Oxycodon

Highonlife

Bewuste gebruiker
Goedenavond beste forumleden,

Het afgelopen decenium heb ik behoorlijk wat ervaring opgedaan in verschillende soorten drugs. Denk hierbij aan middelen zoals alcohol, cannabis, coke, speed, MDMA, ketamine, benzo's, enkele tripmiddelen en RC's. Ik heb echter nog geen ervaring met opiaten. Nou heb ik enkele tabletjes oxycodon 5mg weten te bemachtigen. Is het de moeite waard om dit eens te proberen? Word je er lekker high van? Of kan ik dit middel beter links laten liggen? Ik heb nu enkele weken vakantie en sta er wel open voor om iets nieuws te proberen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Raver

Badass junkie
Ik vond er zelf niet zoveel aan. Vooral jeuk, misselijk en agitatie. Maar wel een lekker gevoel. Ik pakte ze wel eens van m'n vader.

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
Ik vond het zelf ook niet heel speciaal. Ik had ook 5mg tabletten en ik nam niet meer dan 1 per keer. De eerste keer dat ik het probeerde werd ik nogal misselijk, de tweede keer en de keren daarna voelde het gewoon alsof ik een hele goede dag had. Het voelde voor mij redelijk nuchter aan, alleen alles leek net iets kalmer en leuker.

Zodra het uit begon te werken zette het kalme om in een geirriteerd gevoel. De dagen erna geen down gevoel ervaren, maar wel lichte cravings (voor mij niet vergelijkbaar met de sterke upper cravings).

In hogere dosis is het waarschijnlijk interessanter, maar dit trok mij helemaal niet gezien de horror verhalen rondom dit middel.

Wij vonden het wel chill. Hadden ook tabletjes van 5mg en namen er 2 op een avond dan. Werd niet super high ofzo maar wel lekker relaxed. Geen last van jeuk of agitatie oid zoals hierboven genoemd wordt.

De Zandman

DF-koning
Om goed high te kunnen worden, tikte ik heel af en toe 50, 60 mg oxcycodontabletjes van 5 mg ( dus 10, 12 stuks) in 1 keer weg
Heerlijk was het maar de tolerantie stijgt zeer snel.
Dus iedere keer enkele weken pauze.
En ja hoor, dit ging dus uiteindelijk fout.
Ik raad iedereen af om deze drug op deze manier te gaan misbruiken!

Kordie

DF-koning
Om goed high te kunnen worden, tikte ik heel af en toe 50, 60 mg oxcycodontabletjes van 5 mg ( dus 10, 12 stuks) in 1 keer weg
Heerlijk was het maar de tolerantie stijgt zeer snel.
Dus iedere keer enkele weken pauze.
En ja hoor, dit ging dus uiteindelijk fout.
Ik raad iedereen af om deze drug op deze manier te gaan misbruiken!

Sow ... Ga je niet out bij deze hoeveelheid?

De Zandman

DF-koning
Sow ... Ga je niet out bij deze hoeveelheid?
Nee. Ik ging niet out. Ik kreeg een heerlijke rush....mijn tolerantie lag toen erg hoog..
.hoe dit kan weet ik niet. Mss doordat ik meerdere keren oxcycodon had gebruikt op voorschrift.
Ik bouwde wél een verslaving op

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nee. Ik ging niet out. Ik kreeg een heerlijke rush....mijn tolerantie lag toen erg hoog..
.hoe dit kan weet ik niet. Mss doordat ik meerdere keren oxcycodon had gebruikt op voorschrift.
Ik bouwde wél een verslaving op
Tolerantie met opiaten kan echt mega hoog worden. Vandaar dat sufentanil 25mcg genoeg is is de sterkste opiaat die in het FK staat zover ik weet. Is circa 5x sterker als fentanyl. Maar beter zorg je ervoor dat mocht je het gebruiken via arts altijd je vaste dosis aanhouden. 1x omhoog en je kan snel in de problemen komen als je nog wat voelt van oxy of ander opiaat. Ik ging pas k.o na teveel oxy zat toen op circa 160mg.

Het kan financieel gezien je zo blut maken als je je niet houd aan de dosering van de pijnpoli/neuroloog in mijn geval.

Brakka Mang

Badass junkie
Probleem met opiaten is dat als je het wel wat vindt je redelijk snel in de problemen kan komen. Blijft Russisch roulette.

Bovenaan