overdosis XTC

LP

Newbie
ik was dit weekend op een fuif en een vriend vn een vriend van me had voor zyn eerste keer een bol gepakt..
hij eeft het dan ook nog gemengd met bier
resultaat: afgevoerd naar het ziekenhuis met schuim in z'n mond

Mac...

Badass junkie
En dus?
Sterkte met je vriend, maar eht si me niet helemaal duidelijk wat je nou van ons verwacht. Ik denk dat je alleen de risico's wilt duidleijk maken en vind het ook een goede gedachtengang, maar vind je wat onduidelijk in je topic.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Vrienden van mij zuipen ook gewoon lekker door na een snoepie,maar zelf doe ik het liever niet.
1e x zou ik zowieso geen hele nemen.
Enne alcohol al helemaal niet combineren!

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik drink er ook altijd gewoon net zo hard verder mee word je extra vaag, en extra gaar de volgende dag. Maarja eerste keer zou ik altijd met halfje beginnen, zeker als je niet weet hoe sterk de pillen zijn die je hebt. Er zijn ook pillen van boven de 200 mg en datis wel te veel voor de eerste keer, zelfs als je het vaker doet kan je dan beter een halfje pakken. Je kan altijd bij pakken maar als het eenmaal naar binnen is kan je niet meer terug!

fokker

Belezen gebruiker
Ik drink water bij de X...

Heb t vroeger wel met bier weggespoeld maar ja, ik vind t prima zo met water, en geloof mij, ik space even hard en misschien nog wel harder als dat ik t ooit met alcohol en X samen deed...

REDBULL?! Man jij moet me toch een partijtje strak staan dan! :mrgreen:

ts

Bewuste gebruiker
fokker zei:
Ik drink water bij de X...

Heb t vroeger wel met bier weggespoeld maar ja, ik vind t prima zo met water, en geloof mij, ik space even hard en misschien nog wel harder als dat ik t ooit met alcohol en X samen deed...

REDBULL?! Man jij moet me toch een partijtje strak staan dan! :mrgreen:

Bier ja, dan weet je de volgende dag in ieder geval zeker helemaal niks meer van de avond ervoor...pfff, als ik er aan terugdenk, heb me echt een paar keer als een beest gedragen :flushed:

Marcel

Belezen gebruiker
Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging.

Ik vind de combi xtc en muziek al lekker genoeg! :)

ts

Bewuste gebruiker
Marcel zei:
Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging.

Ik vind de combi xtc en muziek als lekker genoeg! :)

Als er maar een beetje tempo in die muziek zit wel ja!

selly

Experimenterende gebruiker
alcohol en drugs(xtc) lijkt me geen ideale combo
ten 2de droog je door alcohol nog sneller uit :cry:
ik heb iemand gezien met een o.d
tenminste het bloed stroomde uit zijn mond vandaan, was geen prettig gezicht moet ik zeggen
ik zette me zonnebril :sunglasses: af en voelde me gewoon misselijk worden toen ik het zag :(

Jeller

Badass junkie
ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar?
Ik persoonlijk vind het niet prettig omdat het elkaar tegenwerkt en ik ben er toen heel ziek van geworden die avond. :(

Marcel

Belezen gebruiker
Jeller zei:

Zoals gezegd werkt het elkaar tegen, dus het is extra belastend voor je lichaam. Dit geldt voor je hart en bloedvaten maar ook voor bijvoorbeeld je lever die het extra te verduren krijgt.

Krs

Bewuste gebruiker
als ik :xtc: op heb drink ik alleen maar water. en voor de rest helemaal los natuurlijk :grin:

Audio Scum

Belezen gebruiker
Drink meestal thee en bij voor keur veel, gaat zo`n 2l op op zo`n avond.

Vroeger dronk ik er ook bier bij en het had wel wat maar was nou niet jut van het, vind het nu niet meer lekker smaken bij de E dus vandaar lekker "thee" .

ipomike82

Experimenterende gebruiker
mensen zeggen dat je door de alcohol de pil veel beter merkt maar dat is helemaal niet zo je voelt namelijk de alcohol beter.

daarom doe ik de een of de ander en niet tegelijk

Jeller

Badass junkie
Marcel zei:
Jeller zei:

Zoals gezegd werkt het elkaar tegen, dus het is extra belastend voor je lichaam. Dit geldt voor je hart en bloedvaten maar ook voor bijvoorbeeld je lever die het extra te verduren krijgt.
mja maar zoalng je er niet mee overdijft geeft het niet zo veel hoor, ik drink er ook nog voldoende water en frisdrank tussen dusja

Obsessed

Belezen gebruiker
Elke x als ik pak zijn het er 3 ofzo , en daarbij drink ik alleen maar red b ull tegen de sterren op, daar word je pas wakker van :grin:

caatje

Badass junkie
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja

Marcel

Belezen gebruiker
caatje zei:
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja

Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken.

BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.

michielxboxer

Belezen gebruiker
alcohol is kkslecht man...., iedereen krijgt altijd probs. met alcohol, veel meer dan met harddrugs. Ja en als je die gevaren gaat mengen met xtc dan ben je helemaal gestoord naar mijn mening.

Mac...

Badass junkie
Marcel zei:
BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt.

Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt :confused:

Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.

Mac...

Badass junkie
Dat mag ik toch hopen van niet, anders zet je heel wat mensen op het verkeerde been met je avatar en je pic (elders op het forum)

Marcel

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Marcel zei:

Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt :confused:

Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben.

Nee hoor, heeft te maken met het volgende: MDMA stimuleert de afgifte van een bepaald hormoon (vasopressine of antidiurethisch hormoon). Dit hormoon oefent een remmende werking uit op je nieren.

Dit hormoon doet dit overigens normaal gesproken ook, alleen met mdma is het vaak wel extreem. Dat maakt het ook gevaarlijk als je teveel drinkt.

Mac...

Badass junkie
Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.

ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het zóóó waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.

Marcel

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Maar hoe kan het dan dat ik echt wel moet pissen en als het eenmaal begint te stromen dan loop ik ook wel leeg.

ps. Als je al een half uur bezig bent met pissen en het wil maar niet, dan is het zóóó waanzinnig lekker als je dan ineens wel kan pissen.

De remmende werking neemt ook af...zeker tegen het einde moet ik heel erg en idd na veeeel te lange tijd lukt het dan ook. En dan is het hek van de dam en moet ik soms wel om de 5 minuten. En elke keer denk ik dan dat er ECHT niets meer uit kan komen. Maar daaraan zie je dan dat de nieren toch aan het werk zijn gegaan.

dallandra

Wijs gebruiker
nou pillen of niet,ik heb altijd zeikeritis!
alleen gaat t dan wat minder makkelijker,je doet er wat langer over,maar ik moet dan soms nog om t kwartier pissen :flushed:

Mac...

Badass junkie
I know, des te leuker voor mij om zo nu en dan ff te checken of ik nog iets begrijp van de vrouwelijke anatomie. Anders moet ik op zoek naar iemand die het me weer ff bijbrengt. :tongueout:

Jeller

Badass junkie
van dat pissen heb ik nooit last.. ik moet juist veel pissen en soms heeft het zo'n branderig gevoel dan haha.. mss daarom zou je toch wat alcohol moeten drinken op xtc, om toch te kunne pissen..

alcohol is dus helemaal niet slecht op xtc :beer:
(grapje)

Bovenaan