O-DSMT

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Ik vond de negatieve bijwerkingen vooral erger. Zoals jeuk en misselijk. Je kan er wel heel Nice op dromen
Owké... misselijk... dat is vaak dooddoener vr mij, hierdoor neem ik bepaalde zaken gewoon niet, of moet sowieso pantomed 40 en motilium klaarhouden. Allé msschn goed vr mn lucide dromen 🙂 maar van uw ervaring uitgaand... afstappen van een kopie gevoel v Tramadol.

benzzzy

Badass junkie
Ok ja de kratom zou wel degelijk een effect op mijn tolerantie hebben dus, maar raar dat het zo'n kort roesje was. Er zijn zo weinig RC vendors die ik vind die legitiem zijn met hun 'Benzo's en opioiden' die ze verkopen aangezien ik zoooveel vendors bij langs gegaan ben en verschillende benzo poedertjes heb besteld en getest heb op mezelf met de zelfde resultaten (nada), ik had al lang in slaap moeten hebben vallen/bewusteloos moeten zijn na 2 gevaarlijke tandenstoker tipjes Norflurazepam zoals ik één keer heb gehad met Norflurazepam van een vendor die er niet meer is (echte norflurazepam dus xD)
Een tanden stoker norflurazepam zal niet veel doen.
Verders is deze. Manier van, dozeren zeer zeer debiel

АЛ-90

Belezen gebruiker
En wat is potenter, meer ko/lam gevoel of potenter qua warmte/euforisch gevoel, wat ik nastreef? En zijn de bijwerkingen/neveneffecten navenant of juist ook erger, uren na inname klaarwakker blijven, er dikwijls nachtje door op gedaan of nachtje/ochtend met 2-4u in bed liggen zonder vaste slaap en dan heb ik het nog over de jeuk...ik vind dit zelfs soms fijn...verklaar me hiervoor zot, maar gaat het bij o-dsmt ook die toer op, dat veeloop? Best gewoon met 50mg beginnen lijkt dus aanrader?

Tramadol is niet te vergelijken met O-DSMT. Tramadol heeft heeft SNRI (serotonine-en-noradrenaline-heropnameremmer) eigenschappen, terwijl O-DSMT meer een klassieke opioïde is die vooral op de mu opioïde receptor werkt. Het effect van tramadol zelf is dus voor een deel serotonine euforie en warmte (en stimulatie door adrenaline), terwijl O-DSMT meer sederend werkt en een opioïde euforie en roes geeft.

Je lichaam breekt Tramadol via het CYP2D6 enzym af naar O-DSMT, maar het verschilt per persoon hoe actief dit enzym is. Er kan tussen personen dus ook een groot verschil zitten in hoe effectief tramadol is als pijnstiller, omdat het verschilt hoe veel en hoe snel Tramadol omgezet wordt naar O-DSMT of naar een relatief inactieve metaboliet.

De bijwerkingen van O-DSMT zijn dus vooral die van een opioïde, warmte, misselijkheid en jeuk. Je zal er waarschijnlijk beter op kunnen slapen dan op een hoge dosis Tramadol. De werkingsduur is wel erg lang (6-8 uur), aanrader is dus ook om het op tijd te nemen, anders is het een beetje zonde omdat een deel van het effect verloren gaat omdat je slaapt :tongueout:

De dosering voor O-DSMT is dus ook niet echt te linken aan een dosering reguliere tramadol. Ik zou gewoon laag beginnen en rustig omhoogwerken, zoals aan te raden is met elke opiaat/opioïde. Het is een kwestie van met kleine stappen zoeken naar je sweet spot, bij een te hoge dosis zal je alleen maar misselijk worden. Tegen opioïde misselijkheid werkt een lage dosis (25-50mg) diphenhydramine of (300ug) scopolamine trouwens erg goed, plus het kan je nod licht versterken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
De werkingsduur is wel erg lang (6-8 uur), aanrader is dus ook om het op tijd te nemen, anders is het een beetje zonde omdat een deel van het effect verloren gaat omdat je slaapt :tongueout:
Helaas is van die werkingsduur slechts een uurtje of 2 echt chill, daarna is het wel pijnstillend en kalmerend maar niet echt euforisch.

АЛ-90

Belezen gebruiker
Het is niet het meest euforische stofje, maar desalniettemin toch een zeer solide opioïde. De rush komt niet in de buurt van die van bijvoorbeeld Oxycodon, maar daarvan is de periode met echte euforie nog korter. Bij O-DSMT kan ik de tweede periode (kalm, zen, warme deken, content) net zo waarderen als het euforische deel. Als je vaker opiaten/opioïden neemt zal het euforische deel sowieso steeds minder worden. Als ik echt euforie zoek neem ik wel een ander stofje :wink:

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Het is niet het meest euforische stofje, maar desalniettemin toch een zeer solide opioïde. De rush komt niet in de buurt van die van bijvoorbeeld Oxycodon, maar daarvan is de periode met echte euforie nog korter. Bij O-DSMT kan ik de tweede periode (kalm, zen, warme deken, content) net zo waarderen als het euforische deel. Als je vaker opiaten/opioïden neemt zal het euforische deel sowieso steeds minder worden. Als ik echt euforie zoek neem ik wel een ander stofje :wink:
Ik heb voor de rest geen enkele ervaring met opiaten, buiten Tramadol, dus verwacht ook geen mega rush...vind het heerlijke van Tramadol juist de subtiele euforie en gloed, ff paar gelukzalige uurtjes...maar kan alles doen, onder de mensen komen. Dus mn vergelijking is die van o-dsmt met Tramadol en niet met de zwaardere opiaten als morfine, oxy, fentanyl, bruine. Maar blijf overal zeer uiteenlopende ervaringen en meningen lezen van O-dsmt, zal het binnenkort zelf moeten ervaren 🙂

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Even terug reageren...
Heb rond 17u10 50mg O-DSMT genomen als pellet. En binnen het halfuur voel ik toch al duidelijk hetgeen ik bij Tramadol ervaarde, en bij Tramadol zat ik toch rond de 300mg en het is op dit moment duidelijk nog beter aan het voelen dan Tramadol, dus voorlopig doet het wat ik hoopte en verwachte. Nu maar hopen dat dit fijne, cosy, licht euforische gelukzalige gevoel toch wat blijft duren eeeeen dat de jeuk niet té wordt...ook even afwachten wat het met mn slaap doet, bij inname Tramadol in de vroege avond (nooit later dan 21u), had ik altijd een wakker gevoel zo om 4, 5u snachts en als ik in bed ging, was het wat rusten, mr mn mind was veel te helder om te slapen.

Amisulpride

Experimenterende gebruiker
Blijft mijn favo opioide. Inderdaad jammer van de prijs maar vond het goed handelbaar qua verslavingspotentie. Heeft iemand hier wel eens op genod? Zelfs op 300mg niet gelukt

De Zandman

DF-koning
150g kratom per dag is exteem veel, dus je zult op dat moment een flinke opioïde tolerantie gehad hebben. Voor iemand zonder tolerantie is 200mg een veel te hoge dosering, dat jij zo veel nodig had komt puur door je tolerantie. O-DSMT is een relatief lichte opioïde dus voor mensen met een tolerantie is het al snel niet sterk genoeg.

De werkingsduur van O-DSMT is over het algemeen juist erg lang, wel 6-10 uur. Ik heb een lichte tolerantie (van Oxycodon neem ik vaak +-25mg, van morfine +-30mg, van kratom +-6-7 gram), en 80-90mg O-DSMT is voor mij een goede dosis die me toch wel 8+ uur zoet houdt.

Dat O-DSMT kort werkt klopt simpelweg niet, het werkt juist relatief lang. Psychonautwiki vermeldt bijvoorbeeld een totale duratie van 6-10 en een piek van 2-5 uur,

Ikzelf kan hieraan toevoegen dat het in 2 tabletten mij uuuren lang aanzienlijk pijn vermindert!
Een roesje... nee.
Dan moeten er veel te veel naar binnen worden geslagen ik houd het bij twee.

Amisulpride

Experimenterende gebruiker
Is het iemand ooit gelukt om te nodden op dit spul? Zelfs met 150 rectaal wat als ik mensen mag geloven is 300 oraal nog steeds niet.

Ik heb verpreid steeds na ong 1.5 1 bij gepakt van 0.3mg.
Na de eerste werd ik al warm na 3kwartier,
Na de 2 ging ik lekker en daarna werd ik echt supergaar 👌

Cruelti.

Bewuste gebruiker
Odsmt een leuke rc? Beetje te vergelijken met oxy kwa euforie, nodden of jeuk?

En kan je een beetje slapen erna of is dat ook drama zoals bij sos/pep, o pce?

Bovenaan