Peppara

Carlitos

Badass junkie
Mjah als je het een enkele keer te bont heb gemaakt en je er niet tegen kunt of paniekerig word prima..
Waar je echt vaag van word is redelijk wat dex en valium,communiceren of dingen snappen is dan best moeilijk.Tenminste dat is mijn ervaring en andere zij er ook wel is bijgeweest en die beamen dat ze me gewoon niet snapten. :tearsofjoy:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Ja Valium works in Mysterious ways samen met pep :)
Nog een lekker tafje softdrugs erbij, en helemaal klaar voor een gezellige koffieklets over de "belangrijkste" dingen des levens :hearteyes: :hearteyes:

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Alcohol verricht wonderen als we over peppara's praten! Had vorig weekend weer zo'n hevig paranoide gevoel , dat ik na een tijdje zelfs met een mes door me appartement liep en me constant achtervolgd en bekeken voelde , vlug een fles cava opengetrokken en voor meer als de helft leeggedronken en voelde me terug ok !
De dag erna weer hetzelfde gevoel , ditmaal hebben drie blikjes van een halve liter bier (Jupiler) de paranoide boel doen verdwijnen !

Had op een morgen ook een lastig gevoel van insecten die zogezegd over en onder me huid kropen , nadat ik een hele nacht niet heb kunnen slapen vanwege het gedacht dat er inbrekers in me huis waren en dat er ook nog een Franse filmploeg een film bij me thuis kwam opnemen waarbij ik als rol had om gewoon rustig in me bed te blijven wachten tot er een meisje langskwam , voelde beetje als big brother aan ....
Nou ja , de volgende morgen natuurlijk niet goed uitgeslapen en gerecupereerd na meer als 60 uur wakker te zijn en zoals ik al zei die "insecten" die op en onder me huid kropen , dus ben ik direct naar de supermarkt gegaan om drie blikjes van een halve liter bier (Jupiler) aan te kopen en deze dan rustig thuis te benuttigen en eventueel terug wat slapen. Het slapen is er niet van gekomen , maar voelde me terug helemaal ok en heb verder die dag geen last meer gehad van enige "peppara's" ....

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Ben op gebied van Alcohol al aardig gewend hoor drink al meer dan een jaar dagelijks , en dit kan gaan van gewone pilsjes tot whisky en wodka. Nu met het Speed gebruik drink ik wel wat aardig minder.... Kan begrijpen dat een alcohol consumptie bij sommige mensen het alleen maar erger maakt , maar bij mij is het gewoon om terug op de baan te geraken ....
Moet wel zeggen dat ik geen flessen wodka of whisky ga leegdrinken om van de "peppara" af te geraken , ik houd het rustig bij een stuk of 5 biertjes , niet weinig maar zeer zeker niet overdreven veel.... Die fles cava was omdat ik niets anders meer in huis had , maar dat kan met z'n ongeveer 12 % alcoholpercentage ook niet veel dronkenschap voortbrengen na één fles denk ik....

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Haha , nou ja ik weet dat ik op gebied van m'n alcoholgebruik redelijk normaliserend praat maar ik spreid het drankgebruik wel over een dag , als ik bv zei dat ik 10 biertjes per dag dronk dan schrokken de meesten al , maar ja een dag duurt wel 24 uur , neem bv tussen 12h en 14h 3 biertjes , tussen 18h en 21h 4 biertjes en dan tussen 22h en 24h 3 biertjes , en daar zit je al aan je tien biertjes. Geraak je bij mijn weten toch niet echt dronken van , maar goed dit is meer voor het Alcohol forum :wink:

Plimu

Bewuste gebruiker
op mijn werk, schimmen met zeisen en zwaarden zien lopen tussen klanten, kijk je ernaar vliegen ze snel weg.

In je ooghoek zie je een klant lopen, schim loopt er naar toe met een zwaard, ''nee het is niet echt nee het is niet echt'', schim trekt zwaard omhoog, nee meneer kijk uit ! en de klant die jou vervolgends stom aan kijkt :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Dit is voor mij totale peppara:

Als ik wakker word (nouja wakker worden is misschien niet het goede woord want ik heb nooit echt een uitgerust gevoel na een avondje pep) en naar de badkamer loop kijk ik altijd eerst in de spiegel, omdat ik echt nooit weet hoe verneukt ik er uitzie. En als ik dan te lang naar m'n gezicht kijk.... :openmouth:

Oei, not good!

Dat vind ik echt afgrijselijk.
Gelukkig trekt die dooie kop redelijk snel bij na wat gezond eten en drinken.

Soms dan ga ik helemaal los, maar soms dan kijk ik krampachtig achterom of er misschien iets raars gebeurd. En vaak schrik ik dan ook nog van niks. :rock:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Okeej, dit is toch wel een mooie vorm van peppara...

ik zit hier helemaal alleen op zoldder en het kraakt :confused:

ik heb het idee dat er zo echt een afzichtelijk monster om de hoek komt kijken om me te laten schrikken :openmouth:

Drientje

DF-koning
pbwebmaster zei:
Okeej, dit is toch wel een mooie vorm van peppara...

ik zit hier helemaal alleen op zoldder en het kraakt :confused:

ik heb het idee dat er zo echt een afzichtelijk monster om de hoek komt kijken om me te laten schrikken :openmouth:
Ga een of ander schietspel spelen met je koptelefoon op. Dat maakt het nog mooier.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Damn,

gister avond lag ik dus in bed voor de verandering...

En als ik een tijdje me ogen dicht heb en ik doe ze vervolgens open, zie ik kk veel beestjes over m'n bed lopen, en ik zag ook echt zoooo UN enge vieze dikke kk spin die wederom ook weer kraakte. En allemaal van die luis achtige beestjes over mijn arm.

OMG, dat was echt naar xD

En die schimmen overal :angry: :openmouth: :openmouth:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pbwebmaster zei:
Damn,

En als ik een tijdje me ogen dicht heb en ik doe ze vervolgens open, zie ik kk veel beestjes over m'n bed lopen, en ik zag ook echt zoooo UN enge vieze dikke kk spin die wederom ook weer kraakte. En allemaal van die luis achtige beestjes over mijn arm.

Hoeveel heb je genomen en hoe lang ben je wakker geweest?
En dit:
Chris Pontius zei:
Zou jij niet eens een keer wat rustiger aan gaan doen dan?

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
pbwebmaster zei:
Damn,

Hoeveel heb je genomen en hoe lang ben je wakker geweest?
En dit:
Chris Pontius zei:
Zou jij niet eens een keer wat rustiger aan gaan doen dan?

Rustiger aan doen is wel nodig inderdaad, je hebt gelijk.
Maar ik schiet soms een beetje door als ik eenmaal bezig ben, en ik had paar weken vrij dus vandaar ook een overdosis aan berichten van mij zoals je ziet. :hearteyes:

En ik ben 1 nacht wakker, en afgelopen nacht heb ik wel goed uitgerust gelukkig. Van 2000 uur tot 9:30 uur in bed gelegen waarvan 4 uur ook daadwerkelijk geslapen.
En dat alles van nog geen half grammetje, maar dat niet kunnen slapen is wel heel kut vind ik.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En dat alles van nog geen half grammetje, maar dat niet kunnen slapen is wel heel kut vind ik.
10ml max GHB doet wonderen, je hebt er de volgende dag profijt van. Ook niet erg om je bloeddruk wat omlaag te krijgen. Plafondstaren is niemands favoriete hobby.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Petrovic zei:
Plafondstaren is niemands favoriete hobby.
Zodra het plafond wordt opgeleukt met wat gezellige hallucinaties kan het toch best interessant worden, hoor. :openmouth:

Olle

Gezellig of niet gezellig, als ik in bed lig dan wil ik slapen. Ten minste, meestal dan.
En dan heb ik geen zin in vliegende objecten, parra gezichtjes en schimmen die je proberen aan te vallen in je ooghoeken.

@Petrovic

Dat zal allemaal wel werken ja, maar ik ken niemand die GHB gebruikt. Bovendien raak ik het liever gewoon helemaal niet aan :grin:

Amaranth

Bewuste gebruiker
pbwebmaster zei:
Dopezilla zei:
Petrovic zei:
Plafondstaren is niemands favoriete hobby.
Zodra het plafond wordt opgeleukt met wat gezellige hallucinaties kan het toch best interessant worden, hoor. :openmouth:

Olle

Gezellig of niet gezellig, als ik in bed lig dan wil ik slapen. Ten minste, meestal dan.
En dan heb ik geen zin in vliegende objecten, parra gezichtjes en schimmen die je proberen aan te vallen in je ooghoeken.

@Petrovic

Dat zal allemaal wel werken ja, maar ik ken niemand die GHB gebruikt. Bovendien raak ik het liever gewoon helemaal niet aan :grin:
Hmm, dat zal dan wel een rare afgeleide zijn, wat er in je to do lijstje staat :wink:

Beanhead

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Telt het ook als paranoia als zij banger voor mij zijn dan ik voor hen?

Dan moet je gezicht er toch echt al verkankerd uitgezien hebben.

Spijtig dat alleen walen foto's van me hebben genomen, want ik zag er denk ik wel uit. Het was overigens geen peppara meer want ik werd ook effectief aangestaard.

Tmoet wel erg zijn geweest maar ach heb me rotgeamuseerd dus fuck hun :tearsofjoy:

kimz19

Experimenterende gebruiker
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.

WappieWappie

Belezen gebruiker
kimz19 zei:
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel. :grin:

kimz19

ik heb inderdaad ook het laatste ik ben een vrouw dus ik zit al op de wc haha.
maar al die dingenw erken soms niet en dan begin ik me er echt aan te ergeren en loop ik wel 30 keer naar de wc ook blijf ik wel rustig zitten en probeer ik me te ontspannen maar dat helpt niet.. echt vaag

WappieWappie

Belezen gebruiker
kimz19 zei:
ik heb inderdaad ook het laatste ik ben een vrouw dus ik zit al op de wc haha.
maar al die dingenw erken soms niet en dan begin ik me er echt aan te ergeren en loop ik wel 30 keer naar de wc ook blijf ik wel rustig zitten en probeer ik me te ontspannen maar dat helpt niet.. echt vaag

Tja, in ieder geval niets om je zorgen over te maken want dat ik nogal een veelvoorkomend probleem. :grin: Alleen kan het wel vervelend zijn inderdaad.

Iedereen heeft er zo z'n eigen oplossingen voor. Je kunt de onderstaande topics ( en er zijn er ongetwijfeld nog meer over dit onderwerp ) eens doorlezen, wie weet vind je de 'gouden tip'. :grin:

viewtopic.php?f=3&t=9483

viewtopic.php?f=3&t=28462

arjan1234

Ik hoor verschrikkelijk vaak gewoon mijn ringtone... of ik voel zelfs mijn telefoon gaan in mijn broek. Ik zou zelfs zweren dat ik dat ding ook zie bewegen dan. En dan kijk ik en terwijl ik zie dat ie uit is,bedenk ik me dat 2 uur daavoor uit heb gezet.
Maar ook de ringtone van mijn beste vriendin hoor ik overal. In de supermarkt... of in de auto dat ik zeg: je telefoon gaat. Was er niets.

Ooghoek dingen, hallucinaties (op afstand allemaal mensen zien) beginnen bij mij bij nacht 2 of 3 als ik wakker en wakker blijf. Daarna heb ik ze overdag ook.

Maar die dingen vind ik nog wel leuk. Ik kan soms genieten van hallucinaties terwijl ik volledig bij zinnen kan bedenken dat het niet klopt. Alleen soms zegt mijn gedachte van: zou het dan toch waar zijn... en dan ben ik er en dan is het toch een electriciteitskastje wat struikjes en een verkeersbord... en geen politie agent die uitgescholden wordt...

Heb vanacht voor het eerst last gehad van ruis... Ik krijg ergens naar en terwijl ik knipper zie ik de tv of laptop ruizen... of de hond. Wow. Das nieuw :P. Het is maar een halve seconde

Ogen open zie een kinder gezicht als soort lijk achter mijn nachtkastje waar een bloemetje op staat... ik kan niet bewegen, ogen dicht, ogen open en weg issie (gelukkig). Tijdje gehad in het oude huis dat ik me bekeken voelde van boven de slaapkamerraam. In een bepaalde houding zag ik duidelijk een gezicht kijken naar mij... ook als ik een minuut in die houding zat vanuit mijn hooghoeken. Keek ik recht vooruit naar het raam verdween het naar beneden, alsof die wilde schuilen.

Vervelend: slaapverlamming. Dat heb ik een periode gehad dat ik super sterk spul kreeg (rond de 70% van een zo'n 8 maanden geleden). Pep met Accuzuur noemde die gast het. Contact verloren na een ongeluk waarbij de telefoon sneufelde). Ik kreeg daar steeds slaapverlammingen van. Dus dromen terwijl je bewust nog een soort van wakker bent. Je kan niets zeggen of bewegen... of althans heel moeilijk. Muur beweegt snel naar je toe.Gevoel van aanwezigheid. Het horen van bekenden of het roepen naar je naam (vaak door een bekend persoon en dat je denkt: wtf doet die hier en dat je jezelf wakker maakt en dan roept Ja? Was ik toch alleen thuis. en zien van mensen. Maar slaapverlamming zijn altijd negatief gestemd. Had ooit gelezen omdat het komt dat je nog in een laag freuqentie ligt te slapen op het begin. Staat voor negativiteit. Ofzo.

Ach ja, het valt nu wel mee... maar heb dan ook na vloeibare pep nog maar zo'n 3 gr over van levo en 1 gram dex gemengd met pep (gadver). Dat is over een weekje wel op denk ik. Dan verplicht afkicken :(. Persoon die me altijd levert reageert al 2 weken niet.

Dreuge

Badass junkie
WappieWappie zei:
kimz19 zei:
Dreuge zei:
Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel. :grin:

Bij mij is het dat ik heel duidelijk voel dat ik moet pissen, naar de wc ga, een klein mini straaltje produceer en 15 minuten later weer het zelfde heb. Vandaar dat ik me af vroeg of het een soort para is of echt lichamelijk. Maar ik heb al een oplossing: veel bier drinken. Dan moet ik net zo vaak zeiken maar komt er wel elke keer een dikke straal uit :grin:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
slaapverlamming is bij mij per definiete negatief....angst gevoel van indringers in je slaapkamer dood gaan etc. maar bij mij komt t nooit door pep gelukkig anders zou ik er waarschijnlijk vaker last van hebben....

knolselderij

Wijs gebruiker
kheb alleen pas last van lichte paranoia de dag erna als ik alles zo goed als er uit heb gezweet (ookal is dit ook niet altijd het geval dat ik para word)

atbboy

Bewuste gebruiker
Mijn para momenten,

Ikk zie als ik heel de dag tot `s nacht uurtje of 3-4 aan de pep heb gezeten en ik lig tv te kijken in me bed wel eesn rook in me kamer, en dan ga ik dat helemaal chekken licht aan enz .

En een keer na 6 nachten bij een maat van mij dacht ik dat ik slangen zag, en op mij had zitten, was er echt van overtuigd, helemaal gek geworden gillenden over straat, gelijk thuis onder de douch en toen werdt het wat minder, gelijk de volgende dag naar de dokter wat kalmerings pilletjes gehaald. NEVER Never again!

Bovenaan