Doerak
Bewuste gebruiker
Waarom verkloten sporen je bak? Je zou zeggen dat sporen voor nieuwe paddo's zorgen?Psycho_Chrono zei:vanwege de sporen die je bak dan verkloten, sporen komen vrij als de stoel opengaat.
Waarom verkloten sporen je bak? Je zou zeggen dat sporen voor nieuwe paddo's zorgen?Psycho_Chrono zei:vanwege de sporen die je bak dan verkloten, sporen komen vrij als de stoel opengaat.
Tigos zei:foto's 2de vlucht![]()

Op school lijkt me nou niet echt een prettige ervaring.. ik heb altijd het gevoel of mensen je steeds aankijken.. lijkt me echt verrot als je dan in de klas zit met zo'n leraar die je met van die loensende ogen aan zit te staren ofzo :Pmattskovic zei:ik zit met veel vragen![]()
vraag1: hoe gaat het bestellen op azaruis in werking ... ( krijg je rekening bij het paket of opvoorand betalen ?)
vraag2: hoe krijg je dat dan in de bus... ( een pakket die de postbode afleverd ofzo met in het groot PADDO KWEEKSET)
vraag3: is die truffel kweekset niet makelijker ? ( duurt wel 16 weken ofzo voor ze klaar zijn)
mattskovic zei:geld dit ook voor de wiet zaden of is dat in een envelopenme ouders zijn nog al nieuwschierig
( niet in de goede betekenis)
Psycho_Chrono zei:mattskovic zei:geld dit ook voor de wiet zaden of is dat in een envelopenme ouders zijn nog al nieuwschierig
Gewoon aan laten komen op het adres van een vriend, of post onderscheppen![]()
mattskovic zei:Psycho_Chrono zei:mattskovic zei:geld dit ook voor de wiet zaden of is dat in een envelopenme ouders zijn nog al nieuwschierig
Gewoon aan laten komen op het adres van een vriend, of post onderscheppen![]()
jij denkt dat ik niets beter te doen heb dan te kijken of de postbode is langs geweestik heb school weetje
en tijdens vakanties slaap ik graag uit
![]()
Psycho_Chrono zei:[dan niet zeuren over nieuwsgierige oudersLaat het gewoon bij een vriend aankomen of ga op kamers
![]()
Radeon915 zei:hmm lekkere vrienden dan :P
Maar je kan m gewoon thuis laten bezorgen.. ik denk niet dat je ouders JOUW post open gaan maken, of wel![]()
The Used zei:Je ouders zijn dan zo gek als een deur... :P
The Used zei:Ik heb ze 3 dagen geleden allemaal ge oogst en ik heb ook nog heel veel foto's van , maar die staan op mijn broers pc als ik niet al te luit zijn en mensen echt geinteresseerd zijn zal ik ze wel eff posten... Nat lag de opbrengst tussen de 180-200 gram in ongeveer en ik ben ze nu aan het drogen , ik heb ze in een afgesloten doos met een deksel der op gedaan , met vochtvreters er in en verder elke paddestoel helemaal goed ingewikkeld in wc-papier , ik hoop dat dit het doet , ze zijn nu ongeveer de helft lichter geworden in 2 dagen tijd , maar ik vind ze hier en daar wel wat blauw ... Is dit normaal ja toch ?
![]()
The Used zei:Nou niet helemaal idd :P , maar dat blauwe is van kneuzingen , maar ik vraag me af of het niet wat te veel is...
Radeon915 zei:Dat blauwe hoort, dat is de reactie van de werkzame stof op zuurstof.
'K heb hier ook nog een fotootje net voor dat ik ze plukte:
http://www.putfile.com/pic.php?img=5172182
De 'grootsten' had ik de dag ervoor al geplukt (niet dat het zo heel veel scheelde)
Zoals je kan zien waren ze nog best klein, ongeveer 8cm, maar toch gingen de hoedjes al open![]()

Radeon915 zei:Ja dat weet ik... alleen omdat ze nog zo klein waren twijfelde ik
Nu zijn ze droog.. en ze lijken nu eerder op van die kleine lichtbruinige paddestoeltjes die altijd langs de weg groeien aan het eind van de zomer, dan dat het paddo's lijken..
Maargoed, morgen maar eens proberen denk ik![]()
Radeon915 zei:Ja dat weet ik... alleen omdat ze nog zo klein waren twijfelde ik
Nu zijn ze droog.. en ze lijken nu eerder op van die kleine lichtbruinige paddestoeltjes die altijd langs de weg groeien aan het eind van de zomer, dan dat het paddo's lijken..
Maargoed, morgen maar eens proberen denk ik![]()
Radeon915 zei:Jah ik snap echt niet dat ze zo klein waren![]()
Er zijn er vandaag weer 2 opgedoken, alhoewel ze er wat donkergekleurder uitzien![]()
Najah hopelijk worden het geen bonsaipaddo's deze keer.
Radeon915 zei:Duurt wel erg lang cker dat uploaden? :P![]()