Mijn bromazolam ervaring

Zelf ervaar ik een hele gekke bijwerking en ben benieuwd of meer mensen dit hebben. In de eerste dagen erna, wanneer ik overdag even in slaap val (op de bank) dan beland ik soort van meteen in een super realistische droom. Alsof ik daar meteen naar toe wordt gekatapulteerd, terwijl ik net m'n ogen dicht heb. Het voelt mega realistisch, alsof het echt plaatsvindt op dat moment. Ik heb dit vooral op dag 2 na het gebruik en alleen bij overdag in slaap vallen op de bank.

C. Ubensis

Experimenterende gebruiker
Zelf ervaar ik een hele gekke bijwerking en ben benieuwd of meer mensen dit hebben. In de eerste dagen erna, wanneer ik overdag even in slaap val (op de bank) dan beland ik soort van meteen in een super realistische droom. Alsof ik daar meteen naar toe wordt gekatapulteerd, terwijl ik net m'n ogen dicht heb. Het voelt mega realistisch, alsof het echt plaatsvindt op dat moment. Ik heb dit vooral op dag 2 na het gebruik en alleen bij overdag in slaap vallen op de bank.
Google voor de gein maar eens op "hypnagoge hallucinaties". Realistisch aanvoelende droomachtige belevingen, op de grens tussen waak en slaap. Hypnapomp is hetzelfde, maar dan bij het wakker worden.

Klinkt overigens erger dan het is; ikzelf heb er al heel mijn leven "last"'van. In milde vorm, maar bij stress en/of cannabis gebruik of onthouding iets levendiger.

Heb ermee leren leven.😊

Snot aap

Newbie
Heej medegebruikers,

Heb de afgelopen 2 maanden dus elke vrijdag 3mg bromazolam gebruik en had vorige week het gevoel dat het we lekker stabiel bleef....... dus vanmorgen same shit different Day.... speed gebruik ben ik trouwens ook wekelijks aan het minderen dus dat gaat weer beter, maar nu had ik gisteren 9 uur na de laatse dosis 3mg bromazolam genomen en 1.5 later 0.0 effect..... had nog stijfespieren de niks niet relaxter..... toen na 1.5 a 2 uur een halve er in genomen en amper 2 uur geslapen:confused: ik met mijn goede gedrag 2 uur gelden toch maar 1 extra genomen aangezien het stapelt en ik dan zowiezo wel ff 2 a 3 uurtjes slaap kon pakken.... weerderom niks..... ik snap best dat wekelijks 1x 3mg op den duur niet te doen was maar 7.5mg binnen 6 uur tijd? Wat amper wat doet? En nog amper slapen Is weer het hele ander uiterste natuurlijk.....? Dus mijn conclusie:broma ff in de kast gooien want dit kan natuurlijk absoluut niet zo zijn?... gevoelsmatig waren ze allemaal ondergedoseert wat bijna onmogelijk is want het is nog steeds dezelfde batch.... dus, zie ik op dit moment nog 2 opties: 1 na de dokter iets van zopiclon vragen? Zal lastig worden en volgens mij werkt dat ook op de gaba a receptoren? En optie 2 geen speed meer gebruiken..... nu is dat het allerbeste natuurlijk maar toch zou ik graag een wat logischer verklaring willen over de dosis broma...... van 3mg na 7.5mg met zo goed als geen verschil in effect? Is Wel heel vreemd toch?

OtherShore

Badass junkie
Zal lastig worden en volgens mij werkt dat ook op de gaba a receptoren?
Ja zopiclon werkt op dezelfde receptoren en zoliclon werkt maar heel kort, daar ga je niet lang van slapen.

Het probleem is denk ik: je wilt de hele nacht opblijven en dan vervolgens nog wel een volle nacht slaap pakken, maar je bent dan zo uit je ritme, daar helpt geen benzo meer aan. Dan verwacht je er te veel van.

Verder ben je ook tolerantie aan het opbouwen voor benzos waardoor ze steeds minder goed werken. Dan krijg je dit soort dingen.

_shikantaza

Badass junkie
Heej medegebruikers,

Heb de afgelopen 2 maanden dus elke vrijdag 3mg bromazolam gebruik en had vorige week het gevoel dat het we lekker stabiel bleef....... dus vanmorgen same shit different Day.... speed gebruik ben ik trouwens ook wekelijks aan het minderen dus dat gaat weer beter, maar nu had ik gisteren 9 uur na de laatse dosis 3mg bromazolam genomen en 1.5 later 0.0 effect..... had nog stijfespieren de niks niet relaxter..... toen na 1.5 a 2 uur een halve er in genomen en amper 2 uur geslapen:confused: ik met mijn goede gedrag 2 uur gelden toch maar 1 extra genomen aangezien het stapelt en ik dan zowiezo wel ff 2 a 3 uurtjes slaap kon pakken.... weerderom niks..... ik snap best dat wekelijks 1x 3mg op den duur niet te doen was maar 7.5mg binnen 6 uur tijd? Wat amper wat doet? En nog amper slapen Is weer het hele ander uiterste natuurlijk.....? Dus mijn conclusie:broma ff in de kast gooien want dit kan natuurlijk absoluut niet zo zijn?... gevoelsmatig waren ze allemaal ondergedoseert wat bijna onmogelijk is want het is nog steeds dezelfde batch.... dus, zie ik op dit moment nog 2 opties: 1 na de dokter iets van zopiclon vragen? Zal lastig worden en volgens mij werkt dat ook op de gaba a receptoren? En optie 2 geen speed meer gebruiken..... nu is dat het allerbeste natuurlijk maar toch zou ik graag een wat logischer verklaring willen over de dosis broma...... van 3mg na 7.5mg met zo goed als geen verschil in effect? Is Wel heel vreemd toch?
Je hebt vermoedelijk tolerantie opgebouwd. Wat ook nog goed zou kunnen is dat je een (zeer) laag gedoseerd pilletje te pakken hebt gehad. Het zijn geen professioneel geproduceerde pillen die RC vendors verkopen.

Siddo

Newbie
Beste gebruikers,

Na het bovenstaande gelezen te hebben viel ik bijna om van verbazing. Ik gebruik nooit (zelden) een benzo en ik drink geen alcohol. Ik heb 5 jaar gedaan met een doosje oxazepam 50mg (dat was overgebleven van mijn overleden vriendin die dat middel in haar terminale fase slikte) In de dagen na haar dood nam ik een paar keer eentabletje om goed te kunnen slapen, dat was in 2005 dus bijna 20 jaar geleden) In het begin van dit jaar nam ik mijn laatste tabletje oxazepam, ver over de datum 2009. Ik wist niets van RC benzo's tot ik een tijdje geleden op het fenomeen RC benzo's stuitte. Ik dacht wat zijn die goedkoop laat ik eens 25 pellets bestellen, stink toevallig koos ik bromazolam. Ik nam er 1 en merkte ook na enkele uren niets, enfin de volgende avond nam ik er 5!!! en merkte niets. Ik heb totaal geen tolerantie omdat ik nooit wat slikte, Ja hooguit 2x per jaar een oxazepam. Toen heb ik aan mijn huisarts met een smoesje iets gevraagd voor de stress en ik kreeg een doosje van 30 10mg oxazepam, ik nam er een en merkte niets!! Ik nam er een bij en merkte nog niks. Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt? Ik heb nooit weed of uppers/downers gebruikt of wat maar ook, Ik heb alleen voor mijn bloeddruk metropolol.

Kordie

DF-koning
Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt?

Ik merk soms ook niks van RC benzo's. Of weinig.
Maar dat kan dan ook aan de vendor liggen denk ik.
Je zou zeggen dat je van een paar tientjes oxazepam wel iets moet merken. Maar ook dat is geen hoge dosering.

Wat is je gewicht?
Nam je het op volle of nuchtere maag?

De Zandman

DF-koning
Sommige mensen waaronder ikzelf, hebben gewoon meer werkzame stof in hun medicijnen nodig, dan een ander.
Als ik bij de tandarts een verdovingsspuit krijg, heb ik het dubbele nodig van wat een ander krijgt.
Ditzelfde geldt helaas ook voor andere pijnbestrijding. Wil morfine oid effect hebben, leg de voorraad maar vast klaar, want ik heb veel nodig.
Een en ander kan te maken hebben met je gewicht, of je vermoeid bent, of en hoeveel je gegeten hebt, hoe lang je de betreffende medicatie slikt, en zo zijn er nog veel meer factoren die hierop van invloed zijn, en hoe jouw lijf ermee omgaat....

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Heb je al gesproken met je arts over het gebruik van een langwerkende variant, of misschien een combinatie met een kortwerkende variant voor het inslapen en een langwerkende voor het doorslapen?

Als je overweegt een benzodiazepine met een langere halfwaardetijd in te nemen (zoals diazepam, clonazepam, Nitrazepam(Mogadon), Flurazepam(Dalmadorm), dan zou dat kunnen helpen om het doorslapen te verlengen. Deze middelen blijven langer in het lichaam actief en kunnen een minder abrupt begin van de werking hebben, maar zorgen mogelijk voor meer slaperigheid de volgende dag.

Als je naar opzoek bent naar een middelmatige benzodiazepinen, moet je zoeken naar de intermediaire werkingsduur van het middel

Deze middelen zijn een soort middenweg: ze werken lang genoeg om te helpen doorslapen, maar zonder de langdurige slaperigheid die gepaard kan gaan met de langwerkende varianten.

Temazepam (Normison): Heeft een gemiddelde halfwaardetijd en wordt vaak voorgeschreven voor zowel inslapen als doorslapen. Het heeft een minder lange werkingsduur dan diazepam, maar is langer werkzaam dan midazolam.

Lorazepam (Temesta): Werkt iets langer dan kortwerkende benzodiazepinen, maar korter dan diazepam. Het is nuttig voor mensen die moeite hebben met doorslapen, zonder al te veel slaperigheid de volgende dag.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Paradise

Met dat maffen op pep.
De hypnotische werking is verslapt, je hersens zijn mee.
Dat is super normaal, benzo's worden vaak niet 4 keer sterker,
omdat je er 4 keer meer neemt eens je gewenning hebt.
2, 4 of 8 doen redelijk hetzelfde.
Hier start de fase dat je ze 's nachts als smarties kan eten.

Ligt niet aan slappe benzo's van vendors. Die doseringen zijn vaak erg recreatief en aan de zware kant.
Ze wennen vaak sneller door de manier waarop mensen RC benzo's gebruiken.
Bij de arts krijg je 0,5mg Lorazepam ofzo ... de 2,5mg smelttableten vind ik de beste slaap benzo ...

Je kan kijken naar iets als seroquel. Dat is zowat de ideale kill pill voor vanalles drugs ... de eerste keren wakker worden suckt.
Mirtazapine. Trazodone. Er kunnen interacties zijn timing en dosis afhankelijk.
Andere antihistamines. Bij ADHD'ers met hoge dosen adderal en hardnekkige insomnia.

Stop vroeger met en neem minder pep. Beetje tyrosine om het te rekken en begin te drinken, doe ket.
Neem OPCE en doe whatever ... nu je toch niemeer kan slapen ( slecht advies )
Mss om de 3 weken pep voor een tijd ofzo?

En neem die benzo een hele poos niet meer.

OtherShore

Badass junkie
Heb je al gesproken met je arts over het gebruik van een langwerkende variant, of misschien een combinatie met een kortwerkende variant voor het inslapen en een langwerkende voor het doorslapen?
Alsof artsen zo makkelijk benzos of combinaties van benzos voorschrijven voor slaap… Het lijkt me niet waarschijnlijk.

Verder: het gaat hier om slapen na een nacht doortrekken op speed. De TS wil de volgende ochtend nog minimaal 7 uur slaap pakken en gebruikt om die reden benzos. Met die factor lijk je in je verhaal geen rekening te houden.

Laatst bewerkt:

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
WAARSCHUWING!!!

Nee, geintje!

@Snot aap Als je stims gebruikt hoort plafonddienst er nou eenmaal bij. Ik denk niet dat je thuis een Extended Release pil kunt maken.
7 a 8 uur slaap is over het algemeen voldoende. En een keertje 5 uur is ook prima voor de meeste mensen. Je rust toch uit
in bed al slaap je niet.

Temazepam is een inslaper en Oxazepam een doorslaper. Resp. 10 en 25mg zou denk ik een aardige combi zijn.

Maar Benzo gebruik is link. Voor je het weet word je er in gezogen en er af komen is een hel. Stiekem toch een waarschuwing
😝
Hahaha wat een bullshit! Als je geen zin hebt in plafond- dienst - kan je daar wat aan doen. Hou toch op man. Alle drugs zijn niet per definitie “goed” voor je. Maar een bromatje om gewoon lekker te slapen na een avondje door pakken moet toch kunnen.
Jij lekker schaapjes tellen - ieder zn ding amigo

Cervenezvire

Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken.
Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door
Ik ben al een hele tijd zwaar cocaine verslaafd en mijn ervaring leert echt iets anders: beter slapen op benzo’s na uppers dan nachten doortrekken zonder slaap. Slaap is echt het allerbelangrijkste voor het herstel je humeur en eigenlijk alles. Ik ben geen dokter maar wel al jaren ervaringsexpert. Nou juist niet slapen of meerdere nachten doorhalen zonder slaap is veel meer killing voor je lichaam. Heb ook weleens een maat gehad die zei ik durf dat (benzo) niet te nemen met of net na de coke.. Was bang dat dat gevaarlijk was. Zijn goed recht maar hij dronk ondertussen wel een bak bier erbij leeg. Terwijl de coke benzo of speed benzo combi an sich vele malen minder slecht zijn als de coke alcohol combo. Benzo’s zwakken alleen de effecten af. Coke alcohol combo is gewoon 50 x gevaarlijker door de nieuwe stof die zich in het lichaam vormt (cocaethyleen). En dan bedoel ik kans op hartinfarcten hartritmestoornissen herseninfarct enz enz. Kijk risico neem je altijd. Dan moet je niks gebruiken. En raad combigebruik op zich altijd af. Maar liever een benzotje na de upper zonder alcohol dan coke of speed met zwaar veel alcohol. Wat de meeste mensen doen. Je drinkt het dan immers weg als water. Veel verrotter en schadelijker voor je lichaam is mijn ervaring. Daarnaast zie je er met (veel) alcohol en coke samen ook nog is veel slechter uit en ben je de dagen erna zoveel verrotter. Alcohol wordt zo ontiegelijk onderschat door de meesten. En dat heeft natuurlijk met het sociaal geaccepteerde te maken. Maar bij goede coke heb je helemaal geen alcohol nodig. Ik deed het vroeger ook heel veel in de combi nu al hele tijd nagenoeg gestopt met alcohol (zeker tijdens het coke gebruik) en mijn leven is op alle fronten verbeterd. Alleen nu die verdomde coke nog. Veel te lekker! Begin januari afkickkliniek hopelijk gaat dat mijn leven weer een goede richting geven. Het liefst gebruik ik elke dag. En dat doe ik helaas ook heel vaak. Maar het is allemaal korte termijn geluk. Maar ja ik vind het nogmaals zo verdomd lekker.

Laatst bewerkt:

Brakka Mang

Badass junkie
Ik ben al een hele tijd zwaar cocaine verslaafd en mijn ervaring leert echt iets anders: beter slapen op benzo’s na uppers dan nachten doortrekken zonder slaap. Slaap is echt het allerbelangrijkste voor het herstel je humeur en eigenlijk alles. Ik ben geen dokter maar wel al jaren ervaringsexpert. Nou juist niet slapen of meerdere nachten doorhalen zonder slaap is veel meer killing voor je lichaam. Heb ook weleens een maat gehad die zei ik durf dat (benzo) niet te nemen met of net na de coke.. Was bang dat dat gevaarlijk was. Zijn goed recht maar hij dronk ondertussen wel een bak bier erbij leeg. Terwijl de coke benzo of speed benzo combi an sich vele malen minder slecht zijn als de coke alcohol combo. Benzo’s zwakken alleen de effecten af. Coke alcohol combo is gewoon 50 x gevaarlijker door de nieuwe stof die zich in het lichaam vormt (cocaethyleen). En dan bedoel ik kans op hartinfarcten hartritmestoornissen herseninfarct enz enz. Kijk risico neem je altijd. Dan moet je niks gebruiken. En raad combigebruik op zich altijd af. Maar liever een benzotje na de upper zonder alcohol dan coke of speed met zwaar veel alcohol. Wat de meeste mensen doen. Je drinkt het dan immers weg als water. Veel verrotter en schadelijker voor je lichaam is mijn ervaring. Daarnaast zie je er met (veel) alcohol en coke samen ook nog is veel slechter uit en ben je de dagen erna zoveel verrotter. Alcohol wordt zo ontiegelijk onderschat door de meesten. En dat heeft natuurlijk met het sociaal geaccepteerde te maken. Maar bij goede coke heb je helemaal geen alcohol nodig. Ik deed het vroeger ook heel veel in de combi nu al hele tijd nagenoeg gestopt met alcohol (zeker tijdens het coke gebruik) en mijn leven is op alle fronten verbeterd. Alleen nu die verdomde coke nog. Veel te lekker! Begin januari afkickkliniek hopelijk gaat dat mijn leven weer een goede richting geven. Het liefst gebruik ik elke dag. En dat doe ik helaas ook heel vaak. Maar het is allemaal korte termijn geluk. Maar ja ik vind het nogmaals zo verdomd lekker.
Als je nu nog het liefst elke dag gebruikt vraag ik me af of een afkickkliniek je op dit moment gaat helpen. Vaak helpen die pas als je het helemaal kut vindt en er helemaal klaar mee bent.

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
Beste gebruikers,

Na het bovenstaande gelezen te hebben viel ik bijna om van verbazing. Ik gebruik nooit (zelden) een benzo en ik drink geen alcohol. Ik heb 5 jaar gedaan met een doosje oxazepam 50mg (dat was overgebleven van mijn overleden vriendin die dat middel in haar terminale fase slikte) In de dagen na haar dood nam ik een paar keer eentabletje om goed te kunnen slapen, dat was in 2005 dus bijna 20 jaar geleden) In het begin van dit jaar nam ik mijn laatste tabletje oxazepam, ver over de datum 2009. Ik wist niets van RC benzo's tot ik een tijdje geleden op het fenomeen RC benzo's stuitte. Ik dacht wat zijn die goedkoop laat ik eens 25 pellets bestellen, stink toevallig koos ik bromazolam. Ik nam er 1 en merkte ook na enkele uren niets, enfin de volgende avond nam ik er 5!!! en merkte niets. Ik heb totaal geen tolerantie omdat ik nooit wat slikte, Ja hooguit 2x per jaar een oxazepam. Toen heb ik aan mijn huisarts met een smoesje iets gevraagd voor de stress en ik kreeg een doosje van 30 10mg oxazepam, ik nam er een en merkte niets!! Ik nam er een bij en merkte nog niks. Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt? Ik heb nooit weed of uppers/downers gebruikt of wat maar ook, Ik heb alleen voor mijn bloeddruk metropolol.
Alles kan en ik ben geen arts. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk / bijzonder dat wanner je 5 3mg pellets Bromo slikt je niks voelt maat....
Maar het zou kunnen. Misschien genetisch resistent oid?

De Schurk

Belezen gebruiker
Bromazolam retard versie??? Nee bedankt...dit spul werkt al veel te lang.
Als jouw menig is dat Bromazolam zwak is en niet al te lang werkt dan ben ik bang dat de batch die je geprobeerd hebt echt van slechte kwaliteit is geweest.

Ik ben echt bang voor dit spul, vandaar ook dat ik de kwaliteit van afgelopen 2 jaar niet heb kunnen ervaren.
Ik teer nogsteeds op oude voorraad, 3mg licht groene klappers, 1 is al genoeg om me te laten knikkebollen

Casrus

DF-koning
Bromazolam retard versie??? Nee bedankt...dit spul werkt al veel te lang.
Als jouw menig is dat Bromazolam zwak is en niet al te lang werkt dan ben ik bang dat de batch die je geprobeerd hebt echt van slechte kwaliteit is geweest.

Ik ben echt bang voor dit spul, vandaar ook dat ik de kwaliteit van afgelopen 2 jaar niet heb kunnen ervaren.
Ik teer nogsteeds op oude voorraad, 3mg licht groene klappers, 1 is al genoeg om me te laten knikkebollen

Vind me al retard genoeg.

Bovenaan