overdosis XTC

caatje

Badass junkie
dallandra zei:
nou pillen of niet,ik heb altijd zeikeritis!
alleen gaat t dan wat minder makkelijker,je doet er wat langer over,maar ik moet dan soms nog om t kwartier pissen :flushed:
dat heb ik dus alleen met pillen op. zelfs als ik daarna wil gaan slapen moet ik er zeker nog 3x uit om naar de wc te zweven. :angry:

caatje

Badass junkie
Marcel zei:
caatje zei:
Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja

Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken.

.
kzal t proberen je advies op te volgen!

Bollie

Bewuste gebruiker
selly zei:
alcohol en drugs(xtc) lijkt me geen ideale combo
ten 2de droog je door alcohol nog sneller uit :cry:
ik heb iemand gezien met een o.d
tenminste het bloed stroomde uit zijn mond vandaan, was geen prettig gezicht moet ik zeggen
ik zette me zonnebril :sunglasses: af en voelde me gewoon misselijk worden toen ik het zag :(

alcohol is drugs :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Hmm mijn eerste keer was een mitsubishi en ik dronk er een paar biertjes bij, maar op een gegeven moment werd het bier smerig, dus ik maak een ander blikje bier open en dat was ook ranzig. toen ging ik over op aa drink, dat is altijd lekker.

Laatste tijd heb ik afkeer op alcohol, komt door mdma denk ik daardoor ben ik veel gaan nadenken.

cunt

Wijs gebruiker
BobG zei:
Hmm mijn eerste keer was een mitsubishi en ik dronk er een paar biertjes bij, maar op een gegeven moment werd het bier smerig, dus ik maak een ander blikje bier open en dat was ook ranzig. toen ging ik over op aa drink, dat is altijd lekker.

Laatste tijd heb ik afkeer op alcohol, komt door mdma denk ik daardoor ben ik veel gaan nadenken.
toen ik net begon met x dronk ik ook bijna geen alcohol meer, vond het niet leuk en had er ook een behoorlijke afkeer op. maar nu ik het een tijdje doe drink ik gewoon weer. maar het is echt niet meer wat het vroeger altijd was, vond het toen altijd heel leuk en hoorde dr bij, maar nu kijk ik er toch heel anders naar.

spacekonijn

Badass junkie
idd , eerst was dronken worden gewoon normaal.

nu ik meer ervaring heb met geestveranderende middelen besef ik veel beter wat alcohol precies met me doet, ook is wiet weer in mijn waarde gestegen. eerst was het gewoon stoned maar nu ik weet tot wat voor dingen je brein allemaal instaat is , word wiet ineens ook weer stukken interessanter

cunt

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
idd , eerst was dronken worden gewoon normaal.

nu ik meer ervaring heb met geestveranderende middelen besef ik veel beter wat alcohol precies met me doet, ook is wiet weer in mijn waarde gestegen. eerst was het gewoon stoned maar nu ik weet tot wat voor dingen je brein allemaal instaat is , word wiet ineens ook weer stukken interessanter
ben ik het helemaal mee eens :)
sinds ik meer verschillende soorten drugs heb gebruikt kan ik ook mijn toestand in dronken zijn veel beter sturen, kan eigenlijk zelf bepalen of ik moe ben of actief, word ook minder snel dronken heb ik het idee, maar weet niet zeker of dat wel zo is.

maxtc

Experimenterende gebruiker
ik heb soms ook wel dat ik heel vaak moet pissen vooral als hij net begint in te slaan bijvoorbeeld
en de andere keer moe je weer helemaal niet pissen

J0rrit

Badass junkie
kan t dat als je pil al uitgewerkt is dat je daarna nog een paar uur niet kan slapen omdat je niet moe bent?

caatje

Badass junkie
DarkScope zei:
kan t dat als je pil al uitgewerkt is dat je daarna nog een paar uur niet kan slapen omdat je niet moe bent?
Yep hij is dus nog niet uitgewerkt. De rush is voorbij maar t zit nog altijd in je lichaam te werken.

cunt

Wijs gebruiker
caatje zei:
DarkScope zei:
Yep hij is dus nog niet uitgewerkt. De rush is voorbij maar t zit nog altijd in je lichaam te werken.
ja klopt, dan heb je het effect van strak staan zoals bij pep alleen nog maar over.

Bal0n

Badass junkie
Nee, MDMA is een onzuivere serotonine agonist. Behalve de afgifte van serotonine heeft MDMA ook een vergelijkbare werking op dopamine. Dopamine voorraden worden alleen sneller bij gevuld dan de serotonine voorraden, met als gevolg dat MDMA wel het effect blijft hebben op het dopaminerge systeem.

Wat dus resulteert in dat speedy gevoel :).

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Nee, MDMA is een onzuivere serotonine agonist. Behalve de afgifte van serotonine heeft MDMA ook een vergelijkbare werking op dopamine. Dopamine voorraden worden alleen sneller bij gevuld dan de serotonine voorraden, met als gevolg dat MDMA wel het effect blijft hebben op het dopaminerge systeem.

ik zou het niet beter uit kunnen leggen :wave:

pasquali

Bewuste gebruiker
Everythingwith moderaTION....!
dUS JE KAN WEL SLIKKEN ETC EN VAST OOK WEL DRINKEN MAAR HOU T DUS WEL IN DE HAND...

x_VorteX_x

Experimenterende gebruiker
Re:

Bal0n zei:

Maar MDMA geeft geen dopamine af het geeft serotonine en adrenaline af,
daarom is MDMA eigenlijk ook niet verslavend omdat het je beloningscentrum niet stimuleerd. Dat speedy effect komt door de adrenaline.

jimi

Belezen gebruiker
Re:

Marcel zei:
Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging.

Ik vind de combi xtc en muziek al lekker genoeg! :)

Inderdaad, alcohol & x is echt zo een zonde van je pil.
Vooral als je al een beetje lam bent en dan weet je ook echt niet meer wat je doet.

Sos en alcohol vind ik wel lekker jamjam

Mayan

Bewuste gebruiker
Ja, xtc komt van een onbekenden brouwer he
God weet hoe onvoorzichtig de eerste hand is he.
Dermee, ik moet van chemie niets (meer) weten.
Ik hou het wel bij wat moeder natuur mij geeft, en zo hoort het.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Mayan zei:
Ja, xtc komt van een onbekenden brouwer he
God weet hoe onvoorzichtig de eerste hand is he.
Dermee, ik moet van chemie niets (meer) weten.
Ik hou het wel bij wat moeder natuur mij geeft, en zo hoort het.

Veel plezier dan met datura stramonium (doornappel) en atropa belladonna (wolfskers). :)

Bovenaan