Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
chewbacca zei:het is 21u44 .. +- driekwart na start en Intoxication vertelt mij ..
kben echt aant zweven
kben stoned
euforisch
tripgevoel ook
en echt
opiaat achtig iets
fock
ik denk dat het wel zwaar verslavend is
wow
vervormingen![]()
Intoxication zei:haha toetjeje nickname is nu ook synchroon met je onderschrift
![]()
thx!
sjoerd101 zei:MXE is echt de shit!
voorzichtig doseren idd, ondanks dat je t snuif is t na 30 min tot 60 min pas op zijn hoogtepunt, je bent gauw geneigd om bij te nemen..
goejezuen zei:wat is dat voor spulletje ? wikipedia zegt niet veel = \
Uhm heb jij ooit drugs genome dan?Chris Pontius zei:Beter edit je volgende keer gewoon je hoofdpost als je een update wil maken, zo wordt het echt een teringzooi.
Intoxication zei:Uhm heb jij ooit drugs genome dan?
Intoxication zei:ik had daar op da moment geen zin in dus
Intoxication zei:als ik me al moet bezig houden onder invloed van veel drugs met wat jij wil?
Intoxication zei:snap ni wa er teringzooi aan is ; gwn scrollen naar beneden om te kunnen volgen of is dat nog net te moeilijk voor je?
, maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)Intoxication zei:MXE IS EGT GEEN NRG-3 vanwaar haal je dat![]()
no_obkiller zei:MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is)Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer
(ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel
, maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)
Angramar Temenos zei:Kon ik hier maar aan komen >_< maar kan niet via internet bestellen en geen ene dealer heeft het.
Cole zei:Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellencreditcard is niet nodig.
Google is je beste vriend...tomone zei:waar kunnen we die dat spul krijgen dan?????
Waar bestellen we dat? dank u![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex5402 zei:Hallo
Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE
Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.
Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.
Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.
Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen