oxycontin

jimcp

Experimenterende gebruiker
Aan een k-patient in NL? Weet Lana dat zeker?? ( Of is Lana gewoon stoned? ) Ik heb gelezen ( meer niet ) dat het beter dan heroine is, inclusief de flash. In Amerika is het al jaren een hype, een rage. jim

Lana

Wijs gebruiker
Nee hoor, ben niet stoned. :) Straks wel. :grin:

Oxycontin is een medicijn dat wordt gebruikt tegen ernstige pijn bij kankerpatienten. Of terminaal zieken. Google er ook maar eens op.

Dus niet echt een middel om voor de lol in te nemen. Is een opiumrecept in de apotheek. Ik heb ooit een tijdje stage gelopen in een apotheek, zodoende weet ik dat.

Oxydude

Newbie
veel ervaring.

Zeer werkzaam tegen pijn: lichamelijk zowel als geestelijk.

Geen ervaring met H, dus kan niet vergelijken, maar OC geeft mij energie en neemt de rugpijn grotendeels weg. Ik ben niet terminaal, nee. Het is gewoon een sterk pijnstillend middel met een vertraagde afgifte.

De euforie factor is inderdaad erg hoog. Je kunt de hele wereld aan, alles is gemakkelijk, je wordt spraakzamer, etc. Beste medicijn tegen alle pijn dat ik ooit heb gekend.
waarom, heeft er iemand wat over?

O.

shakes

Belezen gebruiker
Oxydude zei:
veel ervaring.

Zeer werkzaam tegen pijn: lichamelijk zowel als geestelijk.

Geen ervaring met H, dus kan niet vergelijken, maar OC geeft mij energie en neemt de rugpijn grotendeels weg. Ik ben niet terminaal, nee. Het is gewoon een sterk pijnstillend middel met een vertraagde afgifte.

De euforie factor is inderdaad erg hoog. Je kunt de hele wereld aan, alles is gemakkelijk, je wordt spraakzamer, etc. Beste medicijn tegen alle pijn dat ik ooit heb gekend.

O.

Weet je ook wat de nadelen ervan zijn? Of het bijvoorbeeld verslavend werkt?

Oxydude

Newbie
kan verslavend werken

Het kan inderdaad heel verslavend werken.

Het hangt van de hoogte van de dosis en de lengte van de verslaving af hoe erg de onthoudingsverschijnselen zullen zijn.

Ik heb een recept maar mag tot de 23e geen nieuw recept. Ik had erg veel pijn deze maand, maar het is mijn eigen schuld. DWZ ik ben te vlug door mijn voorraad OC's heen. Van 120 mg/dag naar nul in een dag - ugh!

Onthouding betekent: misselijkheid, zweten, griep gevoel, diarree (oh fijn), pijn overal, rusteloosheid, slapeloosheid (deze laatste twee in extreme vorm), hartkloppingen, maar dit alles is niets vergeleken bij de extreme depressie, leegheid en hopeloos en somber gevoel dat je nooit beter wordt. Zelfmoordgedachten zijn normaal, en ik heb meerdere malen mezelf moeten tegenhouden, anders had ik al een revolver aangeschaft.

Ongeveel vergelijkbaar met heroine. Afhankelijk van de dosis is het spectrum van: wel te doen - een beetje griepering tot het andere extreem, dwz, ik wil dood en heb me nooit zo ellendig gevoeld.
Ik ben op dit moment tussenin.

Mijn advies (al is het ieders eigen beslissing) neem de minste werkzame dosis en vermijd dit medicijn als het kan. Het voelt veeeel te fijn, en het is nooit voorgoed voorradig.

YMMV

O.

jimcp

Oxy versus methadon

Ik geloof niet dat Oxydude in NL woont. Precies zoals in z'n profille. In de USA dus. Ik geloof dat je hier wel terminaal moet zijn om het voorgeschreven te krijgen. Ik ben zeer benieuwd of Oxy beter dan Methadon is. Wie heeft zowel -zelf- methadon als oxy gebruikt?

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
jonge methadon is niet te vergelijken met oxy. Methadon wordt gebruikt om onthoudingsverschijnselen tegen te gaan... van de oxy

Bal0n

Badass junkie
Re: Oxy

Tellius zei:
Hoi,

Ik kan er niets aan doen, het zal wel idioot klinken... maar ik zou wat graag eens een keertje oxy proberen. Het is sterker dan mezelf, ik heb gewoon iets met opiaten. Tot nu toe is Burgudin het lekkerste wat ik ooit in mijn leven heb ervaren. Elke zondag nam ik een tijdlang bovenop mijn methadon één pilletje Burgudin, tot de doos van 25 tabletten op was. Lang geleden dat ik zo naar zondagen uitkeek :stoned:

Helaas is Burgudin uit de handel genomen. Het lijkt me dat oxy veel lijkt op Burgudin.

Tellius

Burgodin (bezitramide)

Oxycontin

Burgodin (bezitramide) is niet eens een opiaat :)

Bal0n

Badass junkie
Zou kunnen hoor, er zijn een aantal groepen chems die ook effect hebben op de mu-opiaat receptor. Er stond daar een mooie post over op bluelight, maar ik kan em niet meer vinden.

yolanda

Newbie
hoi

ik ben hier vandaag binnen gekomen en het lijkt mij dat mensen die oc voor de lol nemen
niet helemaal lekker zijn ik moet ht gebruiken omdat ik anders niet meer kan staan letterlijk en ik gebruik het nu ongeveer 6 jaar jaar en steeds moet het weer verhoogd worden omdat je er inmuun van wordt met andere woorden je hebt steeds meer nodig ik was begonnen met 10 mg per dag en zit nu op 120 mg per dag alhoewel ik wel eens 180 mg slik op de hele dag omdat het dan pas egt helpt mer als resultaat dat ik aan het eind niet geoeg heb en dan wer naar de dokter vertellen waarom ik er al door heen ben gelukkig is hij best wel moeilijk dus ik krijg het niet zomaar maar goed ook maar blijft wel het feit dat ik nu niets meer heb en moet het weekend nog door dus over een paar uur afkickverschijnselen en niet te vergeten veeeeel pijn nu kan ik zeggen dat ik mijn doses heb overscheden maar ik kan ook zeggen de dokter geeft me te weinig want mijn lichaam is er nu al weer aan gewend dus doet het voor m ij niet veel meer dus maandag de dokter ervan overtuigen dat ik meer moet hebben in ieder geval slik ik het niet voor me lol maar omdat het niet anders kan ik wordt vrijdag 40 jaar en ben blij dat ik nog leef maar het zou fijn zijn als er toch iets op de markt kwam die je gewoon kan nemen zoals een paracetamol

vreselijk dat gedoe altijd vaak denk ik als ik nou bij iemand oc kan halen dan heb ik reserve als het van de dokter op is.. maar dat gaat niet weet de weg niet naar dat soort mensen is maar goed ook :wink: dit wou ik even kwijt >>>>>helpen mag ook hoor :wink: [/i]

speeseend

Wijs gebruiker
^de vierde leeuw van deze week :wink:

Tja, rot voor je Yolanda.

Waarvoor ben je het gaan gebruiken, als ik vragen mag?!

Door de week, wanneer ik dus werk, probeer ik juist te minderen. In het weekend of zo heel af en toe gebruik ik de voorgeschreven dosis. Dit werkt voor mij uitermate bevredigend. Geen stress, zorgen of wat daar ook maar enigszins op lijkt.

Good luck,

Eend

caatje

Badass junkie
Ik heb 10mg om pijn te bestrijden. Nix vergeleken bij dat van Yolanda. Kvraag me dan ook af hoe je overeind blijft met al die zooi in je lijf?

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik denk juist dat ze zonder die zooi in dr lijf helemaal niet meer overeind zou kunnen blijven ... zo enorm lichamelijk verslavend is die zooi nu eenmaal :) en je lichaam kan heel erg snel wennen als je je dagelijkse dosis steeds blijft verhogen ... vaak gewoon omdat ' het zo lekker is' .. inderdaad net zoals heroïne komt dat lekkere dus met een prijs .. een nogal pijnlijke prijs :wink: ..

als je beiden neemt zal het ene het ander niet opheffen. Je kunt dus aan beiden tegelijk verslaafd zijn en dan is het nemen van 1 van de twee niet genoeg om niet ziek te zijn .. met die symptomen die eerder al werden beschreven. Best een heftig middel dus en niet zo maar iets om licht te nemen...

:wave:

caatje

Badass junkie
ArieKanariE zei:
Best een heftig middel dus en niet zo maar iets om licht te nemen...

Wat erg makkelijk wordt uitgeschreven.....Ik verkrijg mijn medicijnen bij 2 verschillende apotheken en als ik op het ene adres logeer en mn medicijnen ben vergeten, haal ik het bij de ene apotheek en visa versa. Ik heb in 2 maanden tijd 4 doosje a' 3 strippen van 10 verkregen. = dus 120 pilletjes. Eerlijk gezegd zie ik er het recreatieve niet van in en bij geen pijn neem ik niks in. Dus verslaving is (hopelijk) ver van mijn bed show. Zo ook diazepam, tramadol en oxacepam. Het ligt allemaal in mijn kastje maar voor alles geldt....geen pijn, geen onrust.......geen medicijnen.

yolanda

Newbie
Hoi daar ben ik weer ik heb de berichten gelezen die jullie schreven en hk heb het idee dat de eufori waar jullie het over hebben bij mij in ieder geval niet bestaat bij mij werkt het allen als pijnstiling op de vraag Waarom ik het gebruik zit een geschiedenis van 8 jaar aan vast ik ben 8 jaar geleden van het paard afgevallen en je je raad het al ik heb meer geluk gehad als christofer reeves (superman) ik heb er twee henia's aan over gehouden en 1 daarvan is niet operabel omdat het te dicht bij de zenuwen zit onder in mijn rug waarschijnlijk heb ik ooj nog reuma dat zijn ze nu aan het uitzoeken en het is waar dat als je oc als echte pijnstilling moet gebruiken het toch een andere werking heeft als dat je het als recreatie middel gebruikt ik heb het hele lijstje van paraCetamol tot tramadol gebruikt en ja mij lichaan is een chemiebak maar wat wil je ik heb ook een tiener thuis die ook de nodige aandacht vraagt en achter de geranieumes nou ja je weet wat bedoel haha dat verdom ik dus heb ik geen keus ongeveer 8 keer in het jaar lig ik ondanks de oc op bed en moet ik zelfs pissen op bed omdat ik niet meer kan lopen werd ik er maar stoned van maar nee hoor dat gebeurd bij mij niet gelukkig ben ik een vechter egt een leeuw dus maar ik zou toch iedereen aanraden om het zeker niet te gebruiken als het niet hoeft wat het is rotzooi :cry:

yolanda

Newbie
Oja en over dat ik niet kan Staan omdat ik de oc gebruik is niet waar ik kan niet op mijn benen staan als ik het niet gebruik heeft meer te maken met letterlijk niet op mijn benen staan van de pijn Ik ben het ook zo zat dat sommige mensen mij als junk zien helaas zijn er mensen die het misbruiken maar daar hoor ik niet bij ik wil en probeer mijn leven niet te laten beinvloeden door pijn maar als ik op straat loop en mijn been valt uit dan voel jeje wel voor lul staan(liggen) Of ik wil de was buiten hangen en leg met wasmand en al op de grond en mijn zoon erbij is voel je je wel klein worden dat mijn eigen zoon me moet helpen om overeind te komen en dan zeggen mensen op dit forum dat ze oc een keer willen proberen laat mensen die de pijnstilling egt nodig hebben in hun waarde want omdat er zoveel misbruik van gemaakt wordt is het voor mensen zoals ik moelijk om serieus genomen te worden en zijn doktoren zo voorzichtig met voorschrijven nou dat was het verhaal in het kort nou ja kort ha :confused: :wink: Let wel ik ben niet zielig ben alleen een chemobak die ondanks alles probeerd nog zoveel mogelijk te genieten dan maar met oc en alles wat nodig is groetjes yolanda

yolanda

Newbie
Ja het is verslavend maar dat is niet de reden dat ik niet meer op mijn benen zou kunnen staan en ja het is verslavend maar het is niet zoals je het op die manier bedoelt denk nou eens na mensen zou je dat ook tegen k patienten zeggen nee toch Oc is voor mensen niet alleen voor k patienten maar ook voor chronische pijnen en ik ben blij dat het er is ondanks dat het k zooi is

yolanda

Newbie
Nou na alles bijna verteld te hebben wordt er niet meer gereageerd wat is er? Ben ik geen interessant probleem meer geen standaard junk er wordt gevraagd wat er gebeurd is en waarom ik er aan begonnen was en ben.. nou daar zit ik dan, lekker hoor nou de groeten.. live in space

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
lolz .. je zou natuurlijk ook gewoon je berichten aan kunnen passen en dan 1 bericht neer kunnen zetten :wink: persoonlijk heb ik liever verschillende berichtjes, majah soms reageren mensen nu eenmaal niet in een dagje of een weekje ... dus of dat nu een zinnige reden is om je te gaan irriteren :wink: daar heb je alleen jezelf mee :tongueout:

ik denk eigenlijk dat je al die critici een beetje hebt geflabbergasted ... ze weten gewoon niet wat ze moeten zeggen omdat jij je gevoelens en belevenissen zo duidelijk hebt neergezet :) waarvoor hulde :)
al zie je mij geloof ik ook als criticus terwijl ik juist bedoelde dat je soms niet meer kon staan van de ontwenning die oxy je kon geven, of juist niet kon staan van de pijnklachten als je zowieso geen oxy nam nadat je eraan gewend was ( over tweesnijdend mes gesproken :wink: .. je kan niet met en je kan niet zonder :)

als je het niet neemt, ga je dood van de pijn voor je gevoel, maar als je het een tijdje neemt om diezelfde pijn te bestrijden, krijg je last van ontwenning die diezelfde pijn weer terugbrengt op de momenten dat je niet op tijd bent met je oxy)
je hebt letterlijk neergezet wat het grote nadeel is van zooi als morfine en dat zien heel veel mensen hier, misschien dat ze daarom niet reageren ... het went als de pest, opiaten, maar als je dan zonder moet is het ' a living hell' .. eigenlijk is het nooit goed met die zooi :) het heeft geen zin om boos te worden op mensen die je in jouw ogen niet begrijpen .. want daarom reageren ze niet ... zorg dan juist dat ze je wel begrijpen .. probeer jezelf nog beter uit te leggen :wink: ( just a hint :tongueout: )

en het is nu eenmaal echt zo ...
er zijn er zat die heel licht kunnen doen over morfine en co ... maar de enigen die er echt over kunnen en mogen praten zijn degenen die het van dichtbij hebben meegemaakt ... en helaas blijkt elke keer dat dat juist diegenen zijn die dus de nare kantjes ervan hebben meegemaakt :) en er dus juist door zijn beschadigd .....

thats life ..

ik kreeg trouwens toen ik ooit kanker had ook morfine .. puur tegen de pijn die de tumoren veroorzaakten .. werd wel bestraald en met chemo, maar ze waren er gewoon laat bij .. niet te laat blijkbaar, aangezien we alweer een dik decennium verder zijn :wink: .... morfine wordt inderdaad lang niet altijd alleen maar gegeven aan mensen die 'afgeschreven' zijn ... helaas is in de volksmond morfine gewoon bekend als de killer die er een einde aan komt maken ... ook al is er alleen maar pijn en nog lang geen einde ...

mijn geluk was dat ik niet zoals nogal wat van mijn mede kankercollegapatientjes ( en nee ik scheld niet .. ze waren gewoon mn bedgenootjes in mn belevenis van kanker, hele afdeling vol met kale k kopjes :mrgreen: we waren er zelfs trots op na een tijdje .. op die kale kopjes . mn eigen kankerbelevenis dus :wink: ik kreeg dus morfine om mijn einde te verzachten, of dat einde nu kwam of niet ... ik hoefde dus niet af te kicken na morfine gebruik ( toen bij mij zoals bij zoveel anderen dat levenseinde overduidelijk niet kwam) .. soms nemen ze blijkbaar voorzorgs maatregelen en geven ze je zowieso morfine ,, of je nu doodgaat of niet :)

helaas was ik 10 jaar later wel zo dom om heroine te gaan gebruiken en moest ik dus na een tijdje alsnog afkicken van de heroine, majah toen was dat kankerverhaal allang verleden tijd bij mij :wink: ik wist zelfs nix meer van mn morfine avonturen toen ik van de heroine afkickte :) )

geen idee of het me geholpen zou hebben :) boeit me eigenlijk ook totaal niet meer :)

dingen gebeuren nu eenmaal en je hebt er maar mee om te gaan ... of je nou een ernstige ziekte krijgt en je daarom heel zielig voelt, of omdat je kanariepietje doodging, shit happens ... hoe je met die shit omgaan is hoe je bent als mens ... en daar kan heroine of morfine of wat dan ook eigenlijk maar heel weinig aan veranderen ... :)

speeseend

Wijs gebruiker
Sorry Yolanda,

Ik heb blijkbaar dit topic niet meer gelezen. Mijn excuses, ik zou het waarschijnlijk ook als ongeïnteresseerd interpreteren.

Het is knap klote dat je zulke zware medicijnen voor de rest van je leven moet blijven ophogen omdat je op geen andere manier van die pijn verlost kan worden zonder grote risico´s.

Zodra je het voor pijnstillende zaken nodig hebt, is het extra vervelend, lijkt mij.

Yolanda zei:
...vreselijk dat gedoe altijd vaak denk ik als ik nou bij iemand oc kan halen dan heb ik reserve als het van de dokter op is.. maar dat gaat niet weet de weg niet naar dat soort mensen is maar goed ook :wink: dit wou ik even kwijt >>>>>helpen mag ook hoor :wink:

Eerlijk gezegd, dacht ik dat je op zoek was naar een adresje. Nou, verkeerd ingeschat, waarschijnlijk!

Heel veel sterkte Leeuwin,

de eend

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
lol nee .. ik denk niet dat je dat verkeerd hebt ingeschat eendje :wink: ... ik weet natuurlijk niets over yolanda's situatie, dus eigenlijk heb ik er geen bal over te zeggen, maar dit is hoe het op mij overkwam zeg maar :)

of het door haar nu bewust of onbewust is neergezet, op mij kwam het over als iemand die oa gewoon iets wilde melden over hoe erg die troep kan zijn, iets waar we allemaal wat aan hebben. Maar daarbij wilde ze ook melden ( misschien onbewust, maar zo kwam het dus blijkbaar niet alleen op mij over :) ) dat ze openstaat om te vernemen hoe ze op een andere manier aan oxy kan komen.

maar ja .. vind je het gek ... als je weet dat je elke maand op het einde van de maand ziek moet worden, omdat andere mensen halsstarrig volhouden aan iets dat overduidelijk bij jou niet opgaat. Ik zou zelf ook heel veel doen om dat te voorkomen. logisch toch .. wie niet lijkt mij :) ik moet er niet aan denken om elke maand die ellende mee te moeten maken. Ik ken het helaas maar al te goed en ik zou het niet aankunnen. Ik zou echt ver gaan om die dagen dat ik te kort zou komen door te komen. Hoe erg ik het ook niet zou willen, hoe erg ik er misschien ook over zou liegen, maar ik zou echt alles doen om die dagen maar niet ziek te hoeven zijn. Mezelf kennende zou ik dus in de eerste week van de nieuwe maand al hebben gezorgd dat ik de komende twee maanden vooruit zou kunnen ... just in case ...

Al moet ik dan ook wel toegeven dat mijn geval makkelijker was .. ik zou geen flauw idee hebben hoe ik aan oxy zou moeten komen, behalve door een arts proberen in de maling te nemen.
Maar ik zou wel in 2 uur aan methadon of in het uiterste geval zelfs bruin kunnen komen ... een mens doet veel om geen pijn te hebben tenslotte :sunglasses:

ik hoop dat jouw situatie in het algemeen zich een heel stuk verbetert Yolanda, medicijngebruik is 1 van de dingen die bijdrage aan een algeheel gevoel van malaise, al is dat dan vaak weer wel een hele sterke beïnvloeding op alles in je leven. Een goed begin is dus om dat als eerste in de hand proberen te krijgen. Misschien is het een idee om een andere arts te zoeken. Meestal is het namelijk geen idee om je in het illegale circuit te storten en op die manier aan de pillen te komen die je te kort komt. Het spreekwoord van kwaad tot erger bestaat tenslotte niet voor niets :wink: ervaring leert ook trouwens :wink:

Deze arts heeft misschien een bord voor zijn kop, maar het staat je geheel vrij om een ander te zoeken. Eentje die wel begrip heeft voor je zaak. Ikzelf zou bijvoorbeeld denken aan een verslavingsarts van het CAD, Jellinek of Bouman. Maar dat is natuurlijk wel een enorme stap om te nemen. Ik kan me voorstellen dat dat voor jouw gevoel nogal wat 'over the hill' is, maar persoonlijk zeg ikzelf liever iets kleins of beginnends met grof geschut de grond in blazen, dan later met je handen in het haar te zitten omdat je te lax was of omdat je iets onderschatte of heeeeel misschien wel iets niet in wilde zien :wink: . Maar goed, dat is gewoon jouw zaak en ik hoop dat je daarin een oplossing vindt die werkt voor jou en degenen om je heen :)

yolanda

Newbie
Ik heb duidelijk iets los gemaakt ik jullie want nu werd er wel gereageerd bedankt hier trouwens voor het enige wat ik wou is waar deze site trouwens ook voor is om ervaringen uit te wisselen Toen ik die berichten schreef had ik behoefte aan een zeg maar luisterd oor dus absoluut niet voor een adresje of zo maar in de normale zin van het word ik wou dus hulp thats it soms moet je gewoon lezen wat iemand schrijft zonder erbij te fantaseren wat ik vertelde was wat ik op dat moment voelde en nog voel niets meer niets meer verder stel ik het op prijs dat ook jullie vertellen wat er met jullie aan de hand is soms voel je je alleen staan en dan heb je hulp nodig maar ja bedankt.. groetjes onbegrepen persoon

yolanda

Newbie
Bij mijn bericht stond ook naar mijn idee duidelijk dat dat maar goed is ook dat ik dat niet weet ach verder heb ik niets meet te zeggen ik heb alles verteld wat ik kwijt wilde en een adresje voor de oc nee dat is een verkeerd beeld van mij helpen in de zin chatten schrijven En weet ik veel wat nog meer maar niet wat gesugereerd werd ach een foutje is zo gemaakt toch :) :grin: Hn ieder geval voel je ke wel eens alleen met de pijn en dan heb je wel eens wat nodig.. nee!! Niet dat hahaha :tearsofjoy:

yolanda

Newbie
Bedankt uuh eend ik zal daar eens gaan snuffelen en verder aan iedereen als je chronische pijn hebt dan ga je een soort pijnstilling fase in van paracetamol tot alles wat er tussen zit tot ook een dokter het niet meer weet Je kan oc niet je hele leven gebruiken omdat het je organen kapot maakt dus al is het leven nog zo moeilijk in prive sfeer op pijn blijf met bijde benen op de grond hoe zwaar het ook is want oc en andere verslavende middelen zijn uiteindelijk niet de moeite waard want ervanaf komen is zwaarder als de beslissing nemen er 1 te nemen maar dat is mijn mening.. helaas heb ik het nodig om de dagelijkse dingen te doen zoals mijn peuberzoon en mijn eigen ik ik wil niet plat liggen van de pijn dus is voor mij er geen keuze degene die het voor de gein willen proberen DON'T DO IT!!! groetjes en een goed leven zonder pijn, of in ieder geval minder pijn bedankt en ik hoop dat ook dit niet verkeerd opgevat of gesnapt wordt :wink: :wave: :confused:

nit

Newbie
Hallo iedereen,

Pas er mee op,mijn vriendin is maandag opgenomen om af te kicken.Ze heeft ook al andere geneesmiddelen genomen,Dit medicijn werkte dus.
Is geen lachertje!!Had ook zeer veel pijn.Ik hoop dat het haar lukt!!
't Is triestig om te zien;
Kijk er aub mee uit,kan wel helpen,maar de gevolgen.....
Wens jullie allemaal veel sterkte.

yet

Newbie
oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik. :beer:
Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent.
het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven.
kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!! :rock:

Johanna*

Hoi,

Ben al een tijdje opzoek naar dit goedje na het een tijdje in mijn handjes te hebben gehad.
Ik vind het echt super! Lastig te beschrijven, maar echt balen voor je dat je er niks van voelt. En dan, om maar niet de forumregels te overschrijden.. Maar wat heb je ervoor betaalt?
Groetjes :wink:

tramadol

yet zei:
oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik. :beer:
Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent.
het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven.
kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!! :rock:

Ben ik niet met je eens.
dit middel word heel veel misbruik van gemaakt omdat je er heel erg euforisch van kan worden.
Ik heb het zelf ook gebruikt en ja je kunt er heel suf van worden maar bij een goede dosering die bij iedereen anders is kan het een heel lekker middel zijn snuiven geeft een goed resultaat.
Ik moet er wel bij zeggen dat het eigelijk geen middel is om zo maar te gebruiken omdat het zeer verslavend kan werken en dat je heel goed moet oppassen met de dosering wand het is sterker dan morfine 5 mg oxycontin is gelijk aan 10 mg morfine dus kijk uit.

:rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:

Hoi allemaal

Oxycontin is inderdaad een heftige pijnstiller ,ik gebruik ze bijna elke dag voor pijn waar ALLE andere pijnstillers falen.
Maar nu het probleem :Ik werd ineens terug gezet op nul ja ik moest maar weer tramadol gaan gebruiken die dus niet helpen.
Toch weer terug naar arts die heeft ze nu wel voorgeschreven maar je moet er wel mee uitkijken want je raakt er snel aan gewend

En die online apotheek is gestopt helaas voor sommige

Cya

Wing :rock: :rock: :rock: :rock:

Bovenaan