Overgeven bij 5meo-dmt roken

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Hoi,

Ik heb enige ervaring met n,n-dmt en word nooit misselijk, maar bij zelfs de kleinste hoeveelheden van 5meo-dmt moet ik overgeven, waardoor ik voorzichtig ben met het nemen van hogere doses. Een lege maag helpt niet, ik moet nog steeds overgeven. Iemand bekend hiermee en wat kan ik eraan doen? Gebruik het voornamelijk voor zelf-heling en niet recreatief.
Bij snuiven idem. Roken/vapen geniet mijn voorkeur.

DoeMaarDieMaar

Experimenterende gebruiker
Geen ervaring mee. Ik krijg wel altijd een verhoogde hartslag en krijg het koud. Ik zou wel altijd met sitter gebruiken, want als je een breakthrough zou krijgen, dan kan je stikken in je eigen braaksel.

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Heb het paar dagen geleden nog eens geprobeerd. Een lege maag danwel paar uur van te voren (denk een uur of 6-8 ) niets meer eten helpt enorm. Krijg hooguit even kokhals neigingen. Nam deze keer ook een behoorlijke dosis. Drie teugen (vaporgenie Sherlock glass) waarvan de laatste een tel of 20 ingehouden heb.
Wit licht en alles werd één. Duurde vrij kort en daarna moest ik heel hard huilen om wat stommiteiten die ik begaan heb in m’n leven.

Of misschien was het juist de hoge dosis die me behoedde voor overgeven. Ik gaf me volledig over aan de ervaring.

ik trip altijd alleen. Voel me niet op m’n gemak met anderen. Ken sowieso maar weinig psychonauten en de enige die ik ken doet het voor z’n plezier en niet om entheogene/spirituele redenen zoals ik. Schurft hekel aan zoiets.

Laatst bewerkt:
Bovenaan