oude maagd

burnevil92

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb een meisje leren kennen dat zeer mooi is, ze is 20 jaar maar nog steeds maagd...

Ik vroeg me af of dit bepaalde gevolgen heeft als je op deze leeftijd nog maagd bent?

langeman

Bewuste gebruiker
Dat ze inmiddels heel geil is en je er dus snel overheen mag óf dat je eerst met haar moet trouwen...

Flameon

Badass junkie
Is niks mee en heeft geen gevolgen. Ze zal je altijd waarderen als je haar liefdevol en goed ontmaagd. Have a nice night :wink: ... enne beetje voorzichtig zijn voor haar he!

Wackie

Belezen gebruiker
Ligt een beetje aan de cultuur. In sommige culturen loop je het risico vermoord te worden door de familie als je een eind maakt aan haar maagdelijkheid. In andere, iets mildere culturen wordt er van je verwacht dat je 3 maal per zondag meegaat naar de kerk en geen sex hebt voor het huwelijk, waarna je alleen seks mag hebben met het doel voort te planten waardoor je binnen korte tijd 10 kinderen rond hebt rennen.

Wees voorzichtig dus waar je aan begint :)

Flameon

Badass junkie
Wackie zei:
Ligt een beetje aan de cultuur. In sommige culturen loop je het risico vermoord te worden door de familie als je een eind maakt aan haar maagdelijkheid.

Dan spreken we over moslims en boedisten geloof ik. Ach ik leef nog :P

verneukeratief

Badass junkie
Geill! Hou was het? Mijn sexueel actieve periode is nu al even geweest. En ja hoor, wat krijg je dan? Steeds meer van die hoerige moslima's met zware make-up, hoge hakken en een doekje. (voor het bloeden obv :) )

Ik zou er zo graag een keer eentje uit elkaar trekken. :)

Flameon

Badass junkie
Was prima hoor. Die was destijds niet zo'n moslim als jij beschrijft :P
Gewoon lief getint en krullend haar met het hart op de goeie plaats.

Muse24

Experimenterende gebruiker
Lijkt wel alsof je zelf al een aantal gevolgen in gedachten hebt? Dat het uberhaupt gevolgen kan geven?
Vraag het haar eens zelf zou ik zeggen, vraag haar zeker waarom het nog niet gebeurd is. Wat houd haar tegen, cultuur, geloof, geen gelegenheid voorgedaan, bang enz. Wat vind ze er zelf van?

Een gevolg wat ik zou kunnen noemen, is dat jij meer ervaring hebt dan haar en zij aan bepaalde dingen nog niet toe kan zijn. Rustig aan dus en er niet raar van opkijken als de normaalste seksuele handelingen in jouw ogen, haar al doen verbazen. En nog een: dat als ze er eenmaal van geproefd heeft, ze ook eens wil proeven bij de buren.

DeepPurple

Belezen gebruiker
Overigens, 20 jaar oud zijn en maagd, is niet heel vreemd toch? Het is niet gangbaar en als ze echt zo knap is, zal ze vast wel vaak de kans hebben gehad. Blijkbaar had ze redenen om te wachten. Het is aan jou om te laten zien dat die redenen niet voor jullie twee gelden.

Dus is ze verlegen, stel d'r op d'r gemak. Is ze bang voor pijn, verzeker haar dat je heel voorzichtig zult zijn en luistert naar elke aanwijzing of waarschuwing die ze geeft.
Verwacht verder niet meteen spetterende seks. Goede seks komt van twee kanten en als het haar eerste keer is, zal ze niet de meest assertieve partner zijn. Deels kan je haar dus aanwijzingen geven, deels zul je geduld moeten hebben omdat sommige dingen nu eenmaal moeten groeien met de tijd.

Ik heb ooit een meisje ontmaagd dat er wel veel zin in had, ondanks dat ze een beetje nerveus was, en het deed best pijn bij haar, ondanks dat ik voorzichtig was. Verder was het niet heel bijzonder, ze bleef gewoon liggen, kon niet eens denken aan klaarkomen waarna ik er ook niet meer echt van kon genieten. De keren daarna echter werd de seks steeds beter, wilde ze standjes ontdekken, wilde ze mij pijpen en gebeft worden etc.

Verder moet je altijd oppassen met religieuze meisjes en/of strenge ouders.

ragnarok

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Dat heeft als gevolg dat ze voor het eerst seks gaat hebben.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Probeer haar eerste ervaring heel bijzonder te maken. Geef haar uber veel aandacht en genot. Dan is de inwijding voor haar extra leuk en als het ooit nog uit gaat zal ze al haar toekomstige partners met jou vergelijken :wink:.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dat ligt aan de reden waarom ze nog maagd is.

Als ze nog maagd is omdat ze seks maar vies vindt, dan heb je een probleem.

Als ze nog maagd is omdat dat moet van haar godsdienst, dan heb je ook een probleem.

Maar als ze nog maagd is omdat ze de juiste nog niet had gevonden, dan heb je geluk. :wink:

Flameon

Badass junkie
Sublimo zei:
Als ze nog maagd is omdat dat moet van haar godsdienst, dan heb je ook een probleem.

Inderdaad, ik spreek uit ervaring vanuit mijn heel jonge jaren.
Maar dan kun je beter je gulp dicht houden kerel.
Dus maw probeer er achter te komen WAAROM ze nog maagd is

burnevil92

Belezen gebruiker
Ze zei me dat het juiste moment er nog niet was toen ze 2 jaar geleden haar laatste vriendje had.. ze is momenteel al 2jaar vrijgezel.. en ze zei me ook dat ze er langs 1 kant een beetje op wachte dat het gebeurde..

Flameon

Badass junkie
Ik zou zeggen .... gaan met die banaan als jij er ook toe aan bent, en zij natuurlijk ook. Eens rustig opbouwen, niet gelijk vol derop

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
burnevil92 zei:
Ze zei me dat het juiste moment er nog niet was toen ze 2 jaar geleden haar laatste vriendje had.. ze is momenteel al 2jaar vrijgezel.. en ze zei me ook dat ze er langs 1 kant een beetje op wachte dat het gebeurde..

Ik ken het meisje natuurlijk niet, dus ik kan er niet veel over zeggen. Maar haar instelling is al een grote pluspunt.

Dat siert haar wel.

Het "oude maagd" probleem is dus opgelost. Nu moet je zelf beslissen wat je verder doet. Daar kunnen we jou niet bij helpen. :P

Irezz

Bewuste gebruiker
Haha. 20-jarige maagden vreemd vinden is een uitkomst van onze recente cultuur.

Als je op je 14 jaar nog niet ontmaagd bent ben je al een ouwe vrijster, of abnormaal ofzo. Mijn eerste keer was toen ik 13 was, en god, zou ik er niet een boel voor over hebben om ook langer gewacht te hebben...

W.F.L.

Badass junkie
Haha, topictitel + vraag deden me wel een beetje lachen :flushed:

burnevil92 zei:

Ze is nog vrijgezel? En jij denkt al aan ontmaagden..? :confused:

.het resulteert in elk geval in een meisje dat NIET kan zeggen dat ze al op haar 15-de heeft liggen wippen met haar buurjongen, verder moet je opletten dat haar maagdenvlies niet te dik geworden is, dan zou ze wel eens een operatie nodig kunnen hebben!......
Man!!!! maak je niet druk!!! wees lief en eerlijk voor en naar elkaar en geniet van jullie beider geilheid! en nu zorg wel dat JIJ het bent voor haar de eerste keer he, want eerlijk is eerlijk: op een legale manier een jongedame ontmaagden lukt niet meer zoo snel! enjoy and LICK

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Wat een topic.. :grin:

Wees blij dat je een meid vind die nog maagd is op 20 jarige leeftijd.

Zorg goed voor haar en maak er een bijzonder & speciaal moment van.

:wink:

Bovenaan