Ouwejaar

flattyre

Newbie
SOw dag allemaal gelijk gestemde! kan niet slapen van de sos.... best lastig! dus maar een beetje surfen! en zo kom ik dus hier terecht...

was zo een beetje aant lezen, over wat iedereen zo denkt en dacht over XTC...

voor mij is het zo!
XTC is voor mij gewoon een woord en dat is LOVE man alleen maar liefde zowel voor de muziek!,kan echt vanallus zijn! liefst lekker dansbaar! DENK goeije tec zwoellu house stampende rockfunk of wat ever! en dan een hoop mensen die het zelfde zijn of beleven! een vlughtige blik naar iemand met een wederzijds gevoel van WOOOEE of een snel kort praatje!
mee zwevend op de muziek! heerlijk gewoon!

Zijn er toevallig mensen hier uit de buurt van Tilburg!

Tot later ...

Imke

Badass junkie
flattyre zei:
SOw dag allemaal gelijk gestemde! kan niet slapen van de sos.... best lastig! dus maar een beetje surfen! en zo kom ik dus hier terecht...

was zo een beetje aant lezen, over wat iedereen zo denkt en dacht over XTC...

voor mij is het zo!
XTC is voor mij gewoon een woord en dat is LOVE man alleen maar liefde zowel voor de muziek!,kan echt vanallus zijn! liefst lekker dansbaar! DENK goeije tec zwoellu house stampende rockfunk of wat ever! en dan een hoop mensen die het zelfde zijn of beleven! een vlughtige blik naar iemand met een wederzijds gevoel van WOOOEE of een snel kort praatje!
mee zwevend op de muziek! heerlijk gewoon!

Zijn er toevallig mensen hier uit de buurt van Tilburg!

Tot later ...

Nou ik ben niet van Tilburg, zelfs ook niet van Nederland :P
Maar in ieder geval welkom hier :) Ik ben blij dat je zo van XTC kan genieten, en hier ben je niet de enige :)
En als je zin hebt kun je je ook even voorstellen in het Newbie-voorsteltopic ---->>> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1984

Nou alvast veel plezier hier op het forum, ik hoop dat het voor jou een leerrijke ervaring wordt. :)

En niet letten op mij want ik ben weer serieus aan het overdrijven. :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Knalle als een gek natuurlijk, qua vuurwerk en lekkere pille

mwa vuurwerk vind ik niet echt boeiend met oudjaar, vorigjaar heb ik tijdens oudopnieuw getript op paddo's, en ik had best veel vuurwerk gehaald...

maar wa is hou het probleem... tijdens me paddotrip durfde ik gewoon geen vuurwerk aan te steken omdat dat echt te eng was voor me...

opzich best grappig... maar ook weer niet omdat ik 100 euro voor jan lul had uitgegeven....

mja...

dit jaar pillen, meer wiet en minder vuurwerk... :)

qinn

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
qinn zei:
GabberSnoePie zei:
^
ik denk dat je met pillen meer suc6 hebt

ja ik hoop het ook, is anders wel zonde van al da vuurwerk als ik het dit jaar weer kan weg gooien...

waarom stak een vriend van je het vuurwerk niet aan dan ofzo?

Omdat we allemaal aan het trippen waren :P

en we hebbe wel wat vuurwerk aangestoken maar da was doodseng...

bv, ik stak een groote pijl aan, in het begin zag ik nie goed of die nou wel of nie aan was... dus ik had zoiets van... nja... nog ff die aansteker der bij en wachte tot da ding weg vliegt...

Best wel eng dus... Vooral omdat je dan al niet echt 100% zeker weet wat er gaat gebeuren... en dan vooral niet in een trip....

Imke

Badass junkie
Wat hebben jullie Hollanders eigenlijk allemaal met vuurwerk? :confused:
Zo speciaal is het nou toch ook weer niet. :)

xtaz

Wijs gebruiker
Gisteren was er bij ons toch aan de kerk een klein vuurwerk.
Dat het stad daar weer geld aanuit geeft ja.. maar hun beloftes. :rolleyes:

qinn

Bewuste gebruiker
Saivy zei:

Ik weet eigelijk niet wat hollanders met vuurwerk hebben...
ik vind het alleen (soms) mooi om te zien... maar zelf.. geef ik er nie echt veel geld meer aan uit....

Ik ga tegewoordig veel liever wiet halen dan vuurwerk wat binne 1 dag weer op is...

Terwijl je voor dat zelfde geld veel meer plezier hebt aan wiet...

Teminste... zo denk ik er over dan hé :P

matthijs

Badass junkie
qinn zei:
Saivy zei:

Ik weet eigelijk niet wat hollanders met vuurwerk hebben...
ik vind het alleen (soms) mooi om te zien... maar zelf.. geef ik er nie echt veel geld meer aan uit....

Ik ga tegewoordig veel liever wiet halen dan vuurwerk wat binne 1 dag weer op is...

Terwijl je voor dat zelfde geld veel meer plezier hebt aan wiet...

Teminste... zo denk ik er over dan hé :P

Iedereen haalt zijn, in Nederland, illegale vuurwerk anders wel in België :tongueout:
Is ook niet echt mijn ding, maar is wel lachen om rond te lopen met wat rotjes in je zakken en zo af en toe eens eentje af te steken.

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
voor 12 uur enkel pintjes , 12 uur vuurwerk en paddo's , naar buiten ,wanneer de paddo's uitwerken over op xtc en pep :beer: :stoned: en jonko's ofcourse

qinn

Bewuste gebruiker
jappe_1991 zei:
voor 12 uur enkel pintjes , 12 uur vuurwerk en paddo's , naar buiten ,wanneer de paddo's uitwerken over op xtc en pep :beer: :stoned: en jonko's ofcourse

Ik zou wel uitkijken met vuurwerk onder je paddo trip...
Omdat je dan niet goed ziet of vuurwerk al aan staat...

maja... Trippe op eige risico natuurlijk... :P

Osi`

Bewuste gebruiker
Oftewel Happy Six in den antwerp met LSD & Wiet
Oftewel Hasselt bij kameraden met Wiet & Alcohol & MAYBE LSD
Oftewel niets met een joint?

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
qinn zei:
jappe_1991 zei:

Ik zou wel uitkijken met vuurwerk onder je paddo trip...
Omdat je dan niet goed ziet of vuurwerk al aan staat...

maja... Trippe op eige risico natuurlijk... :P
wss geen paddo's maar lsd

MetaalKonijn

Badass junkie
Hier ook heel veel wiet, dan XTC, en meer wiet. Echt iets fuckedup geks gedaan, kstond rond 9 uur sochtends bij een maat van me bij z'n achterdeur met m'n sleutels te klooien. :openmouth: :flushed:

Echt, ik schaam me dood. Z'n moeder is nog naar beneden gekomen.

Laat dit een wijze les voor mij zijn, godverdegodver. :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Heb wel eens een verhaal gehoord an een gast die té lijp van de pillen ergens midden in de huiskamer ging pissen van iemand waar hij pitte. Ook hier kwam moeke even een kijkje nemen. :openmouth:

Boner

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Heb wel eens een verhaal gehoord an een gast die té lijp van de pillen ergens midden in de huiskamer ging pissen van iemand waar hij pitte. Ook hier kwam moeke even een kijkje nemen. :openmouth:
Damn heb eens het zelfde gehoord van een maat maar twas van MDMA :openmouth:

Bovenaan