• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MXE (Methoxetamine) Live!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Beste mensen, dit gaat een live MXE-report worden.

Heb vandaag het goedje binnengekregen en natuurlijk moet dit getest worden door mezelf :grin:

'K heb er direct 2 gram van besteld zodat ik zeker voor een tijdje toekom alvorens het illegaal wordt :sunglasses:

Alvast heb ik de Mont Blanc een extra dimensie gegeven op mijn kaart van Europa, nu in 2D-versie :P Hij heeft allesinds zijn naam niet gestolen nu :mrgreen:

50mg is er van ontgonnen en ben klaar voor deze lekkere verse sneeuw op te snuiven :rock:.

Status: Ik, al 4 weken niets van alcohol of drugs gedaan, dus ik verwacht er wel wat van. Ben wel redelijk nerveus nog :P. Ben namelijk niet zo gewoon van alleen drugs te doen, zeker geen nieuwe dingen. Wel heel veel zin in :grin:

Set(ting): Mezelf dus, PC, veel muziek, warme kamer, Natuurdvd'tjes en en aquarium vol mooie vissen :grin:

Report ga ik steeds update ipv constant bij te posten...

We gaan van start rond 21u..

T+00.00 (21h00):

Snfffffffffff!!!

Intoxication

Bewuste gebruiker
T+ 0.10

voel me nu echt zweven en muziek klinkt fucking lekker, normaal heb ik nog 5 examens maar ik heb het gevoel datk ik zo vrij ben als een vogel en dat ik straks naar een feesje ga :grin: :grin: :grin:
heel veel euforie ook :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Iemand vraagt mij iets op facebook voor iets te doen maar ik snap er echt geen ruk van hoeveel keren ik het ook lees omg :confused: :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ik wou plots van mijn bureaustoel naar mijn tripposter gaan kijken, maar toen ik me omdraaide besefte ik pas echt dat dit niet ging :openmouth: ben te verdoofd ben te hard aan het spacen, gwn blijve zitte dus

Intoxication

Bewuste gebruiker
echt alles is zo raar en anders, had echt niet kunnen bedenken dat dit zo ging uitpakken
heb ook het gevoel dat de vloer steeds onder m'n voeten beweegt

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik voel alles tintelen van kop tot teen en ik heb nog steeds waterogen van een uur gelede
mar het gevoel is absoluut nice :grin: toch heel anders dan ketamine, veel diepere space

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ben zonet naar het toilet gegaan , evenwicht houden was dus de hel voel me echt helemaal gedissocieerd,

edit: ook heb ik alles moete vastpakke en had bijna vd duurste schilderijen omgegooid in de gang

Bovenaan