Mephedrone

Pepnoize

Belezen gebruiker
Wow had nooit gedacht dat dit topic zo lang ging worden toen ik hem enkele jaren terug opende.

Het is spijtig genoeg in deze regio niet meer te vinden. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het met de prijs enz gesteld is tegenwoordig! en de kwaliteit etc...

Ik vond het altijd erg leuk maar ook erg dubbel aanvoelend... Alsof ik me vuil voelde, omdat ik in mn achterhoofd toch wist hoe slecht en verslavend het was... Maar zo lekker tegelijkertijd :tongueout: ik voelde me altijd wat schuldig achteraf haha.

SD7

Experimenterende gebruiker
Veels te agressief spul, vergeleken met 4fmp is dit gewoon op een gegeven moment niet leuk meer.

Yokibeer

Heb het 3 keer Mephedrone geprobeerd eerste twee keer snuiven en de derde keer slikken, had er minimaal twee weken tussen gelaten en geen andere middelen gebruikt tussen door, merkte toch al een beste tolerantie de derde keer en was er voor mij verder klaar mee.
Blijft apart gevoel hebben die Mephedrone, ik probeerde het te vergelijken andere middelen maar het heeft zeker zijn eigen karakter, maar geeft ook een behoorlijke craving tijdens het gebruik naar meer Mephedrone.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Mephedrone administration caused a ~500% increase in dopamine, and a ~950% increase in serotonin. They reached their peak concentrations at 40 minutes and 20 minutes, respectively, and returned to baseline by 120 minutes post injection.

In comparison, MDMA caused a ~900% increase in serotonin at 40 minutes, with a non-significant increase in dopamine.

Amphetamine administration resulted in a ~400% increase in dopamine peaking at 40 minutes, with a non-significant increase in serotonin.

Mephedrone werkt dus ook op je serotonine, die er meer dan 2 weken over doet te herstellen. Logisch dat je dan na 3 keer in 6 weken de 3e keer minder voelt.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Hmm ik heb die Mephedrone nu ook liggen...
Ligt al een tijdje in de kast..maar aan de ene kant nog geen moment gevonden om te proberen. Maatje van me laatst wel wat van genomen (gebruikt wel eens vaker) en zei dat het de beste was die ie tot nu toe gehad had. Geen idee, kan er zelf niets over zeggen..zit er zoveel kwaliteitsverschil in dan met wat er op de markt is? Testen ze ook % in testcentra?

gast333

1gram mephedrone is zeker te veel, dus probeer als je uitgaat een kleine dosis te nemen en de rest van het zakje thuis te laten, want de verleiding om bij te pakken is enorm groot. De kater nadien voelde echt als afkickverschijnselen: koud-warm aanvoelen, blaren op de lippen, keelpijn, fysieke pijn... Het is een enorm leuke drug, maar te verslavend, dus persoonlijk geef ik het advies om er niet mee te beginnen.

Ik heb de kater al 3dagen en mijn gehoor etc is minder. Moet ik me zorgen maken of komt het allemaal wel goed met wat geduld?

spuky10

als je klachten blijven.. er bestaat een party spreekuur van debrijder.. ff googlen gast :wink: hoop dat het over gaat .. sterkte

gast333

Heb het gegoogled maar is vooral als je wil stoppen met drugs denk ik. Nuja, up to day 4. Drugs is nice, the dayS after not so.. (en gast mag je veranderen in female:)) thanks for the tip.

spuky10

party spreekuur is niet als je wilt stoppen, maar als je klachten hebt na gebruik van party drugs!!!

gast333

Had ik niet gelezen, bedankt. Maar ik woon niet in nederland, dus hulp zal ik niet krijgen vrees ik:( Maar ik ga sowieso eens bellen, danke.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Bambalam zei:
Mephedrone schijnt niet meer gemaakt te worden. Is dat waar? Is de verkoop volledig stil gevallen?
Het is in de UK dacht ik nog aardig populair hoor, maar ook dat zal allemaal uit China komen dus als daar werkelijk de productie stil ligt om wat van reden dan ook, dan zou dat kunnen, al zullen er nog zoveel partijen onderweg zijn of elders opgeslagen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Bambalam zei:
Mephedrone schijnt niet meer gemaakt te worden. Is dat waar? Is de verkoop volledig stil gevallen?

Er wordt in iedergeval niet meer geproduceerd door de beste fabrikant(en). De kwaliteit zal over een tijdje daarom ook niet meer zijn zoals de beste die op dit moment verkrijgbaar is.

Spacieweezie

Een vriend vertelde me net dat ie mephedrone pillen had gekregen van iemand.
Dit vond ik al een beetje vreemd want ik was nog nooit mephedrone pillen tegengekomen.
Daarna zei hij dat ze in een stripverpakking zaten(zitten, i dont know). Hij moest het testen voor een vriendin van hem maar ik ben er niet zo zeker van. Heeft iemand hier vaker over gehoord?

boenkeng

Bewuste gebruiker
doe de duif zei:
Spacieweezie zei:
mephedrone pillen in een stripverpakking

I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
In het andere topic verteld hij het zelf al, was een strip ritalin

Opzich wil ik dit goedje nog wel eens proberen, alleen het lijkt mij vrij vervelend dat je er zo van gaat stinken

doe de duif

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
doe de duif zei:
Spacieweezie zei:
mephedrone pillen in een stripverpakking

I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
alleen het lijkt mij vrij vervelend dat je er zo van gaat stinken
Van mephedrone?
Heb ik nooit echt iets zwaar hinderend van ondervonden maar ik ben dan een 90% thuisgebruiker.
TIjdens het high ervan zijnde wel als ik het effe warm krijg.
Dan ruik ik wel een iets andere geur maar niet dat het opvalt.
Dagen erna heb ik nooit iets gemerkt wat anderen dan wel aangeven.

edblok2

Bewuste gebruiker
kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.

doe de duif

Belezen gebruiker
Vorige week nog eens lekker geknald op meph maar me wat laten meeslepen in de roes en 700mg uiteindelijk naar binnen gewerkt, anders max 300mg.
Resultaat: drie dagen met kut hoofdpijn rond gelopen, vooral 's morgens.

Nog iemand die dit voor heeft met meph?

MIA-1985

Wijs gebruiker
edblok2 zei:
kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.

Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan?
Lijkt het het meest op de echte?

zaagmans

Bewuste gebruiker
edblok2 zei:

Op een site zag ik

M5 pellets: 4-MEC + Methylone
M3 pellets (3,4-DMMC + MDPV)
S8 pellets (4-MEC)
M2 pellets (3,4-DMMC)

Dus ook de M2 pellets met 3,4-DMMC. Misschien eens kopen. Ik ben in die andere anders ook wel geinteresseerd!

Bonzaaaii

Newbie
Fresh zei:
edblok2 zei:

Ik vind 3mmc persoonlijk beter dan 3,4dmmc maar dat is persoonlijk denk ik. 3mmc word hier in mijn omgeving door de meesten gezien als de beste vervanger van 4mmc.

Bonzaaaii zei:
Fresh zei:
edblok2 zei:

Ik vind 3mmc persoonlijk beter dan 3,4dmmc maar dat is persoonlijk denk ik. 3mmc word hier in mijn omgeving door de meesten gezien als de beste vervanger van 4mmc.

van een paar users gelezen dat een 50/50 verhouding van 3-mmc en 4-mec het beste resultaat zou geven en het dichts in de buurt van meph zou komen... eventueel om euforie te verlengen aanvullen met methylone maar of dit gezonde combos zijn is nog maar de vraag :stoned:

doe de duif

Belezen gebruiker
Iemand die ergens iets van info weet staan over de gevolgen/risico's van langdurig mephedrone gebruik?
Aangezien dit nu toch al van 2007-2009 op de markt is.

Bonzaaaii

Newbie
doe de duif zei:
Iemand die ergens iets van info weet staan over de gevolgen/risico's van langdurig mephedrone gebruik?
Aangezien dit nu toch al van 2007-2009 op de markt is.

Veel is er nog niet bekend, wellicht dat jellinek of novadic meer info hebben als je er naar vraagt.
Het is wel bekend dat het verslavend kan zijn, met name dmv nasaal gebruik.
Net als coke is langdurig gebruik niet goed voor je neus(schotje). En het risico bestaat dat je makkelijk veel meer pakt dan je eigenlijk van plan was, dus dat je de controle over je gebruik verliest. Dit kan natuurlijk ernstige gevolgen hebben voor je sociale leven.
Verder denk ik dat langdurig gebruik voor je lichaam vergelijkbaar is met langdurig overmatig gebruik van xtc/mdma.
Ik ken ook mensen die zeggen dat ze er paranoide van werden na langdurig gebruik.

Zoals met alles eigenlijk; gebruik met mate!

memepepe

Newbie
Hypodermic zei:
1gram mephedrone is zeker te veel, dus probeer als je uitgaat een kleine dosis te nemen en de rest van het zakje thuis te laten, want de verleiding om bij te pakken is enorm groot. De kater nadien voelde echt als afkickverschijnselen: koud-warm aanvoelen, blaren op de lippen, keelpijn, fysieke pijn... Het is een enorm leuke drug, maar te verslavend, dus persoonlijk geef ik het advies om er niet mee te beginnen.

Ik heb de kater al 3dagen en mijn gehoor etc is minder. Moet ik me zorgen maken of komt het allemaal wel goed met wat geduld?
Ff hier op terugkomen i.v.m. Gehoor, het gekke aan mephedrone is als ik me eerste lijn had genomen kreeg ik telkens als het effect opkwam een soort geruis in me hoofd,duurde toen maar enkele seconden.
Heb toch ongeveer een jaartje veel mephedrone genomen, sindsdien is dat geruis gebleven spijtig genoeg. Ik heb weinig last van alleen als ik ga slapen spookt er toch iets in me hoofd :grin:
Ik ben toen naar de oorarts geweest maar die vond natuurlijk niets, gehoor testen waren zeer goed dus waarschijnlijk heeft het niets te maken met het gehoor maar iets dat die mephedrone in me hersens heeft vern**kt :angry:

insayan

Newbie
Onlangs een sample pakketje van mephedrone gekregen met een halve gram 'rocks', een halve gram blauw poeder en 2 pressed pillen van ~220mg. Ondertussen al met alle drie kennis gemaakt. De eerste keer had ik denk ik wel een redelijke dosis genomen (2 pillen en 50mg van het blauwe poeder), de drang om te redosen is redelijk sterk en heb ik eigenlijk nog niet echt gehad bij een andere drug. De come up van de pillen duurde een halfuurtje denk ik, een erg aangename high, heel euforisch en ik kon niet stil zitten. Uurtje later besloot ik om het 2de pilletje te nemen, zelfde verhaal. Om de avond af te sluiten besloot ik om het poeder te proberen, de effecten waren iets minder maar de dosis was dan ook een pak lichter (50mg nasaal tov 220 oraal). Het brandde wat wanneer ik het snoof maar dat bleef maar enkele seconden duren (in tegenstelling tot de geplette rocks, die branden echt voor enkele minuten en ik had het gevoel dat m'n neus er elk moment kon afbranden). De rocks heb ik een dag na mijn eerste ervaring (mezelf in bedwang houden is niet m'n sterkste punt :flushed: ) geprobeerd maar de effecten waren volgens mij iets minder euforisch dan eerst (korte termijn tolerantie denk ik).

doe de duif

Belezen gebruiker
insayan zei:
Onlangs een sample pakketje van mephedrone gekregen met een halve gram 'rocks', een halve gram blauw poeder en 2 pressed pillen van ~220mg.

Ik heb deze ook van wertu :grin:
Nog geen tijd gehad om te testen.

Had je al eerder ervaring met mephedrone?

insayan

Newbie
doe de duif zei:
insayan zei:
Onlangs een sample pakketje van mephedrone gekregen met een halve gram 'rocks', een halve gram blauw poeder en 2 pressed pillen van ~220mg.

Ik heb deze ook van wertu :grin:
Nog geen tijd gehad om te testen.

Had je al eerder ervaring met mephedrone?
Nee, het was mijn eerste ervaring, maar ik kon het niet laten liggen :grin:

Lolip

Newbie
Naar Limitless zijn post heb ik zelfs bang voor wertu's product te testen...
Limitless zegt dat er geen enkele manier mogelijk is om meph in een rock substantie te krijgen.
Dus waarschijnlijk is dit geen echte meph en mensen hebben verschillende effecten ervaren en het blauwe spul lijkt erg slecht en verre van meph te zijn.
Dus ik zou zeggen let op en gebruik met mate

Hoi, Ik ben hier nieuw op het forum vooral om me in te lezen over dingen waar ik nog niet zo bekend ben. Op 27 september heb ik een snuif Mephedrone gehad (echter wel onder invloed van mdma) en ben er nu toch wel erg nieuwschiering naar en heb toch maar een gram gehaald voor Defqon. Nu is mijn grootste vraag of ik na Mephedrone nog pep zou kunnen nemen aangezien ik niet meer dan 500mg Mephedrone wil gebruiken ivm risico's (ga het trouwens nasaal gebruiken). Wat mij er op viel toen ik het gebruikte was dat ik me weer kiplekker voelde en opeens weer energie had, zat op dat moment in een redelijke dip door de xtc/mdma en na die snuif met Mephedrone was dat zo weer voorbij.. Nu lees ik ook veel dat mensen een joint roken na gebruikt omdat dit een bloedvatvernouwende drug is en de wiet/hasj dit tegen gaat.
Ik hoop dat mijn vragen beantwoord kunnen worden!

xastur

Belezen gebruiker
Nadat dit gelEzen te hebben lijkt mij mdma veel veiliger dan deze drugs. En wat iemand hier.zei dat 3 pillen veel is op 1 avond. Ik vind van niet ik deed altijd veel meer je.moet.het natuurlijk ook voelen anders heeft het geen zin.

Bovenaan