openingstijden

auroraowned

Experimenterende gebruiker
Zijn er al goeie shops in amsterdam(het liefst dicht bij een metro station) voor 12 open en ook op zondag? :stoned:

Extisi

Wijs gebruiker
Hier in Arnhem gaat de shop om 9 uur open. Ook op zondag.
En hij blijft open tot 12 uur snachts. Ook op zondag.

Misschien is dat daar ook wel, anders misschien googlen? Sommige shops hebben een eigen site!

Finesse*

Belezen gebruiker
Alle coffeeshops in 020 gaan gemiddeld rond 11 open, sommige 10 of 9.
Barney's is geloof ik al 7 uur open, Pablow Picasso om 8. Beiden Haarlemmerdijk.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
:tearsofjoy: Ik dacht altijd dat de shop pas om 12u open ging, omdat dat ook vaak stoners zijn die willen uitslapen.

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat bedoel ik dus. De meeste mensen die blowen, ik zeg de mééste dus hou allemaal die opmerkingen voor je, houden wel van uitslapen en kunnen hun bedje niet zo goed uitkomen.
Dat hebben natuurlijk ook mensen die niet blowen, maar daar gaat het even niet om. :rolleyes:

Finesse*

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Ja, dat bedoel ik dus. De meeste mensen die blowen, ik zeg de mééste dus hou allemaal die opmerkingen voor je, houden wel van uitslapen en kunnen hun bedje niet zo goed uitkomen.
Dat hebben natuurlijk ook mensen die niet blowen, maar daar gaat het even niet om. :rolleyes:
Dus waarom plaats jij dan nog zo'n nietszeggende reactie? :wave:

Ik ga wel eens 's ochtends naar Barney's, vlak voordat ik naar school moet om even een koffie te halen, en soms ook een jointje te roken, het is wel relaxed dat er shops zijn die zulke openingstijden hanteren.
Alle openingstijden in Amsterdam zijn redelijk flexibel qua vroeg opengaan, allemaal uiterlijk 11 geloof ik.

TrippyShit

Badass junkie
Zelfs bij ons in het kleine vianen van 12tot12 :P Alleen zondag tot 11..
Over Amsterdam is er genoeg gezegd zo te zien. Barney's.

Extisi

Wijs gebruiker
Hier is het 9-24 uur.
Jeeeeeeej, als ik eerste uur vrij ben van school kan ik al naar de shop. :tearsofjoy:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik probeer ook zeker om te minderen. De laatste tijd doe ik al zowiezo niks meer onder schooltijd, alleen savonds.
Maar morgen heb ik stage, elke dag van 8-5. En ik ben zeker niet van plan om te blowen dan. :tearsofjoy:

Bovenaan