O-DSMT met Kratom combineren?

Raoul_Duke

Experimenterende gebruiker
Ik heb een uurtje geleden voor het eerst O-DSMT genomen.
Een tablet van 50 mg.
Ik heb zeer weinig ervaring met opiaten (wel eens codeïne tegen het hoesten en tramadol tegen kiespijn, maar dat is lang geleden).
Gebruik af en toe wel Kratom in vrij hoge dosissen (gemiddeld 12 tot 15 gram op een avond), maar dat is hooguit een tot twee keer per week. Laatste keer was inmiddels 3 weken geleden.

Ik voel me nu wat meer ontspannen dan normaal, maar merk er verder niet heel veel van.

Ik overweeg nog 25 mg bij te nemen of er wat kratom bij te nemen, maar kan zo snel niet vinden of dat een verstandig idee is.
Betreft redelijk hoge kwaliteit red maeng da.
Zou het kwaad kunnen om een voor mij relatief kleine dosis kratom bij te nemen of beter 25 mg O-DSMT?

Ik heb de komende dagen geen verplichtingen, dus als het vannacht laat wordt, is dat verder geen probleem.

Raoul_Duke

Het gevoel is toch wel lekker.
Niet echt van de wereld ofzo, maar gewoon lekker ontspannen en nog zorgelozer dan normaal.

Heb het laatste half uur 1 drankje op (kwart liter van 4,5%) en zojuist een thee met 3 gram kratom.

Afhankelijk van hoe ik me over een een uurtje voel neem ik dan nog een keer 3 gram kratom of 25 mg O-DSMT.

Raoul_Duke

Uiteindelijk nog 25 mg O-DSMT, 2 gram kratom en nog eenzelfde drankje erbij gepakt. Totaal dus 75 mg O-DSMT, 5 gram kratom en 2 licht alcoholische drankjes.

Nu merk ik toch wel heel duidelijk dat ik onder invloed ben. Fijne buzz door mijn lichaam en vooral mijn hoofd heen, superontspannen en mijn coördinatie is wat afgenomen.
Hartslag in rust is ongeveer 70, waar dit normaal bij mij ongeveer 80 is.
Nog even een beetje voor de tv hangen en vermoedelijk heerlijk slapen daarna.

O-DSMT heeft me toch wel positief verrast. Ga ik nog wel eens vaker doen, maar niet regelmatig, omdat het geen stofje is waar je verslaafd aan wilt raken.