haaitand zei:was denk ik ongeveer 2 liter dus zeer duur maar ja een dierenwinkel. Ken jij geen winkels in de buurt van gent? Ik heb al gezocht op internet zonder resultaat. Zou de Brico dat hebben?
KoxBox zei:Hmmm, ik zie denk ik grijze pluizen op het substraat? (correct me if I'm wrong) Als dit zo is, wegsmijten die handel want dan is het gecontamineerd...
shag appeal zei:KoxBox zei:Hmmm, ik zie denk ik grijze pluizen op het substraat? (correct me if I'm wrong) Als dit zo is, wegsmijten die handel want dan is het gecontamineerd...
aha,
ja dit is idd grijze pluis, het oogt heel vochtig.
dan zou het gecontamineerd moeten zijn?
KoxBox zei:Hmmm, ik zie denk ik grijze pluizen op het substraat? (correct me if I'm wrong) Als dit zo is, wegsmijten die handel want dan is het gecontamineerd...
Malkovich zei:Misschien een rare vraag, maar wat gebeurd er als je die paddenstoelen met die pluisjes dan toch opeet? Wordt je dan ziek? Er zitten er bij mijn namelijk een paar in de bak... Kan ik ze eruit snijden ofzo?
Zal ik doen! Ik ga ze vandaag plukken en de tweede vlucht meer kans geven als die het uberhaupt nog doet.KoxBox zei:Geen idee als je het risico wil nemen... laat mij dan weten hoe het is afgelopen.
Ganja Plakker zei:Ik ben nu bij dag 17
Zijn nog wel erg klein, op 1 na en die is omgevallen? Krijgt hij zo nog wel voedingstoffen?(niet 100% contact met ondergrond)
Hopelijk groeien ze nog een stuk en kan ik ze binnenkort annexeren![]()
Ganja Plakker zei:Ik ben nu bij dag 17
Zijn nog wel erg klein, op 1 na en die is omgevallen? Krijgt hij zo nog wel voedingstoffen?(niet 100% contact met ondergrond)
Hopelijk groeien ze nog een stuk en kan ik ze binnenkort annexeren![]()

Ganja Plakker zei:Koxbox:
Nadat ik ze gesoaked heb. Oke dan laat ik hem liggen :P
Houd jullie op de hoogte
Autsider:
Ze staan op mijn upc, weet niet precies de temperatuur maar het is wel warm en ze staan in indirect zonlicht.
Ganja Plakker zei:Thnx, kheb ze gisteren van de UPC afgehaald.
Bij de grootste is het vliesje wel een beetje gescheurd, moet ik wachten tot hij helemaal open is of moet ik em claimen?
Batterijen van camera zijn op, ik plaats vanavond een foto.
TB-303 zei:Zo ben je een weekje niet thuis, kom je terug staan je 2 mushbags volop te groeien met B+...
Ziet er niet helemaal super tiptop uit, maar de paddo's groeien mooi, dus dat zal wel prima gaan![]()
Ganja Plakker zei:Dag 18
Zitten enkele kleine groenig uitgeslagen paddo's tussen, weet niet of het aborts zijn.KoxBox zei:TB-303 zei:Zo ben je een weekje niet thuis, kom je terug staan je 2 mushbags volop te groeien met B+...
Ziet er niet helemaal super tiptop uit, maar de paddo's groeien mooi, dus dat zal wel prima gaan![]()
Hoe bedoel je niet tiptop? Wat is er mis mee?
shag appeal zei:KoxBox zei:Hmmm, ik zie denk ik grijze pluizen op het substraat? (correct me if I'm wrong) Als dit zo is, wegsmijten die handel want dan is het gecontamineerd...
ik heb de bak weggedaan, heb nu ondertussen een gekoloniseerd kweeksetje binnen,
mijn vraag is: kan ik deze ook in de zelfde ruimte plaatsen?
TB-303 zei:Hehe.. Met 0,3ml inoculant toch al weer een dikke 300 gram uit m'n mushbag weten te krijgen..
Ziet er ook naar uit dat het voorlopig nog niet over is.
Bij het drogen worden de paddestoelen wel erg blauwig, kan weinig kwaad toch?
Afgelopen vrijdag samen met een maat allebei 5 stuks gehad, en jezus, wat een lompe trip... Helemaal de weg kwijt.![]()
KoxBox zei:TB-303 zei:dus hoe meer blauw hoe meer vreugd.