Overigens, 20 jaar oud zijn en maagd, is niet heel vreemd toch? Het is niet gangbaar en als ze echt zo knap is, zal ze vast wel vaak de kans hebben gehad. Blijkbaar had ze redenen om te wachten. Het is aan jou om te laten zien dat die redenen niet voor jullie twee gelden.
Dus is ze verlegen, stel d'r op d'r gemak. Is ze bang voor pijn, verzeker haar dat je heel voorzichtig zult zijn en luistert naar elke aanwijzing of waarschuwing die ze geeft.
Verwacht verder niet meteen spetterende seks. Goede seks komt van twee kanten en als het haar eerste keer is, zal ze niet de meest assertieve partner zijn. Deels kan je haar dus aanwijzingen geven, deels zul je geduld moeten hebben omdat sommige dingen nu eenmaal moeten groeien met de tijd.
Ik heb ooit een meisje ontmaagd dat er wel veel zin in had, ondanks dat ze een beetje nerveus was, en het deed best pijn bij haar, ondanks dat ik voorzichtig was. Verder was het niet heel bijzonder, ze bleef gewoon liggen, kon niet eens denken aan klaarkomen waarna ik er ook niet meer echt van kon genieten. De keren daarna echter werd de seks steeds beter, wilde ze standjes ontdekken, wilde ze mij pijpen en gebeft worden etc.
Verder moet je altijd oppassen met religieuze meisjes en/of strenge ouders.