Over het hallucineren

TrippyShit

Badass junkie
Waarom staat er op drugsinfo sites en lees ik ook vaak hier dat
je van mdma niet hallucineert? Dat is toch helemaal niet zo raar?
Ik hallucineer best vaak op mdma. Ook wel is heel heel hard.
Toch lees ik vaker dat het niet hallucinerend werkt.

Santatrip

Belezen gebruiker
Heb het oook gehad met mdma, maar dan gewoon te veel gepakt....hallucineren op mdma vind ik zelfs verwarrender dan lsd :rolleyes:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Santatrip zei:
Heb het oook gehad met mdma, maar dan gewoon te veel gepakt....hallucineren op mdma vind ik zelfs verwarrender dan lsd :rolleyes:

'K vind mdma hallucinaties altijd zo realistich.. dat is soms vervelend...

Pepnoize

Belezen gebruiker
kheb het vrijdag nog gehad van 3 mercedes'jes (medium level mdma pillen, 90mg ofzo?)

ik keek naar een vriend zijn klein broertje
en ik zag allerlei patronen kruipen over zijn gezicht, lijntjes die verbonden enz
en ik zag de bekende leesbril bij een andere vriend

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik hallucineer vrijwel altijd op MDMA, ook al neem ik een lage dosis. Bij een lage dosering wel minder natuurlijk maar er is altijd wel iets te zien...

Als je thuis gebruikt en een muur hebt met een soort structuur erin, ga je daar dan eens op concentreren! Werkt altijd bij mij :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb ook wel goed gehallucineerd op mdma: brillen, pleisters op gezichten, zogenaamde klapstoeltjes of tafeltjes waar ik dan op wil gaan zitten, heb zelfs een keer in een heel oerwoud gezeten met paradijsvogels (dat was zoooo vet!!).

neti

Badass junkie
echt ngo nooit meegemaakt

Wacky

Badass junkie
tuurlijk, bij mdma ga je hallucineren als je heel veel gebruikt, maar das weer niet gezond. Van speed ga je ook halucineren hoor, als je maar lang genoeg wakker blijft. Allerhande methoden kun je verzinnen om te hallucineren, maar gewoon psychedelica zijn toch de gezondste manier.

teebo

Bewuste gebruiker
hallucineren op mdma:

voordelen:
prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich

nadelen:
je bent te vaag om er echt van te genieten
als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn
het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah
je vergeet je avond
je bent vaag vaag vaag vaag

denken er nog mensen hier zo over?

Pepnoize

Belezen gebruiker
teebo zei:
hallucineren op mdma:

voordelen:

nadelen:
als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn
je vergeet je avond

vooral die daar. als je naar een vette party gaat en je neemt lekker veel mdma kristallen/xtc, dan heb je een super vette nacht... maar je weet heel veel niet meer. ik weet bvb héél veel niet meer van Qlimax (BE) maar ik weet wel dat het héél goed was..

De7ir1um

Experimenterende gebruiker
Pepnoize zei:
teebo zei:
hallucineren op mdma:

voordelen:

nadelen:
je vergeet je avond

vooral die daar. als je naar een vette party gaat en je neemt lekker veel mdma kristallen/xtc, dan heb je een super vette nacht... maar je weet heel veel niet meer. ik weet bvb héél veel niet meer van Qlimax (BE) maar ik weet wel dat het héél goed was..
hey daar was ik ook :tongueout: zalig feesje man . ook onder pep maar herinner me alles nog :grin:

-spaceman-

Badass junkie
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!

I've been the one to party until the end
Looking for the after party to begin
I'm going down to La La Land
I hope to see yaz soon in La La Land

Ellesdee

Badass junkie
Er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.

MDA (3,4-methyleendioxyamfetamine) is een chemische stof met een hallucinogene werking die sterk lijkt op het verwante MDMA (3,4-methyleendioxymethylamfetamine); de werkzame stof in ecstasy. Het werd in 1910 voor het eerst gesynthetiseerd door G. Mannish and W. Jacobson.

kusjes
:rolleyes:

Wacky

Badass junkie
Jullie geven allemaal echt geen flikker om je hersenen geloof ik. WTF is er mis met LSD om te hallucineren ?

jcutter

Badass junkie
Wie weet is LSD nog veel gevaarlijker dan nu bekend is? Maar zelf vind ik xtc/mdma rotzooi en zet ik mijn zinnen liever op psychedelica.

kunlan

Belezen gebruiker
jcutter123 zei:
Wie weet is LSD nog veel gevaarlijker dan nu bekend is? Maar zelf vind ik xtc/mdma rotzooi en zet ik mijn zinnen liever op psychedelica.
Zou me sterk verbazen aangezien LSD al véél langer bestaat dan E

Overigens is XTC pakken tot je dingen gaat zien idd niet sterk aan te raden :hearteyes:

dfssdfde

Badass junkie
kunlan zei:
jcutter123 zei:
Zou me sterk verbazen aangezien LSD al véél langer bestaat dan E

Overigens is XTC pakken tot je dingen gaat zien idd niet sterk aan te raden :hearteyes:

wikipedia zei:
The patent for MDMA—referred to as methylsafrylamin—which is not under dispute, was originally filed on December 24, 1912

LSD was first synthesized on November 16, 1938

...

Izx

Ik heb toen ik 4 pilletjes op had realistischer gehallicuneerd dan op 2c-b of LSD...wel minder.

Ik zag bijv een totale interface van Diablo2 voor me ogen.. en een kleine boom zag ik aan voor een maat :mrgreen:
Ikheb zelfs nog tegen die boom aan zitten tikken/slaan met het idee dat ik me maat op de schouders tikte... hij keek maar niet om :wave:

Lauu

Badass junkie
na 2 extreem goeie pillen was ik zwaar aant hallucineren op een station nadat het feest afgelopen was...was wel lekker...maar ook vaag

Santa Maria

Ik heb alleen dat ik kleuren raar ga zien en een heel 'geconcentreerd' beeld krijg ofzo, alsof je een foto op de computer veel scherper hebt gemaakt, of dat je alles een beetje groenig ofzo gaat zien... :sunglasses:

ballie15

Belezen gebruiker
Hallucineren op X vind ik erg cool!
Ik moet dan constant lachen om mezelf als ik erachter kom dat ik loop
te hallucineren, daar kan ik dan echt van genieten.

Vannacht zie ik mainstage ineens voor de ene helft met zijn allen in rijen in kerkbanken zitten, net echt.
Ik wilde ook wel even zitten en liep erheen.
Was t weg.
WHAHAHAHA! Keihard lachen, heerlijk is dat.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik heb 1 keer gehad dat ik hallucinaties had, erg realistisch, maar zodra je je ervan bewust was dat het niet echt was verdween het ook.

chrzz

Belezen gebruiker
Ik heb ook bijna altijd hallucinaties van XTC, ik reageer ook veel feller op XTC dan de meeste van mn vrienden. Als we er allemaal evenveel en dezelfde steken, ben ik bijna altijd degene die het hardste gaat :P

Ik heb erg vaak zonnebrillen en leesbrillen zien, ook eens ooit mijn glas op een denkbeeldige tafel midden in een discotheek gezet, waardoor die dus kapot viel. En als we vroeger met de auto ergens in het bos stonden allemaal hekken tussen de bomen zien. En iets waar mijn vrienden nu nog om lachen maar wat ik zelf niet herinner: nieuwjaar 2006-2007, we zitten in de auto, keihard hardcore op, ik weigerde nog te snuiven omdat het bloed er echt uitspoot telkens ik een lijn pakte en we hadden geen vloeitjes ofzo, dus ik bleef maar pillen pakken om wakker te blijven. Toen wisselt M. de cd en de radio springt op, en toen zag ik naar het schijnt met gesloten ogen dansende negers in zwart wit geruite pakken met wandelstokken. Die avond was ik om 3 uur 's nachts al thuis.. Kon pas de avond daarop terug pissen. Was wel kut.

Annæ

Belezen gebruiker
ik denk dat er zoiets als twee situaties zijn
de eerste is dat je gewoon hallucineert en je er zelf bewust van kan zijn dat je dat doet, en dat het de werking is van de xtc
en je kan hallucineren , dat je denkt dat het zo hoort en je gewoon niet anders weet. dat het gewoon is voor jou.
en dat laatste is echt chill deluxe

982

Bewuste gebruiker
Tot nu toe vind ik XTC altijd nog de leukste drugs, vooral in hoge doseringen. En het hallicuneren is ook het mooiste op de MDMA/MDA.

Alleen de laatste keren werkt het bijna niet meer.. :cry:

Lauu

Badass junkie
982 zei:
Tot nu toe vind ik XTC altijd nog de leukste drugs, vooral in hoge doseringen. En het hallicuneren is ook het mooiste op de MDMA/MDA.

Alleen de laatste keren werkt het bijna niet meer.. :cry:

misschien wat minderen dan?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik heb zo'n 5x XTC gebruikt, en ik HOU van hallucinaties :hearteyes:

1x op een feest had ik het lichtelijk, heel af en toe zag ik kleine dingen anders. Maar afgelopen vrijdag was het een heel ander verhaal.. :grin:

Ik had de hele avond/nacht denk ik 3,5 witte hartjes genomen en zat samen met een vriend ZWAAR te hallucineren. Alles wat ik wou hallucineerde ook gewoon. Ik zag mn vriend elke keer voor iemand anders aan, ik kon elk voorwerp laten "uitbloeien" door mn gedachtes. Echt, na die ene x met lichte hallucinaties, vind ik dit nog 't chillste effect van XTC. ALLES kon ik gewoon veranderen.

Die vriend kon er wat slechter tegen en bij hem vond ik het eng worden.. Want hij was het besef van realiteit bijna kwijt. Soms zei die gewoon: eey nikki en larissa, hoelaat gaan jullie naar huis? En toen zat die serieus naar een lege plek op de bank te staren.. ik roepen: EEY.. DONALD.. EEY DONALD!! En toen schrok die in 1x zo: WOOOW :openmouth: :openmouth: wooow dat was ziek ik space hem hard..

Of heel vaak wanneer de deur ff openging en de hond (van die vriend van dat huis) binnenkwam, schrok die ook helemaal en hij vroeg soms angstig: eey wie zijn daar nog meer?? En zat gaar naar de deuropening te staren..

Pff echt HARD gespaced die avond, ik vind hallucinaties op XTC het chillste wat er is (aan XTC dan), alleen vond ik dat die vriend iets te ver was en was nogal bang dat ie 't realiteitsbesef kwijt zou raken..

Maar als je gewoon besef hebt dat je hallucineerd, en je gaat aardig hard, is het geweldig om je hersenen gewoon je gang te laten gaan en alles te laten hallucineren :hearteyes:

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik snap je volledig, als ik dit zo lees, heb ik echt ZEER VEEL ZIN om een pil te slikken.. maar nee, dit is tegen men principes.. geen xtc tijdens de week..

of eentje?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
riflexz zei:
Ik snap je volledig, als ik dit zo lees, heb ik echt ZEER VEEL ZIN om een pil te slikken.. maar nee, dit is tegen men principes.. geen xtc tijdens de week..

of eentje?

Ik zou 't niet doen.. puur voor de brakheid volgende dag, heb je doordeweeks met school/werk geen zin in toch? Of niks te doen morgen?

En ik denk niet dat het bij eentje zou blijven.. :rolleyes:

riflexz

Bewuste gebruiker
033Amnesia zei:
riflexz zei:

of eentje?

Ik zou 't niet doen.. puur voor de brakheid volgende dag, heb je doordeweeks met school/werk geen zin in toch? Of niks te doen morgen?

En ik denk niet dat het bij eentje zou blijven.. :rolleyes:

Wel, we zijn nu maandag he. Zaterdagavond ben ik uitgeweest, heel de nacht PRACHTIGE party gehad, tot 10u 's ochtends, dan heel de dag wakker gebleven, wat :stoned: , enzo. Ben dan om 24u in bed gekropen, 10uurkes geslapen, en ben nu op me werk, redelijk helder, uitgerust & actief.

Wat ik altijd doe voor & na gebruik, is 2 multivitamen pakken, en na gebruik 1 wheyshake drinken (gebruiken we in fitness, voor proteinen, allerlei stoffen.) Als je dit pakt, en je mag nu zoveel geslikt, gesnoven hebben, de volgende dag ben je echt VEEL beter, dan moest je dit niet doen.

Maarja, ookal voel ik er me morgen niet rot door, we zijn maandag. er is niks te doen van feestjes, en het is denk ik niet echt verantwoord

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Inderdaad.. 1xtje doordeweeks word later nog een keer, en ga zo maar door..

Maar waar haal je zo'n shake dan? En die vitaminepillen?

Pff na vrijdagavond voelde ik me zo verneukt zaterdag..ik moest werken en mn serotine was zo zwaar verneukt, ik kon wel janken.. Ben ook eerder naar huis gegaan en voelde me zwaar kut, zeker niet een aanrader om de volgende dag te moeten werken..

Bovenaan