Prijzen van xtc...

Mijn dealer...

• Is te duur

Stemmen: 1 3,8%
  • Valt wel mee

Stemmen: 10 38,5%
  • Goedkoop, en goed gerief !

Stemmen: 15 57,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.

boy

Bewuste gebruiker
boels zei:
boy zei:
De inkoopprijs per 1000 daarvan is minimaal €600 als ik het me goed herinner. Doe je goed.

ni echt, een gemiddelde kwaliteits pil kost €0.15 tot €0.30 aan grondstoffen mor dan in optimale omstandigheden, goedkope grondstoffen,massaal veel drukken,veel verkoop,...

mor ik heb van die persoon nog nooit gekocht, mss ist rommel,mss ni...

De tijd dat je pillen voor 30 cent kunt krijgen is allang voorbij.

En dat het maar een paar cent kost om zo'n pil te maken, zegt niet dat ze ook voor die prijs over de balk gaan. Iedereen moet ook nog betaald worden he.

Ellesdee

Badass junkie
Saivy zei:
Daar hebben we die spammer weer :rolleyes: :smilingimp:

:angry: :angry: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

dizzy

Experimenterende gebruiker
FFKES DENKEN

MEESTAL 3 VOOR 10 BIJ EEN ONBEKENDE ( GEEN DIRECTE VRIENDSCHAP)
BEKENDE 1 VOOR 1,50
BEKENDE 10 VOOR 15
GELOOF DAT ALS IK ZE PER DUIZEND KOOP IKZ E OOK NOG WEL VOOR 0,35 CENT KAN KRIJGEN HAHA MAAR GROOT INKOPEN IS NOOIT ME DING GEWEEST LOL

Barnt

Newbie
Ik heb ongeveer zelfde prijzen. Ik weet niet ik vind het neit duur, stuk goedkoper dan je helemaal klem zuipen in ieder geval als je uitgaat :P

Ik heb gedealt en ga binnekort weer beginnen, dan heb ik plus-minnetjes. Ik had Keltische kruizen, die verkocht ik voor 2 euro per. plus-minnetjes verkoop ik voor 2,50 per.

c&m

Belezen gebruiker
schranziewanzie zei:
15 eur voor 1 gram mdma (beste die ik ooit gehad heb)
koop je er meer wordt het goedkoper ik weet de jong van wie ik het koop zelfs maar 5 eur de gram betaald :openmouth: :openmouth: :openmouth:
en tis nie voor op te scheppen ofzo maar ben er bijna zeker van als je die laat testen de hem zeker op zijn minst 95% puur is ziet er echt perfect uit
om van de smaak nog maar te zwijgen :mrgreen: :mrgreen:

hier nog een ! 1 gram pure mdma kristallen voor 15 eurrie

XpRnz

Ligt eraan van wie er gekocht word.. Heb ze varierend van E 2,- tot E 3,75 per stuk gehad. En op een feest van iemand kopen kost je natuurlijk gemiddeld E 5,- per Pil.

ik heb ze altijd voor 3€ per stuk , altijd goeie kwaltiteit
ik weet niet hoe de prijzen liggen (koop nl. nooit meer dan 5 ofzo)

maar aangezien de dealer het vriendje van een vriendin van me is krijg ik af en toe als hij iets nieuws heeft wel een freebee :stoned:

wijziging: ik heb nu juist met hem gebeld en krijg morgen 10 pillen voor 20€ met 140mg mdma lijkt mij een goede prijs voor belgië :)

meth666

Belezen gebruiker
Prijs wisselt heel erg, denk tussen de 0,75 en 1,30 inkoop(100-400 pillen tegelijk). MDMA gehalte meestal tussen de 95-130mg. Probleem is dat het moeilijk is om mensen te vinden die het goedkoop bijv 0,80 pp leveren, dat het goede kwaliteit is, en dat je er niet eeuwig op hoeft te wachten eerder dat ze ze hebben. Dus is het iedere keer kijken wie wat heeft, hoe snel die het kan regelen, of hij niet aan het bluffen is. Dus blijft switchen tot je een coole relaxte pillen dealer heb, iets wat mij nog niet echt is gelukt. Tot grote frustratie :angry:

Burningred

Hier kosten ze van de tussenpersoon 2,50 tot 3 euro, en hele goede zon 5 euro maar dan heb je ook echt wel wat :)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje

Zo! Ik ga mn koffers pakken! :mrgreen:

dd84

Newbie
normaal gesproken betaal ik 2euro per pil, en dat zijn goeie! nu heb ik iemand anders gevonden, daar betaal ik 1euro per stuk... van het weekend ff testen of t wat is

Shadow Child

Veel van jullie lopen wel erg te zeiken.

Vroeger was het heel normaal om 15 gulden te betalen voor 1 snack, en nu lopen jullie te zeuren over 5 euro per pil ???

Sorry hoor maar zaten jullie nog onder een steen destijds ???? (guldentijdperk)

Feit is dat de Euro de XTC handel heeft verknalt (niet dat ik het erg vind !)
Lekker goedkoop nu in ieder geval.

Ook moet ik erbij zeggen dat de kwaliteit van toen er echt niet meer is !!

Stanleys Hmmmmmm :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zommes

Badass junkie
Shadow Child zei:
Feit is dat de Euro de XTC handel heeft verknalt (niet dat ik het erg vind !)
Lekker goedkoop nu in ieder geval.

Kan je uitleggen in welk opzich xtc goedkoper is geworden door de euro.

Waarom is de handel verknalt als het product goedkoper wordt?

Shadow Child

Omdat als je kijkt naar vroeger betaalde je gewoon tussen de 10 en 15 gulden de stuk.
Nu is het in vele gevallen tussen de 2 a 4 euro dat is dus net aan een 9 gulden in sommige gevallen.

Voor de producenten is de handel veel minder winstmakend geworden, ze moeten veel meer afzetten als destijds om dezelfde ducaten te verdienen.

Dat bedoelde ik met de handel is verpest.

Maar ik las ook net verhalen van 1750 Euro per 10.000 , nou dan heb je echt rotzooi, is theoretisch geeneens mogenlijk iets fatsoenelijks ervoor in mekaar te zetten !!!!!!!!!!!!!

Greetz :wave:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Omdat als je kijkt naar vroeger betaalde je gewoon tussen de 10 en 15 gulden de stuk.

als ik kijk naar vroeger betaalde ik 5 gulden per stuk. als ik kijk naar nu betaal ik 5 euro per stuk. het wordt alleen maar duurder hoor.

de mdma voor 10000 pillen is vast wel te maken met minder dan 1750 euri. hou er rekening mee dat in landen zoals china en india de grondstoffen erg goedkoop zijn, en dat arbeit ook erg goedkoop is. importeren kost geen drol, en pillen draaien kost ook weinig.

Peels

gemiddeld 1,30-1,50 per pil. Heb ze ook wel eens gehad voor 1 euro, ddat waren roze hartjes, deden niet veel, maar waren toch prettig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan