristallen en dat in comi met ghb

caatje

Badass junkie
Giow zei:
Ik koop niet in het groot aan, dat laat ik aan mijn broer over.
Maar een degelijke Jodenster betaal ik 2,50. Net zoals Armanis.

jij spreekt jezelf echt tegen, een paar dgaen gelden had je alleen nog maar het multigas gehangen omdat je niet aan andere producten kon komen. En nu praat je in sommige topic's alsof je nooit iets anders hebt gebruikt.
:rolleyes:

Jeller

Badass junkie
Flugeltje zei:
Alcohol leuker dan mdma om op te dansen :confused: :confused: :openmouth: :openmouth: :( :( :rolleyes: :rolleyes:
Ik betaal 10 euro per gram mdma kristallen, en 2 € per pil
Edit: ik neem wel altijd kristallen en dat in comi met ghb
mdma is toch echt wel geen dansdrug hoor, het eerste uur gaat alles vlot, maar je zweet dan wel enorm en daarna wordt je gewoon loom..

overlaatst heb ik op alcohol alleen (en ook nog beetje weed en cola :tongueout:) de hele tijd gedanst op goa aan 150 bpm en pas om 9 uur werd ik moe dus ben ik naar huis gegaan..

pillen is goed voor 1-2 uur dansen en dan wordt je loom en als ge bijpakt wordt ge nog lomer.. ik spreek nu niet alleen voor mijzelf, want velen bevestigen dit..

Ik zeg nu ook nie da alcohol de ideale feestdrug is, voor mij is da LSD en voor veel anderen wss speed, maar mdma is da zeker niet

bon ontopic: vroeger betaalde ik 3€ per pil

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jeller zei:
mdma is toch echt wel geen dansdrug hoor, het eerste uur gaat alles vlot, maar je zweet dan wel enorm en daarna wordt je gewoon loom..

overlaatst heb ik op alcohol alleen (en ook nog beetje weed en cola :tongueout:) de hele tijd gedanst op goa aan 150 bpm en pas om 9 uur werd ik moe dus ben ik naar huis gegaan..

pillen is goed voor 1-2 uur dansen en dan wordt je loom en als ge bijpakt wordt ge nog lomer.. ik spreek nu niet alleen voor mijzelf, want velen bevestigen dit..

Ik zeg nu ook nie da alcohol de ideale feestdrug is, voor mij is da LSD en voor veel anderen wss speed, maar mdma is da zeker niet

Dat lome waar je het over hebt is toch gewoon spacen. Dan heb je geenzin meer om keihard dansen, maar kun je nog wel helemaal opgaan in de muziek. Als ik om 12 uur een pilletje slik kan ik echt makkelijk tot 8/9 uur doorgaan, zonder moe te worden, voor die tijd kan ik zelfs echt niet slapen. Maar dat zijn mijn ervaringen...

Flugeltje

Wijs gebruiker
TechNora zei:
Jeller zei:

Dat lome waar je het over hebt is toch gewoon spacen. Dan heb je geenzin meer om keihard dansen, maar kun je nog wel helemaal opgaan in de muziek. Als ik om 12 uur een pilletje slik kan ik echt makkelijk tot 8/9 uur doorgaan, zonder moe te worden, voor die tijd kan ik zelfs echt niet slapen. Maar dat zijn mijn ervaringen...

Ik doe het dan ook altijd in combinatie met ghb

Jeller

Badass junkie
TechNora zei:
Jeller zei:

opgaan in de muziek kan je nog en dat lome is zoiets dat je gewoon heel graag neer zit op je gemak omdat dat heel chill gevoel geeft.. maar dan gaat de tijd voorbij en heb je heel he feest gezeten en das ook niet de bedoeling hé..

je wordt niet moe, maar zeker ook niet actief (behalve het eerste uur dan)
bijkomend krijg ik het direct ook veel te warm als ik feest en das ook nie bevorderlijk voor de feestsfeer..

van LSD voelt alles zo licht als een veertje aan, krijg je veel 'natuurlijke' energie (als je al echt moe bent op voorhand, dan heb je toch energie tekort) en wordt je een beetje hyperactief.. bovendien is het ook gewoon veel leuker om te dansen onder acid, want de muziek klinkt nóg beter dan op xtc (tenzij het slechte muziek is) en bovendien amuseer je je echt enorm met spastisch uit je dak te gaan..

sorry voor de offtopic, ik zal proberen zwijgen nu :wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jeller zei:
opgaan in de muziek kan je nog en dat lome is zoiets dat je gewoon heel graag neer zit op je gemak omdat dat heel chill gevoel geeft.. maar dan gaat de tijd voorbij en heb je heel he feest gezeten en das ook niet de bedoeling hé..

je wordt niet moe, maar zeker ook niet actief (behalve het eerste uur dan)
bijkomend krijg ik het direct ook veel te warm als ik feest en das ook nie bevorderlijk voor de feestsfeer..

van LSD voelt alles zo licht als een veertje aan, krijg je veel 'natuurlijke' energie (als je al echt moe bent op voorhand, dan heb je toch energie tekort) en wordt je een beetje hyperactief.. bovendien is het ook gewoon veel leuker om te dansen onder acid, want de muziek klinkt nóg beter dan op xtc (tenzij het slechte muziek is) en bovendien amuseer je je echt enorm met spastisch uit je dak te gaan..

sorry voor de offtopic, ik zal proberen zwijgen nu :wave:

Sorry nog even offtopic ... :mrgreen: Klinkt goed die lsd, nog niet gebruikt maar moeite waard om te proberen als ik t zo lees :)

Whitesnow

Ik dacht dat €5 gewoon normale prijs was? Wel gewoon van dealer, maar als ik hier mensen max €3 zie posten voel ik me toch wel afgezet. Maar ach, wat boeit 2 keer per jaar 2€ of 2,50 nou? Maar zou wel beter zijn:)

Ntronaut

De prijzen zijn volgens mij gestegen ten opzichte van 5 jaar geleden.
Heeft mogelijk ook te maken met het hogere gehalte van de tegenwoordige pillen.

Dit draadje zou best handig kunnen zijn. Als iedereen hier zijn aankoop prijsjes post krijgen we een aardig inzicht. (als het inderdaad maar weer geen opschepdraadje wordt :rolleyes: ).

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Het ligt er aan hoe je het koopt.
Vaak wordt er met een groepje vrienden een aankoop gedaan van 100 (of meer) stuks. Dan kun je best voor 2 of 3 euro per stuk een pil hebben.
Als je gewoon een paar losse pillen van een dealer koopt is de normale prijs ongeveer 5 euro ofzo. (die prijs is wel lager geweest vroeger, maar alles wordt duurder met de tijd, ook het gehalte mdma speelt mee natuurlijk)

xastur

Belezen gebruiker
Als ik alle.reacties zo.lees ben ik.vroeger 7 jaar geleden goed afgezet ik betaalde 50 euro voor 10. Maar speed pillen zijn normaal.gesproken toch veel.goedkoper dan mdma. Ze zijn minder hard en breken snel. Hoeveel wordt er nu voor betaald? Meeste auto merken waren vroeger altijd speed. Hartjes klavertjes vaak mdma. Cu'tjes waren toen de beste en.blauw van kleur

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik koop in redelijk kleine hoeveelheden(10-20) en betaal 4 euro de pil, voor Mortal Kombats.

Drokz

^ Ga eens snel een andere dealer zoeken.

Ot, ik koop ze altijd per 1, 2, 3, max. 5 stuks, alleen voor mezelf als ik naar een feestje ga. Ik wil namelijk niks thuis bewaren omdat ik nog bij m'n ouders woon. Betaal dan €5,00 per stuk voor pillen van > 200mg, voor eens in de twee maanden ongeveer vind ik dat een prima prijs.

Heb laatst (van een bekende) op een festival eentje gekocht en toen betaalde ik €8,00 voor eentje, das me dan weer veel te duur maar het was de enige persoon die ik kende/vertrouwde van wie ik over kon kopen.

Nuit

Newbie
In het Belgenlandje betaal ik ca. 5 euro per pil (ik koop ze nooit in grote hoeveelheden, meestal moment zelf op een feestje)

Op festivals is het nog duurder, ongeveer 7 euro per pil.
Voor 2 groene androids betalde ik 15 euro (normaal verkocht die ze voor 10 euro).

Duurder, maar ik ben niet van plan even 100 pillen in één keer in te slaan :') :tongueout:

Barinta

Nuit zei:
In het Belgenlandje betaal ik ca. 5 euro per pil (ik koop ze nooit in grote hoeveelheden, meestal moment zelf op een feestje)

Op festivals is het nog duurder, ongeveer 7 euro per pil.
Voor 2 groene androids betalde ik 15 euro (normaal verkocht die ze voor 10 euro).

Duurder, maar ik ben niet van plan even 100 pillen in één keer in te slaan :') :tongueout:

Ik heb nog nooit grote aankopen gedaan, maar betaal voor een android €2.

Auraz

Belezen gebruiker
Wat een mazzelaars dat jullie uberhaubt iemand kennen daarvoor.
Heb ooit via een meisje meegedaan waarbij we 4,00 per pil betaalde, dit waren blauwe met een ster erin, en deze kwamen bij ons beide erg lekker aan.. :wink:

Raikonen1

Newbie
5 euro voor 230 mg xtc. Ik koop dan wel 1 pil per stuk meestal. Is dit een redelijke prijs? Kost me eigenlijk 2,50 omdat ik altijd een halve pil neem.

mick swagger

Belezen gebruiker
een maatje van mij is altijd zo aardig om mij supermans mee te doen voor 2,-/st. Is zo te lezen echt een lage prijs:). Waar ik woon zijn de laatste 2 jaar gelukkig alleen maar goede pillen te vinden van rond de 200mg! :hearteyes:

Er zijn ook wel goedkopere pilletjes in de omgeving, maar die zijn vaak lager gedoseerd en in verhouding wat duurder. Dus dan liever een zwaarder snoepje breken dan 2 hele snoepjes mee. Scheelt ook weer in aantal als je pillen meeneemt naar een feest ofzo:P :mrgreen:

Taat

Bewuste gebruiker
Drokz zei:
Heb laatst (van een bekende) op een festival eentje gekocht en toen betaalde ik €8,00 voor eentje, das me dan weer veel te duur maar het was de enige persoon die ik kende/vertrouwde van wie ik over kon kopen.

Tsja, in vergelijking met de de normale prijs die je 'op straat' betaald wel..
Ik denk altijd gewoon aan de kosten die ik bespaar op een festival als ik aan de X ga..

Koop maar eens 2 bier of 1 baco, ben je ook al 5-7 euro lichter op een festival..
Dan heb je voor hetzelfde geld toch nét iets langer plezier van dat dure pilletje :wink:

OT: Koop ook nooit bijzondere hoeveelheden, meestal gewoon 5eu ps, soms 3-4 als het de laatste van een batch ofzo zijn, of wanneer ik er 10+ koop

harry123

Bewuste gebruiker
green haze2 zei:
ik koop altijd van dezelfde dealer voor 3 euro per stuk, verkoop voor 5 euro en hou een gedeelte zelf

Handig om op internet te zetten...

Ik betaal voor 10 stuks 20 euro, dus 2 eu ps eigenlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan