Ik hoor verschrikkelijk vaak gewoon mijn ringtone... of ik voel zelfs mijn telefoon gaan in mijn broek. Ik zou zelfs zweren dat ik dat ding ook zie bewegen dan. En dan kijk ik en terwijl ik zie dat ie uit is,bedenk ik me dat 2 uur daavoor uit heb gezet.
Maar ook de ringtone van mijn beste vriendin hoor ik overal. In de supermarkt... of in de auto dat ik zeg: je telefoon gaat. Was er niets.
Ooghoek dingen, hallucinaties (op afstand allemaal mensen zien) beginnen bij mij bij nacht 2 of 3 als ik wakker en wakker blijf. Daarna heb ik ze overdag ook.
Maar die dingen vind ik nog wel leuk. Ik kan soms genieten van hallucinaties terwijl ik volledig bij zinnen kan bedenken dat het niet klopt. Alleen soms zegt mijn gedachte van: zou het dan toch waar zijn... en dan ben ik er en dan is het toch een electriciteitskastje wat struikjes en een verkeersbord... en geen politie agent die uitgescholden wordt...
Heb vanacht voor het eerst last gehad van ruis... Ik krijg ergens naar en terwijl ik knipper zie ik de tv of laptop ruizen... of de hond. Wow. Das nieuw :P. Het is maar een halve seconde
Ogen open zie een kinder gezicht als soort lijk achter mijn nachtkastje waar een bloemetje op staat... ik kan niet bewegen, ogen dicht, ogen open en weg issie (gelukkig). Tijdje gehad in het oude huis dat ik me bekeken voelde van boven de slaapkamerraam. In een bepaalde houding zag ik duidelijk een gezicht kijken naar mij... ook als ik een minuut in die houding zat vanuit mijn hooghoeken. Keek ik recht vooruit naar het raam verdween het naar beneden, alsof die wilde schuilen.
Vervelend: slaapverlamming. Dat heb ik een periode gehad dat ik super sterk spul kreeg (rond de 70% van een zo'n 8 maanden geleden). Pep met Accuzuur noemde die gast het. Contact verloren na een ongeluk waarbij de telefoon sneufelde). Ik kreeg daar steeds slaapverlammingen van. Dus dromen terwijl je bewust nog een soort van wakker bent. Je kan niets zeggen of bewegen... of althans heel moeilijk. Muur beweegt snel naar je toe.Gevoel van aanwezigheid. Het horen van bekenden of het roepen naar je naam (vaak door een bekend persoon en dat je denkt: wtf doet die hier en dat je jezelf wakker maakt en dan roept Ja? Was ik toch alleen thuis. en zien van mensen. Maar slaapverlamming zijn altijd negatief gestemd. Had ooit gelezen omdat het komt dat je nog in een laag freuqentie ligt te slapen op het begin. Staat voor negativiteit. Ofzo.
Ach ja, het valt nu wel mee... maar heb dan ook na vloeibare pep nog maar zo'n 3 gr over van levo en 1 gram dex gemengd met pep (gadver). Dat is over een weekje wel op denk ik. Dan verplicht afkicken

. Persoon die me altijd levert reageert al 2 weken niet.