fokker zei:Ik drink water bij de X...
Heb t vroeger wel met bier weggespoeld maar ja, ik vind t prima zo met water, en geloof mij, ik space even hard en misschien nog wel harder als dat ik t ooit met alcohol en X samen deed...
REDBULL?! Man jij moet me toch een partijtje strak staan dan!![]()
Marcel zei:Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging.
Ik vind de combi xtc en muziek als lekker genoeg!![]()
Ik persoonlijk vind het niet prettig omdat het elkaar tegenwerkt en ik ben er toen heel ziek van geworden die avond.Jeller zei:ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar?
Jeller zei:ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar?
mja maar zoalng je er niet mee overdijft geeft het niet zo veel hoor, ik drink er ook nog voldoende water en frisdrank tussen dusjaMarcel zei:Jeller zei:ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar?
Zoals gezegd werkt het elkaar tegen, dus het is extra belastend voor je lichaam. Dit geldt voor je hart en bloedvaten maar ook voor bijvoorbeeld je lever die het extra te verduren krijgt.
caatje zei:Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja
Marcel zei:BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
Mac... zei:Marcel zei:BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.
Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt
Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.
Mac... zei:Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.
ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het zóóó waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.