• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MXE (Methoxetamine) Live!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ben net wakker. Ik had in het begin nog 2 extra dosissen genomen en in minder dan 5minuten had ik 100mg in m'n nikkel. Opeens sloeg het dus wel heel hard in en bleef het echt eindeloos lang duren; ik kan goed begrijpen met wat Sublimo bedoelde met krankzinnig worden. Ik had net hetzelfste. K had dan maar besloten oom rond 24u in bed te kruipen (T+3.00). Toen was het nog helemaal niet over want ik wu wel echt dat het eens mocht stoppen. Soms snapte ik er ook helemaal geen flikker van alles; van wat ik hier deed, waarom, enz.. Van mijn bureaaustoel naar mijn bed is slechts 2 meter en toch viel ik erin omdat ik miijn evenwich niet kon bewaren.

In mijn bed heb ik nog veel en lang gespaced (en krankzinnig geworden). Soms wist ik zelf echt niet meer waar en hoe ik lag, soms leek het wel ondersteboven.

Uiteindelijk ben ik in zo'n half-achtige slaap in slaap gevallen, echt heel raar ik was aan het dromen en slapen tegelijk maar toch wakker :confused: .

T+4.00 Ben ik ongeveer in slaap gevallen. En nu dus net wakker met toch wel veel hoofdpijn..

Conclusie: Dit is super potent spul, neem zeker niet teveel als het je de eerste keer doet en zéker niet als je nog geen ervaring hebt met Ketamine en blijf onder de dosis van 75 a 50mg dan blijft het tenminste nog TOF.

chewbacca

Newbie
het is 21u44 .. +- driekwart na start en Intoxication vertelt mij ..
kben echt aant zweven
kben stoned
euforisch
tripgevoel ook
en echt
opiaat achtig iets
fock
ik denk dat het wel zwaar verslavend is
wow
vervormingen :tongueout:

luchtigtoetje

Badass junkie
chewbacca zei:
het is 21u44 .. +- driekwart na start en Intoxication vertelt mij ..
kben echt aant zweven
kben stoned
euforisch
tripgevoel ook
en echt
opiaat achtig iets
fock
ik denk dat het wel zwaar verslavend is
wow
vervormingen :tongueout:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

"ik voel me net alsof ik zo'n pudding ben"

dat was echt geniaal!

sjoerd101

Belezen gebruiker
MXE is echt de shit!
voorzichtig doseren idd, ondanks dat je t snuif is t na 30 min tot 60 min pas op zijn hoogtepunt, je bent gauw geneigd om bij te nemen..

Intoxication

Bewuste gebruiker
sjoerd101 zei:
MXE is echt de shit!
voorzichtig doseren idd, ondanks dat je t snuif is t na 30 min tot 60 min pas op zijn hoogtepunt, je bent gauw geneigd om bij te nemen..

Ja echt heel raar die inslag, hoewel je et snuift duurt het bijzonder lang!!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Beter edit je volgende keer gewoon je hoofdpost als je een update wil maken, zo wordt het echt een teringzooi.
Uhm heb jij ooit drugs genome dan?
ik had daar op da moment geen zin in dus

als ik me al moet bezig houden onder invloed van veel drugs met wat jij wil?

snap ni wa er teringzooi aan is ; gwn scrollen naar beneden om te kunnen volgen of is dat nog net te moeilijk voor je?

Chris Pontius

Badass junkie
Intoxication zei:
Uhm heb jij ooit drugs genome dan?

Nee, nooit. Ik waag me daar niet aan.

Intoxication zei:
ik had daar op da moment geen zin in dus

Het kost evenveel moeite als een normale post, dus doe het volgende keer gewoon lekker.

Intoxication zei:
als ik me al moet bezig houden onder invloed van veel drugs met wat jij wil?

Niet perse wat ik wil, meer wat gewoon normaal is volgens dit forum. En als je veel dope niet kan handelen moet je maar nuchter posten.

Intoxication zei:
snap ni wa er teringzooi aan is ; gwn scrollen naar beneden om te kunnen volgen of is dat nog net te moeilijk voor je?

Als je zo typt snap ik dat jij er de teringzooi niet van in ziet, maar neem maar van mij aan dat het voor veel mensen wél uitmaakt.

no_obkiller

Experimenterende gebruiker
MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) :wink: Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer :) (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel :mrgreen: , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)

Intoxication

Bewuste gebruiker
alvast gefeliciteerd :grin: voor jou nooit meer? voor mij wel, maar dan in doses van 25mg :)

trouwens is het gedaan met die onzin, MXE IS EGT GEEN NRG-3 vanwaar haal je dat :confused:

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Hmm, als ik weer wat meer te besteden heb ga ik dit ook maar eens bestellen. Lijkt me wel een experiment waard, jammer dat het in hogere dosering al snel naar wordt.

sjoerd101

Belezen gebruiker
no_obkiller zei:
MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) :wink: Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer :) (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel :mrgreen: , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)

Dit slaat echt helemaal nergens op! van begin tot eind!

chewbacca

Newbie
hier een tipke voor de enventueel geïntresseerden in dit nahaaha goedje :grin:
VERMIJD:
EEN BUSRIT .. niet aan te raden :confused: :openmouth:

aja en op een fiestje snapte ge de zak van wat er rond u gebeurd .. eigen wereldje ftw !

Cole

Belezen gebruiker
Geweldig raportje. Handig om te lezen doordat het zo kort is, maar toch geeft het de essentie weer van wat je meemaakt :rockband:

RobTrip

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Kon ik hier maar aan komen >_< maar kan niet via internet bestellen en geen ene dealer heeft het.

Hoezo kan je niet via internet bestellen? Daar heb je zeker een cerditcard oid voor nodig? :confused:

Cole

Belezen gebruiker
Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellen :) creditcard is niet nodig.

RobTrip

Belezen gebruiker
Cole zei:
Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellen :) creditcard is niet nodig.

Ok, dus met Ideal ofzo kan het gewoon :)
Mooi zo, ik denk dat ik dit binennkort maar is ga bestellen. Verwachten jullie trouwens dat het snel illegaal zal worden?>

Einstein

Badass junkie
Gewoon internetbankieren :sunglasses: Ideal werkt geloof ik alleen binnen Nederland. Je moet wel aan het klooien met internationale bankcodes enzo, maar dat valt ook allemaal wel mee.

Denk eerlijk gezegd niet dat het snel verboden gaat worden, dit spul wordt tot nu toe niet zo gehyped als mephedrone en veel RC's die al een stuk langer bestaan zijn ook nog steeds legaal te verkrijgen.

Alex5402

Newbie
Hallo

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE

Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.

Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.

Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.

Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Alex5402 zei:
Hallo

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE

Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.

Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.

Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.

Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen

Goed dat je je ervaring deelt! Je moet er inderdaad heel erg mee oppassen! Koop anders zo'n weegschaaltje, dan weet je hoe veel je binnen krijgt! :wink:

De eerste keer dat ik dit gebruikte had ik niet als onaangenaam ervaren, maar de volgende dag zat ik gewoon nog in die trip tot 12 uur 's middags. Terwijl ik heb rond 2 uur de lijn genomen had. Het is vrij heftig indeed!

pinnes

Belezen gebruiker
Inderdaad een zeer gevaarlijk "goedje", ben er helemaal mee eens. Je moet zeer sterk zijn en veel ervaring hebben op trip -speed-drugs gebied! Na de eerste keer, niet de moeite waard om "t nog eens te doen, is mijn ervaring! De beste plaats voor dit "goedje"is in "t riool!, Dit "goedje" is voor 1x genoeg te laten weten of je "t zelf nog eens wilt proberen, dat is voor iedereen anders! Nooit alleen gebruiken en downers in huis hebben, zoals een ervaringsdeskundige zou zeggen en de juiste mensen om je heen hebben!!! Bezint eer gij begint! :rockband:

Bovenaan