Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nu heeft een bekende van mij wiet gummies gehaald in Amsterdam waar op staat extra strong and er staat een 18+ warning op, weet iemand of er echt thc in deze dingen zit en of het beetje betrouwbaar is
Dat kan niemand jou vertellen wat er in jouw gummies zit. Maar THC gummies en uit de coffeeshop weet ik ook niet. Bij de meeste shops verkopen ze wel wiet bon bons of space cake maar de gummies die ik heb gezien bij shops bevatten meestal CBD sinds HHC (lijkt op THC) verboden is in NL.
CBD (Cannabidiol) is naast THC de meest voorkomende Cannabinoïd van de ongeveer 70 Cannabinoïden die in de verschillende soorten cannabisplanten voork..
HHC (hexahydrocannabidinol) is een middel dat lijkt op THC. THC is het stofje waar iemand high van wordt als die persoon cannabis (wiet/hasj) heeft gebruikt.
Voor het wietexperiment zag ik bij mij in de regio alleen maar HHC en THCP snoep. Dit stond wel altijd op de verpakking.
Tegenwoordig zie ik nog alleen nog maar THC snoep.
Als je echt alleen THC wilt nemen zou ik ze niet proberen als je er verder geen informatie over hebt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.