Psykaholik zei:heb er geen idee van
weet zelfs nog niet eens wat ik ga doen met nieuwjaar
caatje zei:Ik heb besloten dat ik ook maar een pilletje ga nemen. 30 december komen we terug van vakantie dus als ik een beetje wakker wil blijven .....
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checkenJeller zei:wss lsd en alcohol op de goa
Qocaïne zei:1x schijt hebben aan de regel, worden meerdere keren![]()
MetaalKonijn zei:Dat wellicht wel, maar een enkele keer schijt hebben aan die 3maandenregel kan ook geen kwaad![]()

kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaanslunse zei:nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checkenJeller zei:wss lsd en alcohol op de goa
hell yeahJeller zei:kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaanslunse zei:nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen
tzal een andere goa in gent worden

ochgot, waarom da? kben daar twee jaar geleden naartoe geweest in die fabriek in drongen en kvond het echt super.. rise n shine was toch ad cataro hé? waar is er dan nog ergens een andere?Jeller zei:kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaanslunse zei:nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik
tzal een andere goa in gent worden
och het komt wel allemaal in orde :P :P :PJeller zei:ja in die fabriek was het idd wel de maxwas mijn eerste goafeestje
en in de cataro is het nu kozzmozz