Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, dat bedoel ik dus. De meeste mensen die blowen, ik zeg de mééste dus hou allemaal die opmerkingen voor je, houden wel van uitslapen en kunnen hun bedje niet zo goed uitkomen.
Dat hebben natuurlijk ook mensen die niet blowen, maar daar gaat het even niet om.
Ja, dat bedoel ik dus. De meeste mensen die blowen, ik zeg de mééste dus hou allemaal die opmerkingen voor je, houden wel van uitslapen en kunnen hun bedje niet zo goed uitkomen.
Dat hebben natuurlijk ook mensen die niet blowen, maar daar gaat het even niet om.
Dus waarom plaats jij dan nog zo'n nietszeggende reactie?
Ik ga wel eens 's ochtends naar Barney's, vlak voordat ik naar school moet om even een koffie te halen, en soms ook een jointje te roken, het is wel relaxed dat er shops zijn die zulke openingstijden hanteren.
Alle openingstijden in Amsterdam zijn redelijk flexibel qua vroeg opengaan, allemaal uiterlijk 11 geloof ik.
Ja, ik probeer ook zeker om te minderen. De laatste tijd doe ik al zowiezo niks meer onder schooltijd, alleen savonds.
Maar morgen heb ik stage, elke dag van 8-5. En ik ben zeker niet van plan om te blowen dan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.