Ouwejaar

teebo

Bewuste gebruiker
Oudejaar of nieuwjaar, hoe noemen jullie het...
nuja de vraag is: wie doet er allemaal xtc (of andere drug) op 31december??
ik doe mdma

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik heb een vette technoparty met genoeg XTC pillen in m'n hoofd maar het kan best nog helemaal anders uitdraaien...

TeQ

Bewuste gebruiker
Zit te denken aan wat p's en een beetje sos.... maar hangt er ook vanaf wat ik nou precies ga doen. Misschien laat ik de sos wel voor wat het is

XpRnz

Experimenterende gebruiker
Denk dat ik begin met wat p's om em vervolgens door te trekken met wat pep, en natuurlijk een goeie fles cham-to-the-pagne!

Moon

Bewuste gebruiker
Ik vier het met een groep vrienden en iedereen heeft altijd vanalles bij zich dus geen idee wat het gaat worden dit jaar. Dat het een lekker feestje wordt is zeker in ieder geval, en t feestje zal ws wel een dag of 2 doorgaan!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
zowiezo

xtc (pillen) en mdma kristal :mrgreen:

miss nog wat sos of wiet en peuke, en natuurlijk gaan er ook wel een paar biertjes in :)

heb er zin in :hearteyes:

wausie91

Bewuste gebruiker
ik ga vuurwerk afsteken en ik ga dus voor me eigen veiligheid
EN NATUURLIJK DAT VAN ANDERE VOLWASSENEN EN KLEINE KINDEREN
maar niet te veel gebruiken tot me vuurwerk op is blowen wel en later op de aaf misshien flink zuipen een tikkie coke zal dr wel in gaan (blijf je lekker scherp van vergeleken met MDMA :P:P

Mindless1985

Badass junkie
Ik ga gok ik LSD en wat mdma en wat ketamine gebruiken, maar dat alleen als ik naar het oud en nieuw goa feestje in groningen ga. Mocht ik naar awakenings gaan dan neem ik alleen mdma en dan wat pep. Mocht ik hier in Zwolle bij het oud en nieuw techno feestje blijven ga ik aan de pep en alcohol omdat ik dan nog enigzins normaal wil overkomen, ivm mensen die ik ken hier :P Niet dat ik niet onder invloed mag zijn, maar meer dat ik nog normale gesprekken wil kunnen voeren.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
pep + wiet :sunglasses: evt nog een japke erbij alsek nog ni genoeg flash

nieuwjaar moet echt een goei feesje worden, ni da 'nieuwjaar' mij iet uitmaakt, maar een goei feesje is al lang geleden, en pep nog langer

wat mij toch telkens opvalt is dat vele verschillende soorten drugs met elkaar gaan combineren...Ik wel geen schoolmeestertje spelen, maar dat lijkt mij toch niet echt slim. Bovendien gebruik je toch net dat omdat je die effecten wenst te bekomen, wat is dan het nut van een combo van xtc, weet en alcohol :confused:

Deep Blue

Bewuste gebruiker
misschien als je een combinatie van de effecten wilt

wiet verterkt het effect van de andere drug

en alcohol is gewoon lekker

minn

Badass junkie
Denk gewoon normaal met vrienden lekker de stad in en zoals vanouds heerlijk bezopen raken.
Heel misschien aan de pep

caatje

Badass junkie
Ik heb besloten dat ik ook maar een pilletje ga nemen. 30 december komen we terug van vakantie dus als ik een beetje wakker wil blijven .....

Weednator

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Ik heb besloten dat ik ook maar een pilletje ga nemen. 30 december komen we terug van vakantie dus als ik een beetje wakker wil blijven .....

Toch maar een uitvlugt zoeken om naar de pilletjes te grijpen :grin:

slunse

Bewuste gebruiker
nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik :grin:
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen :tongueout:

Jeller zei:
wss lsd en alcohol op de goa
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checken

Qocaïne

Badass junkie
Ik gewoon helemaal niets :'(

Het is mijn tijd nog niet!! :openmouth: wordt soms wel gek van die drie maanden regel hoor :smilingimp:

Jeller

Badass junkie
slunse zei:
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen :tongueout:

Jeller zei:
kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaan

tzal een andere goa in gent worden

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
slunse zei:

Jeller zei:

hell yeah :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
harde rammende dark psy on lsd, keta, en wie weet nog wel een beetje mdma :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
och jah en hoe kan ik het vergeten mijn goede vriend dexedrientje :wave:

slunse

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
slunse zei:

Jeller zei:

ochgot, waarom da? kben daar twee jaar geleden naartoe geweest in die fabriek in drongen en kvond het echt super.. rise n shine was toch ad cataro hé? waar is er dan nog ergens een andere?

Jeller

Badass junkie
ja in die fabriek was het idd wel de max :grin: was mijn eerste goafeestje :)
en in de cataro is het nu kozzmozz

qinn

Bewuste gebruiker
Ike doe net oudopnieuw ook Xtc :hearteyes:
En mijn vriendin doet dan ook voor het eerst mee :hearteyes:

en dan hebbe we nog een man of 20 meer die Xtc mee doen...

dus het komt helemaal goed :stoned:

MJP

Experimenterende gebruiker
Helemaal niks met oud/nieuw !! Lekker op tijd naar bed en de volgende dag lekker los met XTC in de Happy Dayzz !! Feessie !!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan