doe de duif
Belezen gebruiker
pagina 31 en 32 is intressant...de rest misschien ook maar effe geen zin om een boek te lezen van een scherm.
http://inef.ie/documents/Mephedrone.pdf
http://inef.ie/documents/Mephedrone.pdf
Mephedrone administration caused a ~500% increase in dopamine, and a ~950% increase in serotonin. They reached their peak concentrations at 40 minutes and 20 minutes, respectively, and returned to baseline by 120 minutes post injection.
In comparison, MDMA caused a ~900% increase in serotonin at 40 minutes, with a non-significant increase in dopamine.
Amphetamine administration resulted in a ~400% increase in dopamine peaking at 40 minutes, with a non-significant increase in serotonin.
Het is in de UK dacht ik nog aardig populair hoor, maar ook dat zal allemaal uit China komen dus als daar werkelijk de productie stil ligt om wat van reden dan ook, dan zou dat kunnen, al zullen er nog zoveel partijen onderweg zijn of elders opgeslagen.Bambalam zei:Mephedrone schijnt niet meer gemaakt te worden. Is dat waar? Is de verkoop volledig stil gevallen?
Bambalam zei:Mephedrone schijnt niet meer gemaakt te worden. Is dat waar? Is de verkoop volledig stil gevallen?
Spacieweezie zei:mephedrone pillen in een stripverpakking
In het andere topic verteld hij het zelf al, was een strip ritalindoe de duif zei:Spacieweezie zei:mephedrone pillen in een stripverpakking
I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
Van mephedrone?boenkeng zei:alleen het lijkt mij vrij vervelend dat je er zo van gaat stinkendoe de duif zei:Spacieweezie zei:mephedrone pillen in een stripverpakking
I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
edblok2 zei:kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
edblok2 zei:kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
Fresh zei:edblok2 zei:kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan?
Lijkt het het meest op de echte?
Bonzaaaii zei:Fresh zei:edblok2 zei:kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan?
Lijkt het het meest op de echte?
Ik vind 3mmc persoonlijk beter dan 3,4dmmc maar dat is persoonlijk denk ik. 3mmc word hier in mijn omgeving door de meesten gezien als de beste vervanger van 4mmc.

doe de duif zei:Iemand die ergens iets van info weet staan over de gevolgen/risico's van langdurig mephedrone gebruik?
Aangezien dit nu toch al van 2007-2009 op de markt is.
Ff hier op terugkomen i.v.m. Gehoor, het gekke aan mephedrone is als ik me eerste lijn had genomen kreeg ik telkens als het effect opkwam een soort geruis in me hoofd,duurde toen maar enkele seconden.Hypodermic zei:1gram mephedrone is zeker te veel, dus probeer als je uitgaat een kleine dosis te nemen en de rest van het zakje thuis te laten, want de verleiding om bij te pakken is enorm groot. De kater nadien voelde echt als afkickverschijnselen: koud-warm aanvoelen, blaren op de lippen, keelpijn, fysieke pijn... Het is een enorm leuke drug, maar te verslavend, dus persoonlijk geef ik het advies om er niet mee te beginnen.
Ik heb de kater al 3dagen en mijn gehoor etc is minder. Moet ik me zorgen maken of komt het allemaal wel goed met wat geduld?
insayan zei:Onlangs een sample pakketje van mephedrone gekregen met een halve gram 'rocks', een halve gram blauw poeder en 2 pressed pillen van ~220mg.
Nee, het was mijn eerste ervaring, maar ik kon het niet laten liggendoe de duif zei:insayan zei:Onlangs een sample pakketje van mephedrone gekregen met een halve gram 'rocks', een halve gram blauw poeder en 2 pressed pillen van ~220mg.
Ik heb deze ook van wertu![]()
Nog geen tijd gehad om te testen.
Had je al eerder ervaring met mephedrone?