Ik heb zo'n 5x XTC gebruikt, en ik HOU van hallucinaties
1x op een feest had ik het lichtelijk, heel af en toe zag ik kleine dingen anders. Maar afgelopen vrijdag was het een heel ander verhaal..
Ik had de hele avond/nacht denk ik 3,5 witte hartjes genomen en zat samen met een vriend ZWAAR te hallucineren. Alles wat ik wou hallucineerde ook gewoon. Ik zag mn vriend elke keer voor iemand anders aan, ik kon elk voorwerp laten "uitbloeien" door mn gedachtes. Echt, na die ene x met lichte hallucinaties, vind ik dit nog 't chillste effect van XTC. ALLES kon ik gewoon veranderen.
Die vriend kon er wat slechter tegen en bij hem vond ik het eng worden.. Want hij was het besef van realiteit bijna kwijt. Soms zei die gewoon: eey nikki en larissa, hoelaat gaan jullie naar huis? En toen zat die serieus naar een lege plek op de bank te staren.. ik roepen: EEY.. DONALD.. EEY DONALD!! En toen schrok die in 1x zo: WOOOW

wooow dat was ziek ik space hem hard..
Of heel vaak wanneer de deur ff openging en de hond (van die vriend van dat huis) binnenkwam, schrok die ook helemaal en hij vroeg soms angstig: eey wie zijn daar nog meer?? En zat gaar naar de deuropening te staren..
Pff echt HARD gespaced die avond, ik vind hallucinaties op XTC het chillste wat er is (aan XTC dan), alleen vond ik dat die vriend iets te ver was en was nogal bang dat ie 't realiteitsbesef kwijt zou raken..
Maar als je gewoon besef hebt dat je hallucineerd, en je gaat aardig hard, is het geweldig om je hersenen gewoon je gang te laten gaan en alles te laten hallucineren