• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Morfine/Heroine

Berbatov

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Berbatov zei:
Je komt dichter in de buurt van hoe ik er over denk. Je bent goed bezig. Zeker omdat je zegt zelf ook een paar keer de fout in te zijn gegaan.

En hoe denk je dan over mij als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

Ik heb geen mening over jou. Ik ken je niet. Ik vind alleen dat je vrij snel grijpt naar de persoonlijke aanval als je het ergens mee oneens bent. Ook nog zonder het te onderbouwen wat wijst op een standpunt berust op gevoel in plaats van op verstand.
Misschien zou je kunnen leren wat breder na te denken.

KoxBox

Badass junkie
Berbatov zei:
Ik vind alleen dat je vrij snel grijpt naar de persoonlijke aanval als je het ergens mee oneens bent.

Vind ik anders ook wel van jou, en doordat je direct in de verdediging ging denk ik dat de meesten dachten dat je het pad der verslaafden al aan het bewandelen was. En denk je niet dat misschien, heeeel misschien die reacties je al dan niet onbewust hebben laten inzien dat je er beter nog eens over moe(s)t nadenken voor je verder gaat met je gebruik.

Ik denk ook niet dat iemand hier over jou als persoon heeft geoordeeld maar meer over de manier waarop je het gebruikt en reageert.

Tekno

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog nooit heroine gebruikt, en ik ken jou niet als persoon, net zoals 90% van de mensen die hier posten en jou willen behoeden van een ondergang.
Je bent zeker intelligent, je hebt je daarnaast erg goed ingelezen over de drug en haar gevaren. Ik geloof ook best dat jij sterk in je schoenen staat, de vraag is of je dit je gaat helpen. Ook jij weet ongetwijfeld dat heroine een 'sluipmoordenaar' is en voordat je het weet ben je hooked. Jij, de kenner, weet ook dat het ongelovelijk moeilijk is om af te kicken van hero, en tuurlijk ben jij sterk genoeg om ook weer van deze drug af te komen.

Berbatov zei:
Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving of er lasten van ondervind dat ik er per direct mee stop.

Is het dan al niet te laat? als je iets merkt van verslaving? oke, jij kan wel stoppen. jij bent sterk genoeg. Maar wil je jezelf dit aandoen?

nitro

Erg frappant dat de TS alles wat tegen zijn gebruik ookal is het goed bedoeld/gebracht keihard tegen gaat :confused:, terwijl je het met iedereen die enigszins iets positiefs zegt bijna volledig eens bent, of goed begrijpt. Verder hoef ik er niets aan toe te voegen.

Vind wel dat je het mooi hebt beschreven trouwens!

maxpayne

Belezen gebruiker
hmmm... Heb dit allemaal eens zitten doorlezen en ik vind het vrij normaal dat er zo'n ophef over heroine is.

Natuurlijk zal het er bij ons ook wel ingestampt zitten, maar neem die waarschuwingen nu maar gewoon serieus en haal de goede bedoelingen eruit. Heb zelf aan heroine verslaafde ouders gehad en een aan cocaine verslaafde tante. Toch gebruik ik zelf ook drugs, maar ik doe dit heel bewust. Een paddootje hier, een keer een xtctje daar. Voordat ik dit deed heb ik genoeg objectieve informatie over drugs opgezocht en ook mijn ouders als bron gebruikt. Nu geloof ik je zeker als je zegt dat je alle voor en nadelen hebt afgewogen, maar ik begrijp ook waarom er zo'n ophef over heroine is.
Heroine is een bitch, pak liever een keer een pilletje oid. Als je het echt bont wilt maken snuif je een enkele keer coke.. Van heroine blijf je beter weg.. Geloof mij nou maar, ik kan het weten. Ik ken jou niet, maar ik weet een hoop over drugs.

Brabbels

Newbie
Het smerige van verslaving is nu juist dat het zo gemeen naar binnen SLUIPT. Je denkt alles nog te beheersen en vindt daarom dat je dus ook wel een volgende keer kunt gebruiken enzovoorts, enz. etc. En dan, op een kwaaie dag, kom je er ineens achter dat je verslaafd bent en dan sta je verder dag en nacht in dienst van die grote baas. Het gaat hier niet om iemand een les te leren, maar wel om een collega voor een grote misstap proberen te behoeden.

Elohtibbar

Badass junkie
Heb net even na zitten denken over dit topic, en ben eigenlijk wel benieuwd waarom je op regelmatige basis heroïne gebruikt, uitgezonderd van de incidentele nieuwsgierigheid waarmee je aan morfine/heroïne begon. Ik bedoel dit niet oordelend of wat dan ook, ben alleen heel nieuwsgierig wat je ertoe beweegt. Ik gebruik zelf bijvoorbeeld voornamelijk drugs om bewustzijnsverandering te bewerkstelligen, maar ook wel om alles om me heen even te kunnen vergeten. Gebruik je alleen om in het weekend even een uitvlucht van de alledaagse realiteit te kunnen ervaren, of schuilt er meer achter?

Berbatov

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Heb net even na zitten denken over dit topic, en ben eigenlijk wel benieuwd waarom je op regelmatige basis heroïne gebruikt, uitgezonderd van de incidentele nieuwsgierigheid waarmee je aan morfine/heroïne begon. Ik bedoel dit niet oordelend of wat dan ook, ben alleen heel nieuwsgierig wat je ertoe beweegt. Ik gebruik zelf bijvoorbeeld voornamelijk drugs om bewustzijnsverandering te bewerkstelligen, maar ook wel om alles om me heen even te kunnen vergeten. Gebruik je alleen om in het weekend even een uitvlucht van de alledaagse realiteit te kunnen ervaren, of schuilt er meer achter?

Weet je wat het is? Ik weet de reden niet. Ik kan wel zeggen dat het nieuwsgierigheid was zoals elke drugsgebruiker, maar die nieuwsgierigheid komt ergens vandaan. Ik ben er niet achter wat dat is, maar ik denk dat de reden is dat ik nieuwsgierig ben naar alle dingen die niet normaal gevonden worden. Dat in combinatie met de nodige spanning die zo'n risico met zich meebrengt plus het effect wat vrij fijn is heeft me er denk ik toe gezet.

Plus dat veel artiesten, schrijvers en filosofen en andere mensen die ik waardeer ook opiaten gebruikten. Ik wou kijken of het invloed had op mijn creativiteit.

speeseend

Wijs gebruiker
Berbatov zei:
...Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. Het kost me nu een tientje in de week en dat is niks..

Meet Fuller :wink:

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
- 1 x per week is teveel.
- Je experimenteert niet, maar gebruikt systematisch.
- Denkt je nu echt dit lang te kunnen volhouden? Heroïne is een sluipende verslaving. Nu wekelijks, weldra dagelijks.
- Denk je dat de lichamelijke verslaving is waar het gevaar loert? Echt niet hoor, geestelijk is dit ook een kutzooi. Je bent grenzen aan het stellen: "als het lichamelijk wordt stop ik" blablabla alles om te blijven gebruiken want je wordt bang als je het woord stoppen hoort.

Ik vind dat iedereen vrij is te doen wat hij wil, echt waar, ook jij.

Maar dit is niet meer proberen, je bent al een heroïnegebruiker. Je gaat verslaafd geraken. En je bent ook niet van zin te stoppen. Dus je gelooft dat je dit wekelijks gaat kunnen blijven gebruiken. Allow me to laugh: ha ha ha.

Ik zie je terug in de goot :wave:

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
spacewoman zei:
Iemand post een triprepport zijn persoonlijke ervaring en wordt daarna uitgemaakt voor verslaafde??
Triester kan niet, is het niet eens waard om je druk over te maken.
Mij interesseerd het al helemaal niet hoe ze op mijn post reageren het zal allemaal wel.

Het is godverdomme heroïne, en al wie hier fucking zit te zeveren dat zijn gebruik er niet over gaat is achterlijk imo. Ik pleit voor een mentaliteit die zegt wat kan en wat niet kan. Stop met jezelf voor de gek te houden. Waar is de common sense hier te vinden??

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Areyouexperienced? zei:
Het is godverdomme heroïne, en al wie hier fucking zit te zeveren dat zijn gebruik er niet over gaat is achterlijk imo. Ik pleit voor een mentaliteit die zegt wat kan en wat niet kan. Stop met jezelf voor de gek te houden. Waar is de common sense hier te vinden??
Ervaringsdeskundige of random flamer?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
Areyouexperienced? zei:

In beide gevallen heeft hij wel gelijk. Uitzonderingen na gelaten.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Areyouexperienced? zei:

Ik begrijp wat je wil zeggen. Echter, bij heroine gaat deze opvatting niet op.

Noem me een random flamer, ik vindt mijn commentaar gegrond.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DrippTone zei:
In beide gevallen heeft hij wel gelijk.
Ben ik heb niet helemaal mee eens. Als hij er ervaring mee heeft, dan heeft hij ergens wel het recht om zulke uitspraken te doen. Als hij gewoon de volgende "heroïne is de duivel, niemand kan dat gebruiken zonder in de goot te belanden" flamer is die zijn mening heeft gebaseerd op alle slechte verhalen die je erover hoort (over welke drug niet?), zijn zn woorden inhoudsloos.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
Ben ik heb niet helemaal mee eens. Als hij er ervaring mee heeft, dan heeft hij ergens wel het recht om zulke uitspraken te doen. Als hij gewoon de volgende "heroïne is de duivel, niemand kan dat gebruiken zonder in de goot te belanden" flamer is die zijn mening heeft gebaseerd op alle slechte verhalen die je erover hoort (over welke drug niet?), zijn zn woorden inhoudsloos.

Moest hij nu gestopt zijn na het proberen of in enige mate zijn gebruik beperkt had ik ook niet zo gereageerd, zo vrijzinnig ben ik nog. Maar wekelijks gebruik van heroïne zonder verschrikkelijk veel verslavingsgevaar? Komaan, maak jezelf niets wijs. De kans dat dit goed afloopt is zeer zeer klein want met elke ietwat verslavende drugs is wekelijks gebruik al riskant.

Laten we de vraag even omkeren: jij gaat akkoord met wekelijks heroïnegebruik?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Areyouexperienced? zei:
Laten we de vraag even omkeren: jij gaat akkoord met wekelijks heroïnegebruik?
Ik denk niet dat je die vraag zo kunt stellen. Ik heb het topic niet heel grondig gelezen, maar ik kan me niet herinneren dat ik ergens heb gezien hoeveel hij per keer gebruikt. Ook weet ik niet in welke mate het lichamelijk verslavend is, dus welke dosis je over een hoe lange periode van tijd moet gebruiken om er afhankelijk van te raken. Dus ik heb daar geen antwoord op.

Besides, ik ben zn moeder niet, als hij het op deze manier wil doen ga ik daarmee akkoord. Ik zou het zelf iets minder frequent doen, maar dat is aan hem.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. Het kost me nu een tientje in de week en dat is niks. Ik gebruik ook wel eens GHB als vervanger. Bevalt iets minder maar is wel ok.

Maakt het uit in welke mate heroïne lichamelijk verslavend is? De geestelijke verslaving maakt niet meer uit of wat? Ik vindt geestelijke verslaving zeker even gevaarlijk.

Ik ben z'n moeder niet neen :) Maar als jij een positieve houding inneemt tegenover iemand die teveel heroïne gebruikt en nu misschien nog de kans heeft om ermee te kappen vindt ik dat echt niet kunnen en mag je wel een paar zeer sterke argumenten bovenhalen.

Maarja, volgens mij is hij toch al verloren dus veel maakt het niet meer uit.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ach, wat kortzichtig weer.
Jullie zitten er weer naast. Ik neem niet eens de moeite meer het te lezen.

De laatste paar berichten heb ik wel verkennend gelezen en ik wil hier even kort op in gaan:
Areyouexperienced? zei:
Maar als jij een positieve houding inneemt tegenover iemand die teveel heroïne gebruikt en nu misschien nog de kans heeft om ermee te kappen vindt ik dat echt niet kunnen en mag je wel een paar zeer sterke argumenten bovenhalen.

Zijn argument is volgens mij duidelijk. Hij heeft gesteld dat jouw kritiek ongegrond is omdat je niet weet waar je over praat. Je hebt alleen hooguit wat verhaaltjes gehoord.
Jou is het tot nu toe in mijn opzicht niet gelukt om dit te ontkrachten. Je weet namelijk totaal niet waar je het over hebt en doet alsof meermalig gebruik al een verloren situatie geeft.

Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik weet waar ik mee bezig ben en daar wil ik het graag bij houden. Je doet net alsof je met iets nieuws komt maar ik heb dit al lang bedacht net als die 50 andere mensen die hier voor jou liepen te zeuren. Je komt met niets nieuws. Je schetst alleen het scenario dat het zogenaamd zeker is dat ik in de goot beland. En dat is onjuist.

Je bent de zwakste schakel, tot ziens!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:

Ik moet ook zeggen dat ik het meer had over de laatste woorden die hij zei.
Areyouexperienced? zei:
Stop met jezelf voor de gek te houden. Waar is de common sense hier te vinden??

En dat zijn woorden inhoudloos zouden zijn als hij gewoon weer een random flamer is ben ik weer niet eens met jou. Het mist dan misschien wel de intentie van de post van een ex-gebruiker, maar het staat er niet voor niks.

Maargoed, leuk report berbatov. Moet zeggen dat het het eerste report is over opiaten wat ik heb gelezen. (althans voor zover ik mij herinner).
Heroïne is iets wat mij niet trek. Een hijsje van een opium pijp daar en tegen lijkt mij wel een mooie ervaring voor eventueel in de toekomst. 1 keer is meer dan genoeg, het gaat dan alleen om de ervaring en om de herinnering. Niet om het gebruik.

Vind het ook wel grappig dit topic zo te lezen, in het begin van het topic zou je opzich ookwel kunnen aflezen dat je verslaafd zou zijn. Eerst is het een experiment, daarna gebruik je vaker, daarna verdedig je je gebruik, daarna heb je het nodig, daarna hemel je de heroïne op en is het geweldig en super. En dan opeens doe je een weekendje zonder. Gewoon leuk om te zien, om zo even doorheen te lezen. Denk ook niet dat je verslaafd bent hoor, maar volgens mij vind je het wel zo leuk om net op het randje te zitten of niet? Kan je geen ongelijk geven, daar ligt ook de spanning en plezier. Net als een slangen bezweerder of een leeuwen temmer, het gevaar sturen, beheersen en bespelen is een mooie kunst.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Areyouexperienced? zei:
Maakt het uit in welke mate heroïne lichamelijk verslavend is? De geestelijke verslaving maakt niet meer uit of wat? Ik vindt geestelijke verslaving zeker even gevaarlijk.
De kans op een geestelijke verslaving bestaat alleen als je dat toelaat, ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik daar boven sta en met mij wel meer mensen denk ik. Dus in die zin maakt het wel uit in welke mate het je lichamelijk afhankelijk maakt. Maar dan nog, als je afkickt word je ziek. En? Dan zit je dat uit en heb je ervan geleerd?

Areyouexperienced? zei:
Ik ben z'n moeder niet neen :) Maar als jij een positieve houding inneemt tegenover iemand die teveel heroïne gebruikt en nu misschien nog de kans heeft om ermee te kappen vindt ik dat echt niet kunnen en mag je wel een paar zeer sterke argumenten bovenhalen.
Ik neem geen positieve houding aan tegenover iemand die te veel van wat dan ook gebruikt. Maar wie bepaalt wat te veel is? Ik niet.

Areyouexperienced? zei:
Volgens mij niet. Deze jongen heeft een goed stel hersens, ik durf er wel geld op in te zetten dat hij het niet zo ver laat komen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Denk ook niet dat je verslaafd bent hoor, maar volgens mij vind je het wel zo leuk om net op het randje te zitten of niet? Kan je geen ongelijk geven, daar ligt ook de spanning en plezier. Net als een slangen bezweerder of een leeuwen temmer, het gevaar sturen, beheersen en bespelen is een mooie kunst.
Mooi geformuleerd. +1!

speeseend

Wijs gebruiker
Hero zorgt voor Hero-gedrag. Zelfoverschatting hoort hier zeker bij. Doe het voor de lol eens drie maanden niet meer en kijk dan naderhand of die drie maanden nog iets van lol bevatte.

Heb je nu al Fuller ontmoet? Deze forum-bezoeker heeft een interessant verhaal. Erg herkenbaar..

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
ik durf er wel geld op in te zetten dat hij het niet zo ver laat komen.

Ik zou graag tegen je inzetten, maar ik vrees dat we de uitkomst niet te horen gaan krijgen :)

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Areyouexperienced? zei:
Laten we de tijd er overgaan en zien wat er gebeurt.
Lijkt me een goed idee. Mooie avatar heb je daar trouwens (:

Thanks

They'll stone you when you're trying to be so good
They'll stone you just like they said they would
They'll stone you when you're trying to go home
They'll stone you when you're there all alone
But I would not feel so all alone
Everybody must get stoned
:P

maxpayne

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Areyouexperienced? zei:
De kans op een geestelijke verslaving bestaat alleen als je dat toelaat, ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik daar boven sta en met mij wel meer mensen denk ik. Dus in die zin maakt het wel uit in welke mate het je lichamelijk afhankelijk maakt. Maar dan nog, als je afkickt word je ziek. En? Dan zit je dat uit en heb je ervan geleerd?

......
Volgens mij niet. Deze jongen heeft een goed stel hersens, ik durf er wel geld op in te zetten dat hij het niet zo ver laat komen.

Met heroine is dat niet zo simpel.. Hier durf ik mijn geld op te zetten. Lees een eerdere post van mij.. Mijn ouders waren de ervaringsdeskundigen en dachten er ook zo simpel over. Maar..... drugs veranderd op den duur je geest en je manier van denken. Dit is vooral bij heroine zo. Ik zeg niet dat heroine klote spul is omdat de massa dat zegt.. Ik zeg dat het klote spul is omdat ik het met mijn eigen ogen gezien heb.

Wacky

Badass junkie
Een slecht punt als je daarmee alle ervaringen van anderen af doet als onbelangrijk.

Ik heb geen statistische gegevens, maar ik zou dus iig opzoek gaan naar zoveel mogelijk info als ik van plan was heroine regelmatig te gaan gebruiken.

-hoeveel mensen zijn er succesvol in het regelmatig gebruiken zonder verslaafd te worden ?
-hoe regelmatig kunnen zij het doen ?
etc zoals ik al eerder had gepost.

Stel nou dat je dan tot de conclusie komt dat van iedereen die het met een regelmaat zoals de jouwe (wekelijks) doet ongeveer 5% dat volhoud zonder verslaafd te worden, ben je dan nog steeds zo hard headed om te zeggen dat jij sterker bent en jij het wel aankan ?
Ik weet niet hoeveel het is, daarom zei ik stel dat.

(enige stat die ik wel weet is dat ongeveer 10% van de ooit gebruikers verslaafd word aan hero, maar van die andere 90% zullen de meesten waarschijnlijk mensen zijn die het 1 of enkele keren proberen)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wacky zei:
Een slecht punt als je daarmee alle ervaringen van anderen af doet als onbelangrijk.
Geval van verkeerd interpreteren dan, want dat deed ik niet.

Wacky zei:
Ik heb geen statistische gegevens, maar ik zou dus iig opzoek gaan naar zoveel mogelijk info als ik van plan was heroine regelmatig te gaan gebruiken.
Ik heb geen statistieken nodig, ik weet waar ik persoonlijk toe in staat ben. Daarmee zeg ik niet dat het voor iedereen zo werkt natuurlijk. En ik weet hoe dit overkomt maar zo bedoel ik het niet, mocht ik heroïne proberen zou ik dat ook niet met een dergelijke regelmaat doen.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik moet best wel lachen om die conclusies waar ik mezelf niet in kan vinden. Maar ik kan het toch niet laten om er even op in te gaan.

De verslavingskans van heroine is volgens mijn ervaringen en de ervaringen van mensen uit de literatuur niet zo enorm als wat hier beweerd wordt. Exceptionalinsight maakt een goed punt. Ik ken mezelf goed en iedereen die mij goed gesproken heeft is er ook van overtuigd dat ik het onder bedwang houd. Ik kijk inderdaad niet naar of het anderen lukt. Mij lukt het wel.

Om toch even op die statistieken: 1 op de 10 ooitgebruikers die afhankelijk worden van heroïne is hetzelfde percentage als bij cannabis en een lager percentage dan bij amfetamine, alcohol, nicotine en cocaïne. Het is natuurlijk wel zo dat als je verslaafd bent aan heroine je niet meer mee kan doen in de maatschappij, in tegenstelling tot een verslaving aan de andere middelen. Dat maakt heroïne zo afschrikwekkend. Maar ik ben verstandig genoeg om het in bedwang te houden.

Wacky

Badass junkie
Berbatov zei:
1 op de 10 ooitgebruikers die afhankelijk worden van heroïne is hetzelfde percentage als bij cannabis en een lager percentage dan bij amfetamine, alcohol, nicotine en cocaïne.
Lijkt me onzin, bij alcohol is nagenoeg iedereen ooit gebruiker, echt verslaafd raakt volgens mij niet eens 1%, volgens jou zouden er meer dan 1,6 milioen alcohol verslaafden in nederland moeten rondlopen. (wanneer je verslaafd bent is natuurlijk een vaag gebied, maar als je ruim wil rekenen en je gaat iedereen meetellen die elk weekend een biertje of 8 drinken, dan kun je jou hero gebruik ook al onder verslaafd plaatsen) amfetamine, en cocaine weet ik niet, maar ik denk niet dat het de 10% haalt.

Waarom is het dan bij nicotine en canabis anders ? vooral door het onschuldige imago denk ik. Zoals ik zei, die 10% is vooral omdat veel mensen het bij 1 of enkele keren houden, juist uit respect voor de drug.

Tekno

Interessant topic dit. Toen ik de eerste post van Berbatov las was mijn eerste reactie: oke, nog even en hij is hooked. Niet dat ik heroine als drug goed ken (lees regelmatig in het opiaat topic etc, meer niet). Toch, met je posts heb je mijn visie op de drug verandert en ik denk dat als je jezelf én de drugs goed kent dat je redelijk ver kan gaan met het recreatief gebruik van heroine.
Maar toch blijf ik er bij: stop eens 3 maanden. Je word er sowieso niet slechter van en bovendien zal het dit topic nieuw leven inblazen :wink: . Ben zeeeer benieuwd naar hoe je je in zo'n periode gaat voelen, hoe je het gebruik van heroine na 3 maanden gaat ervaren enz enz.

Chris Pontius

Badass junkie
Tekno zei:
Interessant topic dit. Toen ik de eerste post van Berbatov las was mijn eerste reactie: oke, nog even en hij is hooked. Niet dat ik heroine als drug goed ken (lees regelmatig in het opiaat topic etc, meer niet). Toch, met je posts heb je mijn visie op de drug verandert en ik denk dat als je jezelf én de drugs goed kent dat je redelijk ver kan gaan met het recreatief gebruik van heroine.
Maar toch blijf ik er bij: stop eens 3 maanden. Je word er sowieso niet slechter van en bovendien zal het dit topic nieuw leven inblazen :wink: . Ben zeeeer benieuwd naar hoe je je in zo'n periode gaat voelen, hoe je het gebruik van heroine na 3 maanden gaat ervaren enz enz.

Exact mijn gedachte.

Bovenaan