Mijn ouders zijn wat dat betreft héél relaxed

beide mijn ouders hebben vroeger drugs als LSD, speed en paddo's gebruikt. Mijn vader blowd nog, mijn moeder is alles behalve vies van wijn, en benzo´s doen ze allebei.
Blowen doe ik al vanaf mijn 13e, en word vanaf mijn 14e gedoogd door mijn ouders... Vanaf mijn 17e MAG ik het ook echt thuis doen.
Andere dingen zijn ook ongeveer vanaf mijn 17e bekend, maar toen waren ze er nog niet blij mee... Al heb ik wel van mijn moeder toen mijn eerste oxazepam gekregen (niet om te spacen, was toen nodig)
Tegenwoordig ben ik 21, en weten ze in grote lijnen "alles" wel. Ze weten dat ik vanalles gebruik, over sommige dingen als LSD ben ik heel open omdat ze daar redelijk positief tegenover staan. Ze weten ook dat ik aan de coke heb gezeten, en dat ik dat nu niet meer gebruik.
Ik zou voor de rest wel in detail kunnen treden, maar dat ik "iets" doe weten ze toch wel, en om nou precies te weten watik op een avond allemaal door elkaar gooi, dat willen ze denk ik niet eens weten... Is voor hun geen meerwaarde meer.
Maar ze weten dat ik gebruik, en ze accepteren het
Vergeet daarbij niet dat ik alle dingen in mijn dagelijks leven zonder problemen doe: school, werk, sport, hobbies, vrienden en andere belangrijke dingen leiden niet onder mijn gebruik.