Prijzen van xtc...

Mijn dealer...

• Is te duur

Stemmen: 1 3,8%
  • Valt wel mee

Stemmen: 10 38,5%
  • Goedkoop, en goed gerief !

Stemmen: 15 57,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.

Frisko

Badass junkie
vroeger heb ik ook belachelijke prijzen betaalt voor pillen.
nu daarentegen betaal ik normaal gesproken niemeer meer als 1€ t stuk.

maia ik koop al jaren geen pillen meer eigenlijk!
kom altijd zeer goedkoop aan mdma dus...
nu bij mn nieuwe supplyer 8€per gr... :beer: :beer:

CocaSara

Newbie
$$$

als ik ze enlek koop dan is het 5 Euro per bol en vanaf 5 bollen is het dan 3.50 Euro maar als we een feestje plannen dan leggen we allemaal samen en gaan we 100 voor 100€ halen en de rest verdelen we onder ons allen want voor die prijs kan ik ze enkel per 100 kopen en als ik dat alleen ga halen zo veel bollen feest ik 6 weken non stop denk ik :wave:

Frisko

Badass junkie
Re: $$$

CocaSara zei:
als ik ze enlek koop dan is het 5 Euro per bol en vanaf 5 bollen is het dan 3.50 Euro maar als we een feestje plannen dan leggen we allemaal samen en gaan we 100 voor 100€ halen en de rest verdelen we onder ons allen want voor die prijs kan ik ze enkel per 100 kopen en als ik dat alleen ga halen zo veel bollen feest ik 6 weken non stop denk ik :wave:
zoek dan toch maar wat verder want dit is wel veeeeeeeeel te veel naar mijn behoeven.... :) :)

qinn

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Ellesdee zei:
GabberSnoePie zei:
qinn zei:
Ik betaal meestal rond de € 2,50 - € 3,- per pil van 220 mg

die pil weegt miss 220 mg :P maar aan mdma zal er geen 220 inzitten...

het kan wel

lijkt me sterk in deze tijd

nou dat is dan heel jammer voor je want we hebbe ze laten testen bij Novadic-kentron :wink:

en ja, er zit wel 220 miligram MDMA in :) :wink:

zommes

Badass junkie
qinn zei:
nou dat is dan heel jammer voor je want we hebbe ze laten testen bij Novadic-kentron :wink:

en ja, er zit wel 220 miligram MDMA in :) :wink:

Laat die resultaten maar zien dan, zou namelijk een revolutionaire hoeveelheid zijn.

proton

Belezen gebruiker
ik heb nu 3 euro pp betaald, was eerst ongeveer 1,50 , maar deze zouden heel goed zijn. Volgens mijn vriend die ze zelf ook snoept is 1 voor de hele avond.nacht voldoende. Dus 2x 1,50 of 1x 3 euro maakt dan ook niks uit :)

ik vindt dat jullie ze wel héél goedkoop hebben.Een vriend van mij wilde er 10000 hebben maar kon geen redelijke vinden onder de e 0,70 per stuk.En jullie kopen ze per stuk al voor e1 :confused: .

Candyman

Experimenterende gebruiker
Wat een gelul allemaal! Al kosten ze 5-10,- per stuk; vind ik allemaal niet zo spannend, waar het om gaat is dat ze fuckin' good moeten zijn!

En ook in XTC-land geldt; Goedkoop is vaak duurkoop.....

Dan nog even over de winstmarges; ik gun die gasten allemaal een vette winst; want qua risico's wil ik niet in hun schoenen staan!!

Thumbs up!

disaster

Bewuste gebruiker
Vroeger betaalde je hier ongeveer 10-15 per pil.
En nu 2,00-2,50 euro per losse pil en 75-125 euro per 100.

Snackbek

Experimenterende gebruiker
ik betaal 5 per pil soms 4 witte jodensterren heten ze ook wel bekent als snackjes, bij iemand bekent ? :confused:

ballie15

Belezen gebruiker
Grmpf

Ik heb zo'n liegbeestdealer.
"120 Miligram, lekkere snoepies"
Nou, 71 en 75 miligram ook goed, ik test ze eppie!
En als ik hem dat dan vertel komt ie weer met andere:
"Ja maar na deze wil je die andere niet meer, deze zijn echt goed!"
Hahaha!

In het begin vond ik het prima dat ze wat lichter waren,
dat beviel me goed, maar nu moet ik denk ik toch op zoek naar een ander, ook als ik zo de prijzen allemaal zie.
Ik betaal 40 euro per 10, daar kan dus wel wat af.

Fishhead07

Wijs gebruiker
stuk prijs voor pille 2 euro :)

en een grammetje MDMA kristalle voor 12,50 :grin:

ik ben super blij met die prijzen :sunglasses:

Ik koop nooit groot in eigenlijk dusja ik vind dit mooie prijzen.

Ik heb nu de beroemde :P blauwe tulpjes zoals op het forum al besproke :) En gele hartjes. Ben te vrede over de pillen.

Maarja ik hoor veel mensen over 10 tale pillen in een weekendje :openmouth: nou ikke niet hoor :grin: gelukkig :) 1 is genoeg en misschien een 2e maar eigenlijk niet. Ik mix dan liever alles door elkaar wel kut de dag daarna maarja :P dat is drugs he :P

:wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik betaal 1,50 tot 2 euro per pil. Toen ik voor t eerst hoorde dat pillen zo goedkoop waren vond ik het supervreemd. Zo'n geweldige ervaring, voor zo weinig geld!! :openmouth: Ik space wel 8 uur op 1 pilletje, en dan is t even duur als een biertje die je er in 10 minuutjes doorzuipt...(om het nog maar niet te hebben over het verschil in effect natuurlijk)

^_^

Bewuste gebruiker
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:

^_^

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
^_^ zei:
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:

Je brengt het in ieder geval leuk :smoke:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^_^ zei:

Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is. :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
TechNora zei:
^_^ zei:

Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is. :hearteyes:

Tja das waar ja :grin: maarja bier en alco hoef ik niet meer :P ik ga voor de drugs :hearteyes: en zeker xtc enzo betere en gezellerige mensen :P dan dronke mensen pff nee geen alco :P

:hearteyes:

KataStrofe

Belezen gebruiker
Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
:xtc: :beer:
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!

En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.

noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
KataStrofe zei:
Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
:xtc: :beer:
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!

En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.

noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P

ahha tja :P ik was vroeger alco en nu drugs :grin: en bevalt me een stuk beter :grin:

en ja een avondje op drugs stuk goedkoper dan avondje stappe. zelfs op sos ben ik nog goedkoper uit :P

^_^

Bewuste gebruiker
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan