De Zandman
DF-koning
Tsja, wat we in onze onwetendheid allemaal aan bijwerkingen hebben geprobeerd om met iets anders die bijwerkingen weg te krijgen....daar was ik ook goed in ja.
Google voor de gein maar eens op "hypnagoge hallucinaties". Realistisch aanvoelende droomachtige belevingen, op de grens tussen waak en slaap. Hypnapomp is hetzelfde, maar dan bij het wakker worden.Zelf ervaar ik een hele gekke bijwerking en ben benieuwd of meer mensen dit hebben. In de eerste dagen erna, wanneer ik overdag even in slaap val (op de bank) dan beland ik soort van meteen in een super realistische droom. Alsof ik daar meteen naar toe wordt gekatapulteerd, terwijl ik net m'n ogen dicht heb. Het voelt mega realistisch, alsof het echt plaatsvindt op dat moment. Ik heb dit vooral op dag 2 na het gebruik en alleen bij overdag in slaap vallen op de bank.
Ja zopiclon werkt op dezelfde receptoren en zoliclon werkt maar heel kort, daar ga je niet lang van slapen.Zal lastig worden en volgens mij werkt dat ook op de gaba a receptoren?
Je hebt vermoedelijk tolerantie opgebouwd. Wat ook nog goed zou kunnen is dat je een (zeer) laag gedoseerd pilletje te pakken hebt gehad. Het zijn geen professioneel geproduceerde pillen die RC vendors verkopen.Heej medegebruikers,
Heb de afgelopen 2 maanden dus elke vrijdag 3mg bromazolam gebruik en had vorige week het gevoel dat het we lekker stabiel bleef....... dus vanmorgen same shit different Day.... speed gebruik ben ik trouwens ook wekelijks aan het minderen dus dat gaat weer beter, maar nu had ik gisteren 9 uur na de laatse dosis 3mg bromazolam genomen en 1.5 later 0.0 effect..... had nog stijfespieren de niks niet relaxter..... toen na 1.5 a 2 uur een halve er in genomen en amper 2 uur geslapenik met mijn goede gedrag 2 uur gelden toch maar 1 extra genomen aangezien het stapelt en ik dan zowiezo wel ff 2 a 3 uurtjes slaap kon pakken.... weerderom niks..... ik snap best dat wekelijks 1x 3mg op den duur niet te doen was maar 7.5mg binnen 6 uur tijd? Wat amper wat doet? En nog amper slapen Is weer het hele ander uiterste natuurlijk.....? Dus mijn conclusie:broma ff in de kast gooien want dit kan natuurlijk absoluut niet zo zijn?... gevoelsmatig waren ze allemaal ondergedoseert wat bijna onmogelijk is want het is nog steeds dezelfde batch.... dus, zie ik op dit moment nog 2 opties: 1 na de dokter iets van zopiclon vragen? Zal lastig worden en volgens mij werkt dat ook op de gaba a receptoren? En optie 2 geen speed meer gebruiken..... nu is dat het allerbeste natuurlijk maar toch zou ik graag een wat logischer verklaring willen over de dosis broma...... van 3mg na 7.5mg met zo goed als geen verschil in effect? Is Wel heel vreemd toch?
Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt?
Alsof artsen zo makkelijk benzos of combinaties van benzos voorschrijven voor slaap… Het lijkt me niet waarschijnlijk.Heb je al gesproken met je arts over het gebruik van een langwerkende variant, of misschien een combinatie met een kortwerkende variant voor het inslapen en een langwerkende voor het doorslapen?
Hahaha wat een bullshit! Als je geen zin hebt in plafond- dienst - kan je daar wat aan doen. Hou toch op man. Alle drugs zijn niet per definitie “goed” voor je. Maar een bromatje om gewoon lekker te slapen na een avondje door pakken moet toch kunnen.WAARSCHUWING!!!
Nee, geintje!
@Snot aap Als je stims gebruikt hoort plafonddienst er nou eenmaal bij. Ik denk niet dat je thuis een Extended Release pil kunt maken.
7 a 8 uur slaap is over het algemeen voldoende. En een keertje 5 uur is ook prima voor de meeste mensen. Je rust toch uit
in bed al slaap je niet.
Temazepam is een inslaper en Oxazepam een doorslaper. Resp. 10 en 25mg zou denk ik een aardige combi zijn.
Maar Benzo gebruik is link. Voor je het weet word je er in gezogen en er af komen is een hel. Stiekem toch een waarschuwing 😝
Hahaha wat een bullshit!
welke van de twee is het nou dan?ieder zn ding amigo
Ik ben al een hele tijd zwaar cocaine verslaafd en mijn ervaring leert echt iets anders: beter slapen op benzo’s na uppers dan nachten doortrekken zonder slaap. Slaap is echt het allerbelangrijkste voor het herstel je humeur en eigenlijk alles. Ik ben geen dokter maar wel al jaren ervaringsexpert. Nou juist niet slapen of meerdere nachten doorhalen zonder slaap is veel meer killing voor je lichaam. Heb ook weleens een maat gehad die zei ik durf dat (benzo) niet te nemen met of net na de coke.. Was bang dat dat gevaarlijk was. Zijn goed recht maar hij dronk ondertussen wel een bak bier erbij leeg. Terwijl de coke benzo of speed benzo combi an sich vele malen minder slecht zijn als de coke alcohol combo. Benzo’s zwakken alleen de effecten af. Coke alcohol combo is gewoon 50 x gevaarlijker door de nieuwe stof die zich in het lichaam vormt (cocaethyleen). En dan bedoel ik kans op hartinfarcten hartritmestoornissen herseninfarct enz enz. Kijk risico neem je altijd. Dan moet je niks gebruiken. En raad combigebruik op zich altijd af. Maar liever een benzotje na de upper zonder alcohol dan coke of speed met zwaar veel alcohol. Wat de meeste mensen doen. Je drinkt het dan immers weg als water. Veel verrotter en schadelijker voor je lichaam is mijn ervaring. Daarnaast zie je er met (veel) alcohol en coke samen ook nog is veel slechter uit en ben je de dagen erna zoveel verrotter. Alcohol wordt zo ontiegelijk onderschat door de meesten. En dat heeft natuurlijk met het sociaal geaccepteerde te maken. Maar bij goede coke heb je helemaal geen alcohol nodig. Ik deed het vroeger ook heel veel in de combi nu al hele tijd nagenoeg gestopt met alcohol (zeker tijdens het coke gebruik) en mijn leven is op alle fronten verbeterd. Alleen nu die verdomde coke nog. Veel te lekker! Begin januari afkickkliniek hopelijk gaat dat mijn leven weer een goede richting geven. Het liefst gebruik ik elke dag. En dat doe ik helaas ook heel vaak. Maar het is allemaal korte termijn geluk. Maar ja ik vind het nogmaals zo verdomd lekker.Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken.
Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door
Wat snap je niet?welke van de twee is het nou dan?
Als je nu nog het liefst elke dag gebruikt vraag ik me af of een afkickkliniek je op dit moment gaat helpen. Vaak helpen die pas als je het helemaal kut vindt en er helemaal klaar mee bent.Ik ben al een hele tijd zwaar cocaine verslaafd en mijn ervaring leert echt iets anders: beter slapen op benzo’s na uppers dan nachten doortrekken zonder slaap. Slaap is echt het allerbelangrijkste voor het herstel je humeur en eigenlijk alles. Ik ben geen dokter maar wel al jaren ervaringsexpert. Nou juist niet slapen of meerdere nachten doorhalen zonder slaap is veel meer killing voor je lichaam. Heb ook weleens een maat gehad die zei ik durf dat (benzo) niet te nemen met of net na de coke.. Was bang dat dat gevaarlijk was. Zijn goed recht maar hij dronk ondertussen wel een bak bier erbij leeg. Terwijl de coke benzo of speed benzo combi an sich vele malen minder slecht zijn als de coke alcohol combo. Benzo’s zwakken alleen de effecten af. Coke alcohol combo is gewoon 50 x gevaarlijker door de nieuwe stof die zich in het lichaam vormt (cocaethyleen). En dan bedoel ik kans op hartinfarcten hartritmestoornissen herseninfarct enz enz. Kijk risico neem je altijd. Dan moet je niks gebruiken. En raad combigebruik op zich altijd af. Maar liever een benzotje na de upper zonder alcohol dan coke of speed met zwaar veel alcohol. Wat de meeste mensen doen. Je drinkt het dan immers weg als water. Veel verrotter en schadelijker voor je lichaam is mijn ervaring. Daarnaast zie je er met (veel) alcohol en coke samen ook nog is veel slechter uit en ben je de dagen erna zoveel verrotter. Alcohol wordt zo ontiegelijk onderschat door de meesten. En dat heeft natuurlijk met het sociaal geaccepteerde te maken. Maar bij goede coke heb je helemaal geen alcohol nodig. Ik deed het vroeger ook heel veel in de combi nu al hele tijd nagenoeg gestopt met alcohol (zeker tijdens het coke gebruik) en mijn leven is op alle fronten verbeterd. Alleen nu die verdomde coke nog. Veel te lekker! Begin januari afkickkliniek hopelijk gaat dat mijn leven weer een goede richting geven. Het liefst gebruik ik elke dag. En dat doe ik helaas ook heel vaak. Maar het is allemaal korte termijn geluk. Maar ja ik vind het nogmaals zo verdomd lekker.
Hahahaha; voor mij (blijft persoonlijk) geen plafonddienst - geen schaapjes tellen. Dus benzotje erin en tukken.welke van de twee is het nou dan?
Ja eens, maar als je een nacht snuift en bier (oid) drinkt heb je ook een leuke avond. Tis maar net waar je zin in hebt. Nuchter kan je ook een leuke avond hebben....Als je een nacht bier zuipt heb je iig nog wel een leuke nacht![]()
Alles kan en ik ben geen arts. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk / bijzonder dat wanner je 5 3mg pellets Bromo slikt je niks voelt maat....Beste gebruikers,
Na het bovenstaande gelezen te hebben viel ik bijna om van verbazing. Ik gebruik nooit (zelden) een benzo en ik drink geen alcohol. Ik heb 5 jaar gedaan met een doosje oxazepam 50mg (dat was overgebleven van mijn overleden vriendin die dat middel in haar terminale fase slikte) In de dagen na haar dood nam ik een paar keer eentabletje om goed te kunnen slapen, dat was in 2005 dus bijna 20 jaar geleden) In het begin van dit jaar nam ik mijn laatste tabletje oxazepam, ver over de datum 2009. Ik wist niets van RC benzo's tot ik een tijdje geleden op het fenomeen RC benzo's stuitte. Ik dacht wat zijn die goedkoop laat ik eens 25 pellets bestellen, stink toevallig koos ik bromazolam. Ik nam er 1 en merkte ook na enkele uren niets, enfin de volgende avond nam ik er 5!!! en merkte niets. Ik heb totaal geen tolerantie omdat ik nooit wat slikte, Ja hooguit 2x per jaar een oxazepam. Toen heb ik aan mijn huisarts met een smoesje iets gevraagd voor de stress en ik kreeg een doosje van 30 10mg oxazepam, ik nam er een en merkte niets!! Ik nam er een bij en merkte nog niks. Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt? Ik heb nooit weed of uppers/downers gebruikt of wat maar ook, Ik heb alleen voor mijn bloeddruk metropolol.
Bromazolam retard versie??? Nee bedankt...dit spul werkt al veel te lang.
Als jouw menig is dat Bromazolam zwak is en niet al te lang werkt dan ben ik bang dat de batch die je geprobeerd hebt echt van slechte kwaliteit is geweest.
Ik ben echt bang voor dit spul, vandaar ook dat ik de kwaliteit van afgelopen 2 jaar niet heb kunnen ervaren.
Ik teer nogsteeds op oude voorraad, 3mg licht groene klappers, 1 is al genoeg om me te laten knikkebollen